EKSTRAKT: | 40% |
---|---|
WASZ EKSTRAKT: | |
Zaloguj, aby ocenić | |
Tytuł | Jak dwie krople wody |
Tytuł oryginalny | À ton image |
Reżyseria | Aruna Villiers |
Zdjęcia | Gérard Sterin |
Scenariusz | Louise L. Lambrichs, Guillaume Laurant, Franck Philippon, Aruna Villiers |
Obsada | Nastassja Kinski, Christopher Lambert, Audrey DeWilder, Rufus, Andrzej Seweryn, Francine Bergé, Lyès Salem, Christian Hecq |
Muzyka | Alexandre Azaria |
Rok produkcji | 2004 |
Kraj produkcji | Francja |
Czas trwania | 94 min |
Gatunek | dramat, SF, thriller |
Zobacz w | Kulturowskazie |
Wyszukaj w | Skąpiec.pl |
Wyszukaj w | Amazon.co.uk |
Niedobre klony |
EKSTRAKT: | 40% |
---|---|
WASZ EKSTRAKT: | |
Zaloguj, aby ocenić | |
Tytuł | Jak dwie krople wody |
Tytuł oryginalny | À ton image |
Reżyseria | Aruna Villiers |
Zdjęcia | Gérard Sterin |
Scenariusz | Louise L. Lambrichs, Guillaume Laurant, Franck Philippon, Aruna Villiers |
Obsada | Nastassja Kinski, Christopher Lambert, Audrey DeWilder, Rufus, Andrzej Seweryn, Francine Bergé, Lyès Salem, Christian Hecq |
Muzyka | Alexandre Azaria |
Rok produkcji | 2004 |
Kraj produkcji | Francja |
Czas trwania | 94 min |
Gatunek | dramat, SF, thriller |
Zobacz w | Kulturowskazie |
Wyszukaj w | Skąpiec.pl |
Wyszukaj w | Amazon.co.uk |
Sądząc ze „Zjadacza kości”, twórcy z początku XXI wieku uważali, że sensowne pomysły na horrory już się wyczerpały i trzeba kleić fabułę z wiórków kokosowych i szklanych paciorków.
więcej »A gdyby tak przenieść młodzieżową dystopię w kosmos…? Tak oto powstał film „Voyagers”.
więcej »„Cudak” – drugi z trzech obrazów powstałych w ramach projektu „Kto ratuje jedno życie, ten ratuje cały świat” – wyreżyserowała Anna Kazejak. To jej pierwsze dzieło, które opowiada o wojennej przeszłości Polski. Jeśli ktoś obawiał się, że autorka specjalizująca się w filmach i serialach o współczesności nie poradzi sobie z tematyką Zagłady, może odetchnąć z ulgą!
więcej »Indianie też nie mieli się czego wstydzić
— Jarosław Loretz
Życie miejskie dla ubogich
— Jarosław Loretz
Drama na trzy ręce
— Jarosław Loretz
Nie, nie, wejście od frontu odpada
— Jarosław Loretz
Technika zgniłego Zachodu
— Jarosław Loretz
Tam, gdzie nikt nie patrzy
— Jarosław Loretz
Czy Herkules była kobietą?
— Jarosław Loretz
Prosimy nie regulować monitora
— Jarosław Loretz
Patyki eliminacji
— Jarosław Loretz
Pieczęć średniego zapieczętowania
— Jarosław Loretz
Niedożywiony szkielet
— Jarosław Loretz
Puchatek: Żenada i wstyd
— Jarosław Loretz
Klasyka na pół gwizdka
— Jarosław Loretz
Książki, wszędzie książki, rzekł wół do wieśniaka
— Jarosław Loretz
I robotom bywa smutno
— Jarosław Loretz
Młodzi w łodzi (gwiezdnej)
— Jarosław Loretz
Z bachorami trzeba ostro
— Jarosław Loretz
W Indiach też straszy
— Jarosław Loretz
Jak dobrze nam mutantem być
— Jarosław Loretz
Danie w średnim stanie
— Jarosław Loretz
Jak to ujęła pani profesor na wykładzie z genetyki "istnieją tańsze sposoby rozmnażania ludzi"
A skoro już o tym - to za nasz rozwój owszem odpowiada informacja genetyczna, ale do tego dochodzi jeszcze epigenetyka. Przede wszystkim imprinting, czyli nakładanie wzoru metylacji, co oznacza modulację ekspresji genów. Część naszych genów jest wyciszana i w takim przypadku wyciszanie konkretnej alleli jest losowe. Co oznacza, że klon nie będzie identyczny fenotypowo względem osobnika, z którego pobrano materiał.
A już wracając do kwestii filmowych. Po "Nieśmiertelnym" tak lubiłam Christophera Lamberta, ale czemu ten facet potem grywał w tylu marnych filmach. Rozmienił się na drobne (inna sprawa, że nie wiem, jakie były jego umiejętności aktorskie, pamiętam głównie urodę).