Nasza strona używa plików cookies. Korzystając ze strony, wyrażasz zgodę na używanie cookies zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Więcej.

Zapomniałem hasła
Nie mam jeszcze konta
Połącz z Facebookiem Połącz z Google+ Połącz z Twitter
Esensja
dzisiaj: 21 stycznia 2022
w Esensji w Esensjopedii

Traveler. Wędrowiec (Traveler)

Greg Weisman
‹Traveler. Wędrowiec›

WASZ EKSTRAKT:
0,0 % 
Zaloguj, aby ocenić
TytułTraveler. Wędrowiec
Tytuł oryginalnyTraveler
Data wydania19 września 2018
Autor
PrzekładMateusz Repeczko
Wydawca Insignis
CyklWorld of WarCraft, Traveler
ISBN978-83-65743-92-3
Format392s. 140×209mm
Cena34,99
Gatunekdla dzieci i młodzieży, fantastyka
WWW
Zobacz w
Wyszukaj wMadBooks.pl
Wyszukaj wSelkar.pl
Wyszukaj wSkąpiec.pl
Wyszukaj / Kup
Greg Weisman
Opis wydawcy
„World of Warcraft. Traveler” to pierwsza książka z nowej serii dla młodszych czytelników oparta na grze wideo Blizzard Entertainment – World of Warcraft. Prawdziwie epicka fabuła umieszczona została na ziemiach Azeroth. Cała gama wyjątkowych postaci zachwyci zarówno młodych czytelników. jak i fanów gry.
Minęły lata od dnia, w którym dwunastoletni Aramar Thorne, bystry chłopiec z nieodłącznym szkicownikiem w dłoni, widział po raz ostatni swojego ojca. Gdy więc kapitan Greydon Thorne schodzi na brzeg i proponuje synowi, by ten dołączył doń na pokładzie okrętu, Aram ma wrażenie, że ktoś mu na nowo namalował cały świat. Na morzu jednak Aram napotyka pewne problemy w kontaktach z załogą, szczególnie zaś z drugim matem Makasą – nad wyraz twardą nastolatką, która z niechęcią przyjęła Arama pod swoją komendę. Gdy wreszcie Aram powoli zaczyna się odnajdywać na pokładzie ojcowskiego okrętu, banda piratów atakuje statek i po raz kolejny cały świat chłopca zostaje wywrócony do góry nogami.
Aram i Makasa próbują razem odnaleźć drogę do domu i napotykają na swej drodze różne istoty – te przerażające i te wspaniałe. Aram próbuje zrozumieć mieszkańców Azeroth, kreśląc ich portrety w swoim szkicowniku i nawiązując nieprawdopodobne przyjaźnie.
W swojej podróży używają starego kompasu Greydona, lecz ten nigdy nie wskazuje północy. Skoro kompas nie prowadzi Arama i Makasy do bezpiecznego domu, ku jakiemu przeznaczeniu ich wiedzie?
Inne wydania

Utwory powiązane
Książki (14)       [rozwiń]





Oceń lub dodaj do Koszyka w

Komentarze

Dodaj komentarz

Imię:
Treść:
Działanie:
Wynik:

Dodaj komentarz FB

Copyright © 2000-2022 – Esensja. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Jakiekolwiek wykorzystanie materiałów tylko za wyraźną zgodą redakcji magazynu „Esensja”.