Nasza strona używa plików cookies. Korzystając ze strony, wyrażasz zgodę na używanie cookies zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Więcej.

Zapomniałem hasła
Nie mam jeszcze konta
Połącz z Facebookiem Połącz z Google+ Połącz z Twitter
Esensja
dzisiaj: 22 stycznia 2022
w Esensji w Esensjopedii

Gates of Arkham

Samuel Bailey, Richard Launius
‹Gates of Arkham›

WASZ EKSTRAKT:
0,0 % 
Zaloguj, aby ocenić
TytułGates of Arkham
Data produkcjiI kwartał 2015
Autor
Wydawca FFG
CyklElder Sign
Info1-8 graczy, od 13 lat
Zobacz w
Wyszukaj wMadBooks.pl
Wyszukaj wSkąpiec.pl
Wyszukaj wAmazon.co.uk
Opis wydawcy
The struggle against the Ancient Ones spreads out of the museum and into the haunted city of Arkham in „Elder Sign: Gates of Arkham”. Adventures take place in over twenty locations including Velma’s Diner and the Curiositie Shoppe, Arkham Asylum, and the Uninvited Isle. Meanwhile, gates to Other Worlds open throughout Arkham, destabilizing time and space.
In this expansion for „Elder Sign”, four new Ancient Ones threaten humanity and eight new investigators join the quest for elder signs. Investigators can also now acquire skills that give them lasting advantages. Memberships in either the brutal Sheldon Gang or the mysterious Silver Twilight Lodge help investigators complete tasks and grant them added rewards. It will take all the skills, resources, strength, and sanity you can muster to prevent the Ancient Ones from awakening – and to stay alive in the rough streets of Arkham.
Utwory powiązane
Gry (9)       [rozwiń]





Oceń lub dodaj do Koszyka w

Komentarze

Dodaj komentarz

Imię:
Treść:
Działanie:
Wynik:

Dodaj komentarz FB

Copyright © 2000-2022 – Esensja. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Jakiekolwiek wykorzystanie materiałów tylko za wyraźną zgodą redakcji magazynu „Esensja”.