dzisiaj: 21 września 2017
w Esensji w Google

Komentarze

Magazyn CLXIX

Podręcznik

Kulturowskaz MadBooks Skapiec.pl

Nowości

książkowe (wybrane)

więcej »

kinowe

więcej »

komiksowe

więcej »

growe

więcej »

Zapowiedzi

kinowe (wybrane)

więcej »

dvd i blu-ray

więcej »

komiksowe

więcej »

growe

więcej »

Komentarze


Komentarze do: Wszystkie Obiektów Tekstów
z działu: Wszystkie Twórczość Książki Film Komiksy Gry Varia Muzyka
[1] 2 3 14 »


konrad, 22-08-2017 02:28:
gra faktycznie bardzo ciekawa, choć tylko przez pierwszych 5-6 partii(potem trafia się co krok na te same pytania i gra zmienia swój charakter, bo przewagi nie daje już wyobraźnia pozwalająca szacować abstrakcyjne wartości ale pragmatyczna pamięć do cyferek - dla jednych to wada dla innych wręcz przeciwnie.
A znaczniki '+' i '-' służą do oznaczenia najwyższej i najniższej wartości na tej 'drabince' z miejscem na karteczki od 1 do 6. Przydatne, bo pozwala szybko zorientować się kto punktuje.


Wiktor, 14-07-2017 14:46:
Jedyna recenzja, w której ktos odwazyl sie przyznac, ze Spellforce wcale nie jest dobra gra. Tez dziwi mnie tak ogromne podniecanie sie gra, ktora nic na dobra sprawe nie oferuje poza nudza

Gra jest naprawdę przyjemna i nie ma się co zniechęcać ze względu na kolory. Ja gram zawsze czerwonym i tu muszę zaakceptować fakt, że nie ma go w ogóle :-)

freynir, 28-04-2017 11:43:
Rozumiem, dzięki za wyjaśnienie. Muszę jeszcze zobaczyć w akcji, jak to wygląda [wiadomo, to co ci narysują na pudełku, nie zawsze odpowiada zawartości], ale może będzie zakup?
Dokładnie tak jest - we dwie osoby grasz wyłącznie pomarańczowym i niebieskim, bo tylko w tych kolorach jest wystarczająca liczba elementów do 2-osobowej gry. Szary jest tylko przy komplecie grających, nie ma innych opcji.

freynir, 28-04-2017 11:35:
Witaj. Możesz wyjaśnić, dlaczego wybór kolorów jest pozorny? Wspomniałaś coś o ilości dostępnych elementów- czy przy grze w dwójkę nie może grać np. niebieski z szarym?
W innym przypadku będę protestował- mając takie kolory do wyboru, brałbym właśnie fioletowe lub szare, pomarańcz zostawiając dla ostatniego.


Beatrycze, 30-12-2016 12:28:
My mamy obydwie gry. Nadziemna jest łatwiejsza - i jak np. przekonałam moją rodzinę, żeby też zagrali, to matka łyknęła zasady "góry", podczas gdy artefakty i miejsca z "podziemnej" budziły konfuzję i niechęć (ale po prawdzie obie mamy anglojęzyczne wersje). Ja przyznam szczerze chętniej gram w "górę" go ją lepiej znam a te artefakty właśnie wprowadzają zamieszanie (choć jak ktoś się znudził "górą" to dzięki temu ma odrobinę inną rozgrywkę). Ale podziemie też śliczne. Najfajniejsze są kartoniki grzybków (to, jak idą na wymarcie ;P)

Jasne, ale mi nie chodzi o tytuł gry tylko pierwsze zdanie recenzji "Orleans jest miastem w środkowej Francji(...)"
Gra o tytule "Orlean" (bo tak to miasto faktycznie po polsku się nzywa) w wersji polskiej niedługo się ukaże. W tej chwili dostępna jest wersja niemiecko- i anglojęzyczna "Orleans" i do niej się odnoszę, stąd "s".
A to nie jest po prostu Orlean po polsku? Bez "s" na końcu?

fajna gra


Maciej, 17-08-2016 09:02:
Recenzja spoko, ale we wstępie wkradł się błąd. W opowiadaniu Gaimana to Moriarty rozwiązuje zagadkę, podczas gdy Sherlock...

Fajna mobilna wersja: https://play.google.com/store/apps/details?id=com.softnauts.taboo&hl=en

Gracz może wykonać do trzech rzutów i wykonuje te akcje, które zostaną na kościach.

filipina, 29-07-2016 12:10:
kurczę, przepraszam, coś mi się pochrzaniło przy kopiowaniu.
"jeśli na kostkach pozostaną symbole niszczenia" "Gracz wykonuje te akcje, których symbole zostaną na kostkach po zakończeniu rzutów."
Co to własciwie znaczy? Bo jeśli po prostu wykonujemy te ruchy które wyrzuciliśmy/wylosowaliśmy to zostało to bardzo niezgrabnie moim zdaniem ujęte.

filipina, 29-07-2016 12:08:
"Gracz wykonuje te akcje, których symbole >>zostaną>pozostaną


Wojciech, 19-07-2016 11:33:
Akurat "Wojna w Wietnamie" jest dostępna od samego początku gry :)
A do grania polecam wargameroom.com, zwłaszcza zaawansowanym graczom. Interfejs jest toporny, ale jest to platforma z najmniejszą liczbą błędów w sytuacjach granicznych (w tej chwili chyba nie ma już żadnego błędu interpretacyjnego co do zasad, wyjąwszy może to, co i nad planszą budzi wątpliwości, czyli kiedy dokładnie wolno decydować się na zapłatę 2PW za zakończenie Kryzysu Kubańskiego).
Pozdrawiam


Adrian, 17-07-2016 12:01:
Czy ten dodatek może być rozegrany z drugą edycją Stronghold ?


Miłosz, 22-06-2016 11:20:
Warto dodać, że od kilku miesięcy komputerowa, profesjonalnie zrobiona wersja gry jest dostępna przez platformę Steam.


Djarel, 25-05-2016 13:26:
Miło poczytać tekst z czasów, gdy za dziewięć złotych można było kupić dwie paczki fajek :D

[1] 2 3 14 »

Polecamy

Klaun – Frajerzy, do przerwy 0:1

Dobry i Niebrzydki:

Klaun – Frajerzy, do przerwy 0:1
— Piotr Dobry, Konrad Wągrowski

Homonarodowiec czyta Konstytucję
— Piotr Dobry, Konrad Wągrowski

Szekspir na Pacyfiku
— Piotr Dobry, Konrad Wągrowski

Ferris Bueller kontra Władysław Frasyniuk
— Piotr Dobry, Konrad Wągrowski

Cezar - szympans, który został Mojżeszem
— Piotr Dobry, Konrad Wągrowski

Ucieczka do zwycięstwa
— Piotr Dobry, Konrad Wągrowski

Baby jest jakiś inny
— Piotr Dobry, Konrad Wągrowski

Ove chce się zabić
— Piotr Dobry, Konrad Wągrowski

Gdy zajrzy w oczy widmo korozji…
— Piotr Dobry, Konrad Wągrowski

Pod skorupą
— Piotr Dobry, Konrad Wągrowski

Copyright © 2000-2017 – Esensja. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Jakiekolwiek wykorzystanie materiałów tylko za wyraźną zgodą redakcji magazynu „Esensja”.