Nasza strona używa plików cookies. Korzystając ze strony, wyrażasz zgodę na używanie cookies zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Więcej.

Zapomniałem hasła
Nie mam jeszcze konta
Połącz z Facebookiem Połącz z Google+ Połącz z Twitter
Esensja
dzisiaj: 7 lipca 2022
w Esensji w Esensjopedii

Martwe Ziemie: Podręcznik Gracza (Player's Guide)

‹Martwe Ziemie: Podręcznik Gracza›

WASZ EKSTRAKT:
0,0 % 
Zaloguj, aby ocenić
TytułMartwe Ziemie: Podręcznik Gracza
Tytuł oryginalnyPlayer's Guide
Data produkcji2000
Wydawca MAG
CyklDeadlands
ISBN-1083-87968-27-7
Info208s.
Cena33,—
Zobacz w
Wyszukaj wMadBooks.pl
Wyszukaj wSkąpiec.pl
Wyszukaj wAmazon.co.uk
Wyszukaj / Kup
Opis wydawcy
Jest rok 1877, ale historia potoczyła się innym torem. Wojna domowa wciąż trwa, a Stany Zjednoczone i Konfederacja nie dążą do porozumienia. Indianie odzyskali swe plemienne terytoria, a przebudzone duchy obdarzyły ich wielkimi mocami. w 1868 roku Kalifornia zapadła się podczas straszliwego trzęsienia ziemi; powstał Wielki Labirynt – setki korytarzy, kotlin i jarów, kryjących niezwykły minerał: upioryt! Oto czasy dla tych, którzy są wystarczająco odważni, by wyruszyć na Zachód.
Muszą jednak uważać. Bo na zachodzie Ameryki coś się dzieje. Coś niepokojącego. Coś niezwykłego. Cienie są coraz mroczniejsze, noce dłuższe, a po preriach szaleją dzikie bestie. Potwory z legend i koszmarów czają się tam, gdzie nikt by się ich tego nie spodziewał. Powstają dziwne kulty, oddające cześć plugawym bóstwom. Niektórzy opowiadają o tajemniczych i przerażających stworach zwanych wygrzebancami. I o innych plugawych bestiach, które ponoć za jakiś czas obejmują władze nad całym światem. A przeciw tym siłom ciemności staja bohaterowie Dziwnego Zachodu. Ponurzy rewolwerowcy, uzbrojeni jedynie w sześciostrzałowiec i spryt. Karciani kanciarze, posiadający moc rzucania mistycznych kantów. Naukowcy żyjący na krawędzi szaleństwa, tworzący niezwykle, napędzane parą urządzenia ze stali. Obdarzeni wielka mądrością szamani, potrafiący zmusić duchy do posłuchu. Agenci i Texas Rangerzey, starający się obronić społeczeństwo przed nieuchronna prawdą. Czy czeka ich śmierć? Może. Ale na Dziwnym Zachodzie śmierć wcale nie jest końcem.
Witajcie w świecie „Deadlands: Weird West”, w świecie Martwych Ziem, w świecie Dziwnego Zachodu!
Utwory powiązane
Gry (15)       [rozwiń]





Oceń lub dodaj do Koszyka w

Komentarze

Dodaj komentarz

Imię:
Treść:
Działanie:
Wynik:

Dodaj komentarz FB

Copyright © 2000-2022 – Esensja. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Jakiekolwiek wykorzystanie materiałów tylko za wyraźną zgodą redakcji magazynu „Esensja”.