Dołącz do nas na Facebooku

x

Nasza strona używa plików cookies. Korzystając ze strony, wyrażasz zgodę na używanie cookies zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Więcej.

Zapomniałem hasła
Nie mam jeszcze konta
Połącz z Facebookiem Połącz z Google+ Połącz z Twitter
Esensja
dzisiaj: 22 października 2017
w Esensji w Esensjopedii

Po grę marsz: Lipiec 2016

Z niewielkim opóźnieniem, ze względu na sezon urlopowy, prezentujemy listę najciekawszych gier lipca.
Wyszukaj wMadBooks.pl
WASZ EKSTRAKT:
0,0 % 
Zaloguj, aby ocenić
„Gra pomyłek”, czyli kiedy Gamoń struga Bystrzaka!
Czy wiesz, jakie fikcyjne stworzenie zieje ogniem? Myślisz, że to smok? A może… No właśnie! Sprawdź się w rozgrywce, w której prawidłowe odpowiedzi nie zawsze są właściwe, a absurdalne gwarantują sukces i dobrą zabawę! Gra pomyłek to gra na każdą okazję: do pubu, w podróż, na imprezę, na wieczór z rodziną i przyjaciółmi.
Celem gry jest zdobycie jak największej liczby punktów. Punkty zdobywa się, udzielając WŁAŚCIWYCH odpowiedzi na zadane pytania. Punkty można stracić, podając odpowiedzi NIEWŁAŚCIWE, czyli takie, które nie odpowiadają poleceniom. Oczywiście, to czy odpowiedź jest WŁAŚCIWA czy NIEWŁAŚCIWA zależy od konkretnej sytuacji, sami zobaczcie…
Wyszukaj wMadBooks.pl
WASZ EKSTRAKT:
0,0 % 
Zaloguj, aby ocenić
Chiny, 2000 lat temu: Loyang zostało stolicą Dynastii Han i jedną z czterech głównych metropolii starożytnych Chin. Jednak rozwój gospodarczy rozkwitającego miasta wymaga coraz to większych dostaw żywności zapewnianych przez lokalnych rolników, uprawiających na swych polach zboże, dynie, rzepę, kapustę, fasolę oraz pory.
Po każdych żniwach rolnicy zbierają się u bram Loyang, aby handlować swoimi zbiorami. Dostarczają towary swoim stałym klientom lub sprzedają je z zyskiem klientom okazjonalnym. Plony można również sprzedawać bezpośrednio ze straganu lub zasadzić na polach. Jeżeli rolnicy potrzebują warzyw, których jeszcze nie udało im się wyhodować, mogą je zakupić w sklepie.
Swoje usługi oferuje rolnikom dwudziestu pomocników o unikalnych umiejętnościach. Zatrudnienie odpowiednich ludzi otwiera nowe możliwości, dzięki którym można jeszcze skuteczniej spełniać oczekiwania klientów.
Najlepszym rolnikiem zostanie ten, kto zawędruje najdalej na Ścieżce Pomyślności w określonym czasie. Każdy krok kosztuje coraz więcej, a środki potrzebne są także na różne inwestycje. Kluczem do sukcesu jest odnalezienie równowagi.
Wyszukaj wMadBooks.pl
WASZ EKSTRAKT:
0,0 % 
Zaloguj, aby ocenić
„Steampunk Rally” kanadyjskiej firmy Roxley jest tytułem PO PROSTU ŚWIETNYM. Z trzech powodów:
1. Prostota (rozgrywanie tury jest banalnie proste; tak proste, że akcje wykonujemy symultanicznie: draftujemy karty, odprowadzamy parę z naszych maszyn, kontynuujemy wyścig, zbieramy obrażenia i… jedziemy dalej).
2. Skomplikowanie (czy raczej rozbudowanie – maszyny, które tworzymy to prawdziwe kolosy, a każda część przynosi nam dodatkowe możliwości)
3. Szybkość rozgrywki i jej dobre wyważenie
Steampunk Rally to w końcu gra o wielkim wyścigu – wszystko dzieje się bardzo szybko, sytuacja zmienia się z tury na turę i do samego końca nie wiadomo, kto zostanie mistrzem wynalazków i zwycięzcą turnieju. Nie żartujemy: wszystko dzieje się NAPRAWDĘ szybko – w grze brać może udział do 6 graczy, a czas rozgrywki to zaledwie około godziny!
Wyszukaj wMadBooks.pl
WASZ EKSTRAKT:
0,0 % 
Zaloguj, aby ocenić
W 1493 roku Krzysztof Kolumb odkrywa najbardziej wysuniętą na wschód wyspę archipelagu Wielkich Antyli. Około 50 lat później rozpoczyna się pierwszy okres rozkwitu Puerto Rico. To wszystko dzięki Tobie! W którą z postaci wcielisz się w Nowym Świecie? Będziesz poszukiwaczem złota czy gubernatorem? Plantatorem czy kupcem?
Cokolwiek wybierzesz, cel będzie zawsze ten sam: odnieść sukces i zdobyć największe uznanie!
Kto będzie w posiadaniu najlepiej prosperujących plantacji? Kto wzniesie najbardziej okazałe budynki? Kto zdobędzie najwięcej punktów zwycięstwa? Kto…
Uwaga!
Polska edycja gry z 2008 roku zawiera oficjalne rozszerzenie gry: Nowe budynki (14 nowych budynków: 12 małych oraz 2 duże).
Wyszukaj wMadBooks.pl
WASZ EKSTRAKT:
0,0 % 
Zaloguj, aby ocenić
EKSYTUJĄCY POJEDYNEK
Czary mary to świetna i ekscytująca gra z bardzo ciekawą mechaniką, w której gracze widzą zaklęcia jakimi dysponują pozostali, ale nie mogą spojrzeć na swoje własne. Tylko umiejętność dedukcji i uważnej obserwacji pozwoli wam przetrwać i nie popełnić błędu. Każdy błąd będzie bowiem drogo kosztował, a pozostali tylko czekają na każde wasze potknięcie!
ZOSTAŃ PRAWDZIWY MAGIEM
Wcielcie się w prawdziwych mistrzów swojego fachu – w potężnych czarodziejów, którzy jednym ruchem ręki potrafią przywołać ogromne ogniste kule i ciskać w przeciwników gromy z nieba! Przy pomocy tajemnych zaklęć uśpijcie swoich wrogów, osłabcie ich czujność, uderzcie w nich wszystkim co posiadacie albo przyzwijcie do pomocy mocarnego smoka!
MAGICZNA GRA – MAGICZNE WYKONANIE
Cieszcie się najwyższą jakością wydania. W pudełku znajdziecie m.in. duże plastikowe podstawki na zaklęcia, które nie tylko uczynią wasze rozgrywki bardziej spektakularnymi, ale też znacznie poprawią ich przejrzystość. Oprócz tego pomocna na pewno będzie też plansza punktacji i plansze pomocy graczy, a wszystko to w przepięknej, baśniowej szacie graficznej, która na pewno pomoże wam wsiąknąć w magiczny świat Czary Mary!
Wyszukaj wMadBooks.pl
WASZ EKSTRAKT:
0,0 % 
Zaloguj, aby ocenić
Badacze stają na progu opuszczonej posiadłości. Słyszeli o dziwnych wydarzeniach, które miały miejsce w okolicy i postanowili to sprawdzić. Przed wejściem czują jednak dziwny niepokój. Atmosfera gęstnieje, cisza staje się nie do wytrzymania. Pełni złych przeczuć wchodzą do środka – drzwi zatrzaskują się, pozostawiając ich samych w ciemności, gdzie nieustannie coś ich obserwuje.
Druga edycja gry Posiadłość Szaleństwa ukaże się po polsku nakładem Galakty. Gracze znów będą mieli okazję zwiedzić starą Posiadłość, rozwiązać niezwykłe zagadki i zmierzyć się z potworami, jednak tym razem w zupełnie nowym wydaniu, znacznie usprawnionym i zmienionym w porównaniu do poprzedniej edycji.
Nowi bohaterowie, przedmioty, czary i wyzwania zapewnią graczom godziny (jeśli nie dni i tygodnie) ciekawej i wciągającej rozgrywki. Seria scenariuszy poprowadzi badaczy po tajemniczej posiadłości i przyległych do niej terenach. Gracze spotkają na swojej drodze nie tylko krwiożercze bestie, ale także intrygujące postaci, z którymi będą mogli porozmawiać.
Do gry potrzebna będzie specjalna aplikacja, dostępna na wszystkie popularne systemy, która umożliwi graczom lepsze przeżycie przygody. Ponieważ w tej edycji to aplikacja czuwa nad rozmieszczeniem żetonów, układem mapy i zachowaniem potworów, gracze mogą skupić się na eksploracji i rozwiązywaniu zagadki. Oznacza to, że gra jest w stu procentach kooperacyjna (lub do momentu, w którym jednego z badaczy dosięgnie macka szaleństwa – wtedy warunki zwycięstwa mogą się zmienić).
koniec
3 sierpnia 2016
dodajdo

Komentarze

Dodaj komentarz

Imię:
Treść:
Działanie:
Wynik:

Najnowsze

Nie przegap: Wrzesień 2017
Esensja

30 IX 2017

Dla tych, którzy nie chcą niczego przegapić tradycyjny spis recenzji na koniec miesiąca.

więcej »

Nie przegap: Maj 2017
Esensja

31 V 2017

Tradycyjnia krótka ściągawka dla tych, którzy chca się upewnić że w maju nie umknęła im żadna nasza recenzja.

więcej »

Nie przegap: Kwiecień 2017
Esensja

30 IV 2017

Jak zwykle miesiąc zamykamy przeglądem naszych recenzji.

więcej »

Polecamy

Owernia latem w szczegółach

Online:

Owernia latem w szczegółach
— Wojciech Gołąbowski

W zgodzie ze schematami
— Miłosz Cybowski

Strzelając do zombie
— Miłosz Cybowski

Latający baloniasty kot
— Miłosz Cybowski

W podróż przez cały rok
— Wojciech Gołąbowski

Jeszcze raz to samo, ale lepiej
— Miłosz Cybowski

W kółko to samo
— Miłosz Cybowski

Ubodzy komandosi
— Miłosz Cybowski

Złe korporacje i nielegalny handel
— Miłosz Cybowski

Liniowa skradanka
— Miłosz Cybowski

Zobacz też

Inne recenzje

Prezenty świąteczne 2016: Gry planszowe
— Esensja

Nie przegap: Sierpień 2016
— Esensja

Po grę marsz: Sierpień 2016
— Esensja

Wiesz czy nie wiesz?
— Agata Hanak

Tegoż twórcy

Japońskie pejzaże
— Agata Hanak

Żeglując po japońskich wodach
— Agata Hanak

Mała Esensja: Czarny Kotruś przynosi pecha
— Marcin Mroziuk

W koło Macieju
— Jakub Małecki

Misja na Marsa
— Jacek Jaciubek

Klątwa czarnych pereł
— Agata Hanak

Podziemne uprawy
— Agata Hanak

Pojedynek gigantów
— Agata Hanak

Guzik mnie obchodzi!
— Jakub Małecki

Szklana ekonomia
— Jakub Małecki

Tegoż autora

Po grę marsz: Sierpień 2016
— Esensja

Gra Pomyłek już w sklepach
— Esensja

Po grę marsz: Czerwiec 2016
— Esensja

Po grę marsz: Maj 2016
— Esensja

SPOT coraz bliżej!
— Esensja

Larpuj na północy!
— Esensja

Rusza kampania gry Simurgh
— Esensja

Nadchodzi Simurgh
— Esensja

Boss Monster - wyniki konkursu
— Esensja

Jak powstają niezwykłe gry
— Esensja

Copyright © 2000- – Esensja. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Jakiekolwiek wykorzystanie materiałów tylko za wyraźną zgodą redakcji magazynu „Esensja”.