Nasza strona używa plików cookies. Korzystając ze strony, wyrażasz zgodę na używanie cookies zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Więcej.

Zapomniałem hasła
Nie mam jeszcze konta
Połącz z Facebookiem Połącz z Google+ Połącz z Twitter
Esensja
dzisiaj: 19 sierpnia 2019
w Esensji w Esensjopedii

Pret-a-porter

Ignacy Trzewiczek
‹Pret-a-porter›

WASZ EKSTRAKT:
0,0 % 
Zaloguj, aby ocenić
TytułPret-a-porter
Data produkcjigrudzień 2010
Autor
Wydawca Portal Games
EAN5908310266190
Info2-4 graczy
Zobacz w
Wyszukaj wMadBooks.pl
Wyszukaj wSkąpiec.pl
Wyszukaj wAmazon.co.uk
Wyszukaj / Kup
Opis wydawcy
„Pret-a-porter” to ekonomiczna gra planszowa, której tematyką jest świat mody. Każdy z graczy wciela się tu we właściciela firmy branży odzieżowej i rozpoczyna zaciętą walkę o sukces swojego przedsiębiorstwa.
W trakcie gry gracze otwierają nowe oddziały i placówki swojej firmy oraz zatrudniają utalentowanych pracowników, by poszerzać swoje możliwości. W ten sposób w grze pojawiają się Biura projektowe, Sklepy firmowe, Księgowi, Modelki, Projektanci – z każdym miesiącem przedsiębiorstwa nabierają rozmachu w działaniu i swych możliwościach. Intratne kontrakty pozwalają na krótkoterminowe zyski i poszerzanie swoich kompetencji.
Co kwartał odbywają się pokazy mody – każdy z graczy musi przygotować kolekcję ubrań i przedstawić ją na pokazie. Publiczność, media, specjaliści oceniają kolekcje w czterech kategoriach i przyznają nagrody i dyplomy. Im więcej wyróżnień (reprezentowanych w grze przez gwiazdki) uda się zgromadzić na pokazie, tym więcej pieniędzy gracze zarobią za sprzedaż kolekcji!
Po czterech pokazach każdy z graczy raportuje – na koniec roku – majątek firmy. Składają się nań zarówno aktualnie posiadane fundusze, jak i majątek firmy wyrażony w posiadanych budynkach oraz wyróżnieniach (marka i reputacja firmy). Gracz, który zgromadził największy majątek, zwycięża.
Rozgrywka przeznaczona jest dla dwóch do czterech graczy, zapewnia zaciętą, emocjonującą rywalizację. Walka o wyróżnienia na pokazach, zatrudnianie modelek, projektantów, stylistów, otwieranie sklepów firmowych czy biur projektowych pozwalają na własnej skórze poczuć się jak lider branży odzieżowej!
Teksty w Esensji
Gry – Recenzje      

Gry – Publicystyka      

Gry – Wieści      




Utwory powiązane
Gry (36)       [rozwiń]





Oceń lub dodaj do Koszyka w

Komentarze

Dodaj komentarz

Imię:
Treść:
Działanie:
Wynik:

Dodaj komentarz FB

Copyright © 2000-2019 – Esensja. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Jakiekolwiek wykorzystanie materiałów tylko za wyraźną zgodą redakcji magazynu „Esensja”.