Nasza strona używa plików cookies. Korzystając ze strony, wyrażasz zgodę na używanie cookies zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Więcej.

Zapomniałem hasła
Nie mam jeszcze konta
Połącz z Facebookiem Połącz z Google+ Połącz z Twitter
Esensja
dzisiaj: 2 grudnia 2021
w Esensji w Esensjopedii

Guardians of the Forests: The Rhine Tribunal

‹Guardians of the Forests: The Rhine Tribunal›

WASZ EKSTRAKT:
0,0 % 
Zaloguj, aby ocenić
TytułGuardians of the Forests: The Rhine Tribunal
Data produkcjikwiecień 2005
Wydawca Atlas Games
CyklArs Magica 5th Edition
ISBN-101-58978-072-8
Info144s
Cena29,95$
Zobacz w
Wyszukaj wMadBooks.pl
Wyszukaj wSkąpiec.pl
Wyszukaj wAmazon.co.uk
Wyszukaj / Kup
Opis wydawcy
„Guardians of the Forests” details the birthplace of the Order of Hermes, Mythic Germany. From the sinister faerie heights of the Black Forest, home to Durenmar, through the prosperous and venerable cities of the Rhineland, to the fog-ridden Harz Mountains, to the lowland plain and Crintera’s island retreat on the Baltic coast, the northern Holy Roman Empire is a diverse landscape of countless magical and faerie forests, interspersed with a patchwork of powerful realms, where prince-bishops vie with dukes and merchant gilds for temporal power. This is the land of the epic Nibelungenlied, the heroic conquests of Charlemagne and Frederick Barbarossa, the miracles of St. Boniface, the splendour of the Imperial Cathedrals, the gifts of minstrels and wood-wives, and the curses of witches and the Wild Hunt.
„Guardians of the Forests” reveals the many unique traditions of the First Tribunal, its archaic politics and lost glories, its reverence for its founders and its woodlands, the workings of the Great Library of Durenmar, and the secrets of those who pursue obscure wilderness paths in search of the primal power of the Forest. The richness of the German landscape is fully explored, replete with numerous story and saga ideas. The region of the Rhine Gorge receives a special focus – its lost covenants, vis sources, sites of legend, towns, castles, inhabitants, and a mysterious curse are all detailed – providing a perfect location to jump-start an Ars Magica 5th Edition saga.
Utwory powiązane
Gry (28)       [rozwiń]





Oceń lub dodaj do Koszyka w

Komentarze

Dodaj komentarz

Imię:
Treść:
Działanie:
Wynik:

Dodaj komentarz FB

Copyright © 2000-2021 – Esensja. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Jakiekolwiek wykorzystanie materiałów tylko za wyraźną zgodą redakcji magazynu „Esensja”.