Nasza strona używa plików cookies. Korzystając ze strony, wyrażasz zgodę na używanie cookies zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Więcej.

Zapomniałem hasła
Nie mam jeszcze konta
Połącz z Facebookiem Połącz z Google+ Połącz z Twitter
Esensja
dzisiaj: 3 lipca 2020
w Esensji w Esensjopedii

Szaolin Panda

Reiner Knizia
‹Szaolin Panda›

WASZ EKSTRAKT:
0,0 % 
Zaloguj, aby ocenić
TytułSzaolin Panda
Data produkcjikwiecień 2014
Autor
Wydawca Egmont
EAN5908215004774
Infood 8 lat
Zobacz w
Wyszukaj wMadBooks.pl
Wyszukaj wSkąpiec.pl
Wyszukaj wAmazon.co.uk
Wyszukaj / Kup
Opis wydawcy
Gracze są adeptami staropandzkiej szkoły szaolin, której mistrzowie trenują sztuki walki i zachowanie równowagi między siłami ping i pang. Gracze wysyłają do rywalizacji swoje pandy i starają się zebrać jak najmniej karnych punktów.
Na kartach wykorzystano 50 unikatowych ilustracji przedstawiających zabawne pandy. Reguły stworzone przez samego Reinera Knizię, mimo swej prostoty, zapewniają graczom mnóstwo taktycznego myślenia i ciągłą interakcję z innymi graczami.
O zwycięstwie zadecyduje dobre planowanie swoich zagrań, obserwacja poczynań rywali i umiejętność zaryzykowania we właściwym momencie.
Teksty w Esensji
Gry – Recenzje      

Gry – Publicystyka      

Utwory powiązane
Gry (50)       [rozwiń]





Oceń lub dodaj do Koszyka w

Komentarze

Dodaj komentarz

Imię:
Treść:
Działanie:
Wynik:

Dodaj komentarz FB

Copyright © 2000-2020 – Esensja. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Jakiekolwiek wykorzystanie materiałów tylko za wyraźną zgodą redakcji magazynu „Esensja”.