Dołącz do nas na Facebooku

x

Nasza strona używa plików cookies. Korzystając ze strony, wyrażasz zgodę na używanie cookies zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Więcej.

Zapomniałem hasła
Nie mam jeszcze konta
Połącz z Facebookiem Połącz z Google+ Połącz z Twitter
Esensja
dzisiaj: 17 grudnia 2017
w Esensji w Esensjopedii

Słuchaj i patrz: Ona ma siłę

Esensja.pl
Esensja.pl
Pora na zmianę klimatu na lżejszy – nawet kamienie zaczynają lewitować. Zapraszam w kosmos.

Rihanna
‹Sledgehammer›

WASZ EKSTRAKT:
0,0 % 
Zaloguj, aby ocenić
TytułSledgehammer
Wykonawca / KompozytorRihanna
Data wydania27 czerwca 2016
NośnikCD
Gatunekpop
Wyszukaj wMatras.pl
Wyszukaj wKumiko.pl
Wyszukaj w
Wyszukaj wAmazon.co.uk
Zobacz w
Klip do „Sledgehammer” Rihanny jest jednym z mniej oglądanych, co oznacza, że ma „tylko” około 41,5 mln odsłon, w porównaniu z np. 1,5 mld wejść dla „This is what you came for”, czy miliardem dla „Diamonds”. Piosenka była singlem promującym film „Star Trek: W nieznane”. Rihanna wyznała, że od dzieciństwa była fanką serialu, podejrzewam zatem, że praca nad teledyskiem była dla niej sporą przyjemnością. Jeśli chodzi o sam utwór, powstał we współpracy z Sią i odnoszę wrażenie, że jej wpływ jest trochę za duży, to znaczy „Sledgehammer” za bardzo brzmi, jak jedna z piosenek, które Australijka wykonuje sama. Tematyka jest dość typowa dla popowych kawałków, czyli radzenie sobie po rozpadzie związku. Niemniej, brzmi to całkiem przyjemnie dla ucha.
Za reżyserię teledysku odpowiada Floria Sigismondi, również bardzo popularna w swojej branży. Współpracowała z tak różnorodnymi artystami jak: Dawid Bowie, Marylin Manson, Katy Perry, The Cure, Christina Aquilera, Björk, Leonard Cohen, czy Sigur Rós. Sigismondi pracuje też nad reklamami. Nakręciła jeden film pełnometrażowy, reżyserowała także odcinki seriali „Daredevil”, „Amerykańscy bogowie” i „Opowieść podręcznej”.
Klip do „Sledgehammer” nie zawiera scen z filmu, choć wpasowuje się w startrekowe uniwersum i bardziej ogólnie – spaceoperową estetykę. Przyjemne wrażenie robią nasycone kolory i elegancko zrealizowane efekty specjalne. Oglądając go pierwszy raz, sądziłam, że przedstawiane fantazyjne formacje skalne zostały całkowicie wygnerowane komputerowo, co okazało się nieprawdą. Całość została zrealizowana w formacie IMAX. Uwagę przykuwa oczywiście sama Rihanna. Wokalistka jest piękną kobietą, ale prócz tego jej uroda jest bardzo „plastyczna”. Zmiana makijażu i kostiumu potrafi bardzo ją odmienić, z drugiej strony jest na tyle wyrazista, że piosenkarka pozostaje rozpoznawalna. Tu Rihanna prezentuje się bardzo ciekawie ucharakteryzowana na kosmitkę, w niektórych ujęciach obcości przydają jej też charakterystyczne, „rwane” ruchy.
koniec
2 sierpnia 2017
dodajdo

Komentarze

Dodaj komentarz

Imię:
Treść:
Działanie:
Wynik:

Najnowsze

Non omnis moriar: Gdy trudno się zdecydować…
Sebastian Chosiński

16 XII 2017

Muzyczna archeologia? Jak najbardziej. Ale w pełni uzasadniona. W myśl Horacjańskiej sentencji: „Nie wszystek umrę” chcemy w naszym cyklu przypominać Wam godne ocalenia płyty sprzed lat. Albumy, które dawno już pokrył kurz, a ich autorów pamięć ludzka najczęściej wymazała ze swoich zasobów. Dzisiaj kolejny projekt niemieckiego pianisty Joachima Kühna.

więcej »

Prezenty świąteczne 2017: Po muzykę Super Deluxe marsz!
Piotr ‘Pi’ Gołębiewski

14 XII 2017

W czasach kiedy każdą muzykę można ściągnąć z neta obdarowywanie się płytami wydaje się bezcelowe. Nic bardziej mylnego. Fani to także wzrokowcy i dotykowcy, a wytwórnie dbają o to, by ich ulubione albumy miały na tyle efektowne wznowienia, by pomimo posiadania już jednego egzemplarza, bez wahania sięgnęli po reedycję.

więcej »

Słuchaj i patrz: Animacje z antypodów
Beatrycze Nowicka

13 XII 2017

Nostalgia i nadzieja albo powrót do krainy kangurów.

więcej »

Polecamy

Animacje z antypodów

Słuchaj i patrz:

Animacje z antypodów
— Beatrycze Nowicka

Muzyka zaangażowana
— Beatrycze Nowicka

Konotacje
— Beatrycze Nowicka

Z wiatrem
— Beatrycze Nowicka

Trochę humoru
— Beatrycze Nowicka

Niebieski kapturek
— Beatrycze Nowicka

Listopadowy wieczór
— Beatrycze Nowicka

Polska ilustrowana
— Beatrycze Nowicka

Epickie buty bogini
— Beatrycze Nowicka

Dyskretny urok ołówka
— Beatrycze Nowicka

Zobacz też

Z tego cyklu

Animacje z antypodów
— Beatrycze Nowicka

Muzyka zaangażowana
— Beatrycze Nowicka

Konotacje
— Beatrycze Nowicka

Z wiatrem
— Beatrycze Nowicka

Trochę humoru
— Beatrycze Nowicka

Niebieski kapturek
— Beatrycze Nowicka

Listopadowy wieczór
— Beatrycze Nowicka

Polska ilustrowana
— Beatrycze Nowicka

Epickie buty bogini
— Beatrycze Nowicka

Dyskretny urok ołówka
— Beatrycze Nowicka

Tegoż autora

Po trzy: Inne strony świata
— Beatrycze Nowicka

Po trzy: I jeszcze jeden tom…
— Beatrycze Nowicka

Esensja czyta: Listopad 2017
— Miłosz Cybowski, Marcin Mroziuk, Beatrycze Nowicka, Joanna Słupek, Agnieszka ‘Achika’ Szady, Konrad Wągrowski

Po trzy: Transfuzje duszy
— Beatrycze Nowicka

Po trzy: Tropem jednorożca
— Beatrycze Nowicka

Ciemni coś ci jaśni
— Beatrycze Nowicka

Kajtek i jego magiczny miecz
— Beatrycze Nowicka

Roślina czy zwierzę albo ból biologa
— Beatrycze Nowicka

Po trzy: Inteligentne i inspirujące
— Beatrycze Nowicka

Po trzy: Za Stumilowym Lasem i Doliną Muminków
— Beatrycze Nowicka

Copyright © 2000- – Esensja. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Jakiekolwiek wykorzystanie materiałów tylko za wyraźną zgodą redakcji magazynu „Esensja”.