Dołącz do nas na Facebooku

x

Nasza strona używa plików cookies. Korzystając ze strony, wyrażasz zgodę na używanie cookies zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Więcej.

Zapomniałem hasła
Nie mam jeszcze konta
Połącz z Facebookiem Połącz z Google+ Połącz z Twitter
Esensja
dzisiaj: 20 listopada 2017
w Esensji w Esensjopedii

Z filmu wyjęte: Przenośny karmnik

Esensja.pl
Esensja.pl
Ponoć najlepszym zabezpieczeniem przed uczuciem głodu jest noszenie wałówki ze sobą. Ale jak to robić, gdy się jest truposzem?
Kliknij, aby powiększyć
Kliknij, aby powiększyć
Z poprzedniego odcinka mogliśmy się dowiedzieć, że drastyczny brak żywności jest w stanie doprowadzić truposza do rozpoczęcia konsumpcji własnych kończyn. Niebywałymi szczęśliwcami są w tym momencie ci, którzy mogą przekąsić na przykład trzymanym na smyczy psem. Ale jest grupa, do której naprawdę uśmiechnął się los – rodzice z nosidełkami. Jak uczy kadr z „Dead Rising”, ponoć niezbyt wiernej oryginałowi, ale dynamicznie zrobionej i dobrze się oglądającej ekranizacji gry na PlayStation, po wybuchu plagi żywej śmierci nosidełko z niemowlęciem staje się poręcznym karmnikiem, z którego można co jakiś czas uszczknąć sobie smaczny kęs. Któryś z twórców wykazał się jednak wyjątkowo makabrycznym poczuciem humoru, bowiem do kompletu dorzucona została korespondująca z wydźwiękiem sceny naklejka reklamująca lody. W końcu taki wafelek z lodem jest dla nas tym, czym dla truposza nosidełko z niemowlakiem…
Tu należy zaznaczyć, że rzecz dotyczy filmu z roku 2015, posiadającego podtytuł „Watchtower” (jego bezpośrednią kontynuacją było znacznie słabsze „Dead Rising: Endgame” z 2016), istnieje bowiem starsza o pięć lat, japońska ekranizacja tej samej gry. Jest jednak bardzo tania i wyraźnie przeszarżowana, z głównym bohaterem poruszającym się na inwalidzkim wózku. I filmy, i gry (jak dotąd cztery, nie licząc różnych odprysków) są o tyle ciekawe, że proponują rozwiązanie pośrednie między człowiekiem a zombie – osobę zarażoną, która dzięki lekowi o nazwie Zombrex zachowuje swoje człowieczeństwo. Lek trzeba jednak przyjmować codziennie, zaś najmniejsze opóźnienie dawki skutkuje natychmiastową przemianą w truposza. Nikt więc nie zna dnia ani godziny, tym bardziej, że nie wszystkie strzykawki rzeczywiście zawierają Zombrex…
Trailer na zachętę:
koniec
13 listopada 2017
dodajdo

Komentarze

Dodaj komentarz

Imię:
Treść:
Działanie:
Wynik:

Najnowsze

Z filmu wyjęte: Mózgi, świeże mózgi
Jarosław Loretz

20 XI 2017

Otóż nie. Dzisiejszy odcinek wcale nie będzie o zombie.

więcej »

Dobry i Niebrzydki: Czeska babcia w roli Kaja
Piotr Dobry, Konrad Wągrowski

17 XI 2017

Tydzień temu rozmawialiśmy o włoskim kandydacie do Oscara, dziś czas na czeską propozycję do tej nagrody. Zostało nam więc do omówienia jeszcze około 90 filmów zgłoszonych jako krajowe propozycje do nagrody Akademii Filmowej. A na dziś – „Kobieta z lodu” Bohdana Slamy.

więcej »

Dobry i Niebrzydki: Męska wrażliwość nie ma racji bytu
Piotr Dobry, Konrad Wągrowski

10 XI 2017

Romska społeczność i afrykańscy imigranci we współczesnych Włoszech jako tło dla „coming-of-age story” zagranej przez naturszczyków. Dziś rozmawiamy o wchodzącej na ekrany naszych kin „Ciambrze”, włoskim kandydacie do oscarowej nominacji.

więcej »

Polecamy

Czeska babcia w roli Kaja

Dobry i Niebrzydki:

Czeska babcia w roli Kaja
— Piotr Dobry, Konrad Wągrowski

Męska wrażliwość nie ma racji bytu
— Piotr Dobry, Konrad Wągrowski

To nie Ragnarok, tylko Ragnaroczek
— Piotr Dobry, Konrad Wągrowski

Grimm Girl, czyli diabeł tkwi w szczegółach
— Piotr Dobry, Konrad Wągrowski

#MeToo według Kinga
— Piotr Dobry, Konrad Wągrowski

Ludzie bez duszy, replikanci bez ciała
— Piotr Dobry, Konrad Wągrowski

Kobieta na rozdrożu
— Piotr Dobry, Konrad Wągrowski

Brokeback Mountain z punktu widzenia owiec
— Piotr Dobry, Konrad Wągrowski

Małpowanie uczłowiecza
— Piotr Dobry, Konrad Wągrowski

Klaun – Frajerzy, do przerwy 0:1
— Piotr Dobry, Konrad Wągrowski

Zobacz też

Z tego cyklu

Mózgi, świeże mózgi
— Jarosław Loretz

Gdy w oczy zajrzy głód
— Jarosław Loretz

Marsjanin w Paryżu
— Jarosław Loretz

Zima w butelce
— Jarosław Loretz

Tegoż autora

Esensja ogląda: Listopad 2017 (3)
— Jarosław Loretz, Kamil Witek

Rezydencjonalna duchota
— Jarosław Loretz

Brzdąkany dramat grozy
— Jarosław Loretz

Esensja ogląda: Listopad 2017 (2)
— Jarosław Loretz, Marcin Mroziuk

Planetarny morderca i konkurencja
— Jarosław Loretz

Esensja ogląda: Listopad 2017 (1)
— Jarosław Loretz, Anna Nieznaj

Fest Makabra: Kołysanka w stylu retro
— Jarosław Loretz

Esensja ogląda: Październik 2017 (3)
— Jarosław Loretz

Esensja ogląda: Październik 2017 (1)
— Jarosław Loretz, Marcin Mroziuk, Marcin Osuch

Esensja ogląda: Wrzesień 2017 (3)
— Jarosław Loretz

Copyright © 2000- – Esensja. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Jakiekolwiek wykorzystanie materiałów tylko za wyraźną zgodą redakcji magazynu „Esensja”.