Nasza strona używa plików cookies. Korzystając ze strony, wyrażasz zgodę na używanie cookies zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Więcej.

Zapomniałem hasła
Nie mam jeszcze konta
Połącz z Facebookiem Połącz z Google+ Połącz z Twitter
Esensja
dzisiaj: 28 listopada 2021
w Esensji w Esensjopedii

Asteriks i spółka

Reiner Knizia
‹Asteriks i spółka›

WASZ EKSTRAKT:
0,0 % 
Zaloguj, aby ocenić
TytułAsteriks i spółka
Data produkcjiwrzesień 2014
Autor
Wydawca Egmont
Info2 - 8 osób; od 6 lat
Zobacz w
Wyszukaj wMadBooks.pl
Wyszukaj wSkąpiec.pl
Wyszukaj wAmazon.co.uk
Opis wydawcy
To jedna z najlepszych gier pamięciowych, z bardzo ciekawymi, nowatorskimi regułami. Jest dynamiczna, a rozgrywka wzbudza i emocje, i śmiech. Świetnie sprawdzi się na imprezie dla dzieci, ale także w czasie spotkania starszych graczy.
Gracze wykładają kolejne karty z jednej z siedmiu kategorii (np. zwierzęta, broń, mieszkańcy wioski Galów) i muszą zapamiętać ich położenie. Nowe karty cały czas pojawiają się na stole, a niektóre są zabierane – układ kart zmienia się dynamicznie.
W grze wykorzystano grafiki z bestsellerowej serii komiksowej „Asteriks”.
Utwory powiązane
Gry (51)       [rozwiń]





Oceń lub dodaj do Koszyka w

Komentarze

Dodaj komentarz

Imię:
Treść:
Działanie:
Wynik:

Dodaj komentarz FB

Copyright © 2000-2021 – Esensja. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Jakiekolwiek wykorzystanie materiałów tylko za wyraźną zgodą redakcji magazynu „Esensja”.