Dołącz do nas na Facebooku

x

Nasza strona używa plików cookies. Korzystając ze strony, wyrażasz zgodę na używanie cookies zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Więcej.

Zapomniałem hasła
Nie mam jeszcze konta
Połącz z Facebookiem Połącz z Google+ Połącz z Twitter
Esensja
dzisiaj: 21 lutego 2020
w Esensji w Esensjopedii
WASZ EKSTRAKT:
0,0 % 
Zaloguj, aby ocenić
Wyszukaj / Kup

Do kina marsz: Sierpień 2017

Esensja.pl
Esensja.pl
Zapraszamy do przeglądu najciekawiej wyglądających zapowiedzi filmowych na sierpień 2017.

Esensja

Do kina marsz: Sierpień 2017

Zapraszamy do przeglądu najciekawiej wyglądających zapowiedzi filmowych na sierpień 2017.
Marsz do kina
WASZ EKSTRAKT:
0,0 % 
Zaloguj, aby ocenić
Wyszukaj / Kup
Valerian i Miasto Tysiąca Planet
(2017, reż. Luc Besson)
Ekranizacja głośnego – również w Polsce – komiksu (który był już wiele lat temu publikowany u nas na łamach Świata Młodych i Komiksu-Fantastyki) to najbardziej wystawna produkcja Luca Bessona od czasu „Piątego elementu”. Opowieść o parze kosmicznych agentów, jak widać choćby ze zwiastunów, będzie bardzo efektowna i w zamierzeniu wizualnie oszałamiająca. A fabuła? Cóż, tu krytycy, którzy film widzieli nie są już tak pochlebnie nastawieni, krytykują też kreację tytułowego bohatera, ale zobaczymy…
WASZ EKSTRAKT:
0,0 % 
Zaloguj, aby ocenić
Wyszukaj / Kup
Gra cieni
(2016, reż. Jee-woon Kim)
Kim Jee-woon to reżyser w Esensji wysoko ceniony, twórca znakomitego horroru „Opowieść o dwóch siostrach”, świetnego filmu sensacyjnego „Słodko-gorzkie życie”, ciekawego westernu „Dobry, zły i zakręcony” czy też trzymającego w napięciu thrillera „Ujrzałem diabła”. Już z tego zestawienia widać, jak szerokie zainteresowania ma ten twórca. Tym razem bierze się za kino szpiegowskie osadzone w latach 20. i efektu jesteśmy bardzo ciekawi.
WASZ EKSTRAKT:
0,0 % 
Zaloguj, aby ocenić
Wyszukaj / Kup
Mroczna Wieża
(2017, reż. Nikolaj Arcel)
„Mroczna Wieża” to kolejny z tytułów, na który oczekujemy z zainteresowaniem i niepokojem. Z zainteresowaniem – bo to ekranizacja pierwszego tomu słynnej sagi fantasy Stephena Kinga, która aż prosi się by przenieść ją na ekran. A dodatkowo zachęca fakt udziału w przedsięwzięciu Idrisa Elby i Matthew McConaugheya. A skąd obawy? Cóż, z planu dochodziły niepokojące pogłoski i ciągłych poprawkach, przeróbkach, co prawie nigdy nie rokuje dobrze, no i przyznajmy, że sam zwiastun też nie sprawiał jakiegoś oszałamiająco dobrego wrażenia…
WASZ EKSTRAKT:
0,0 % 
Zaloguj, aby ocenić
Wyszukaj / Kup
Podwójny kochanek
(2017, reż. François Ozon)
Młoda, wrażliwa Chloé zakochuje się w swoim terapeucie. Kobieta nie ma przed nim tajemnic, a zafascynowany nią mężczyzna z czasem również całkowicie się odsłania, przekraczając granice swojej profesji. Kilka miesięcy później, gdy mieszkają już razem, Chloé zaczyna podejrzewać, że jej kochanek coś przed nią zataja. Krótko mówiąc – François Ozon znów kręci erotyczny thriller. Nominacja do Złotej Palmy, ale bez nagród.
WASZ EKSTRAKT:
0,0 % 
Zaloguj, aby ocenić
Wyszukaj / Kup
Sława
(2016, reż. Kristina Grozeva, Petar Valchanov)
Tzanko jest odludkiem, szarym pracownikiem kolei, którego życie jest kolażem przygniatającej monotonii, marazmu i nijakości. Pewnego dnia znajduje na stacji niebagatelną sumę pieniędzy, którą uczciwie postanawia oddać na policyjny komisariat. Nie przeczuwa jednak, że tym samym stanie się ofiarą korupcyjnej intrygi, za którą stoi pozbawiona skrupułów pracownica rządowa o imieniu Julia. Bardzo pokaźna lista nagród dla tego bułgarskiego dramatu każe zwrócić na niego uwagę.
Marsz do… kina domowego
WASZ EKSTRAKT:
60,0 (0,0) % 
Zaloguj, aby ocenić
Wyszukaj / Kup
Life (4K)
(2017, reż. Daniel Espinosa)
Wrażenie rozchwiania na tych dwóch polach – dusznego horroru i efektywnego akcyjniaka, pozostaje już do końca trwania seansu. Z jednej strony można uznać to za próbę dialogu z dwiema tradycjami kina, z drugiej za rażącą niekonsekwencję. Z racji mimo wszystko nijakiego wydźwięku całości i średnio angażujących scen akcji, bliższa prawdzie wydaje się jednak opcja numer dwa.
WASZ EKSTRAKT:
0,0 % 
Zaloguj, aby ocenić
Wyszukaj / Kup
Jestem mordercą
(2016, reż. Maciej Pieprzyca)
Choć premierowy kryminał porównywany jest do „Zodiaka” Davida Finchera, oba filmy różni wpisany w nie stosunek do faktów. Fincher jest ich niewolnikiem. Pieprzyca pozwala sobie na intrygujące pytania o moralną winę zarówno podejrzanego, jak i śledczego. Odwrócona powieść milicyjna w wykonaniu polskiego reżysera stawia jeszcze odważniejsze, jak na ów gatunek, pytanie: czy nie jest przypadkiem tak, że obie strony śledczej barykady – zarówno idący po nitce do kłębka śledczy, jak i czekający na końcu rzekomy morderca – są ofiarą wadliwego systemu?
WASZ EKSTRAKT:
0,0 % 
Zaloguj, aby ocenić
Wyszukaj / Kup
Kong: Wyspa Czaszki (4K)
(2017, reż. Jordan Vogt-Roberts)
„Wyspa Czaszki” to raj dla fana monster movies. Rewelacyjnie animowane potwory stanowią tu największą atrakcję; sam Kong ma więcej charyzmy niż cała obsada złożona z topowych gwiazd, weteranów drugiego planu i chłopaków z N.W.A. w roli comic reliefów. I prawidłowo.
koniec
2 sierpnia 2017

Komentarze

Dodaj komentarz

Imię:
Treść:
Działanie:
Wynik:

Dodaj komentarz FB

Najnowsze

Z filmu wyjęte: Zupa z wkładką
Jarosław Loretz

17 II 2020

Przysłowiowe wkładki mięsne w zupie to utrapienie dziś już nie tak częste, jak ongiś, ale wciąż wiosłująca łapkami w posiłku mucha czy osa może przykuć naszą uwagę. Kiedyś trafiały się też wkładki większe, jak choćby myszy. Ileż wówczas wrzasku! A pomyśleć, co by się działo, gdyby ktoś rzeczywiście trafił na wkładkę z dzisiejszego kadru…

więcej »

Z filmu wyjęte: (Nie)życie toczy się dalej
Jarosław Loretz

10 II 2020

Co robią zombie, gdy nie śledzi ich obiektyw kamery hollywoodzkiego zdjęciowca? No cóż, niekoniecznie ganiają za świeżymi mózgami…

więcej »

Do kina marsz: Luty 2020
Esensja

7 II 2020

Luty w kinach nie zapowiada się jakoś rewelacyjnie, ale kilka propozycji wygląda interesująco.

więcej »

Polecamy

Alejandro González Iñárritu. Babel.

Do sedna:

Alejandro González Iñárritu. Babel.
— Marcin Knyszyński

Alejandro González Iñárritu. 21 gramów.
— Marcin Knyszyński

Alejandro González Iñárritu. Amores perros.
— Marcin Knyszyński

Darren Aronofsky „mother!”
— Marcin Knyszyński

Darren Aronofsky. Noe: Wybrany przez Boga
— Marcin Knyszyński

Darren Aronofsky. Czarny łabędź.
— Marcin Knyszyński

Darren Aronofsky. Zapaśnik.
— Marcin Knyszyński

Darren Aronofsky. Źródło
— Marcin Knyszyński

Darren Aronofsky. Requiem dla snu
— Marcin Knyszyński

Darren Aronofsky. Pi
— Marcin Knyszyński

Zobacz też

Inne recenzje

20 najlepszych polskich filmów XXI wieku
— Esensja

Remanent filmowy 2017
— Sebastian Chosiński, Miłosz Cybowski, Grzegorz Fortuna, Adam Kordaś, Marcin Osuch, Jarosław Robak, Agnieszka ‘Achika’ Szady, Konrad Wągrowski, Kamil Witek

Prezenty świąteczne 2017: Film
— Esensja

Esensja ogląda: Październik 2017 (3)
— Jarosław Loretz

Nie przegap: Sierpień 2017
— Esensja

Film, który poszedł naprzód
— Michał Kubalski

Good comic gone bad, czyli space opera rom-com
— Michał Kubalski

Nie ten człowiek!
— Sebastian Chosiński

Wyczuwalne tętno
— Adrian Jankowski

Dobry i Niebrzydki: Małpa musi się pobrudzić
— Piotr Dobry, Konrad Wągrowski

Z tego cyklu

Luty 2020
— Esensja

Styczeń 2020
— Esensja

Grudzień 2019
— Esensja

Listopad 2019
— Esensja

Październik 2019
— Esensja

Wrzesień 2019
— Esensja

Sierpień 2019
— Esensja

Lipiec 2019
— Esensja

Maj 2019
— Esensja

Kwiecień 2019
— Esensja

Tegoż twórcy

Jak radzić sobie z nienawiścią
— Sebastian Chosiński

Krótko o filmach: Wilczy apetyt
— Jarosław Loretz

Remanent filmowy 2017
— Sebastian Chosiński, Miłosz Cybowski, Grzegorz Fortuna, Adam Kordaś, Marcin Osuch, Jarosław Robak, Agnieszka ‘Achika’ Szady, Konrad Wągrowski, Kamil Witek

Esensja ogląda: Październik 2017 (3)
— Jarosław Loretz

Nie ten człowiek!
— Sebastian Chosiński

Wyczuwalne tętno
— Adrian Jankowski

Esensja ogląda: Marzec 2017 (3)
— Piotr Dobry, Marcin Osuch, Jarosław Robak

Kryminał milicyjny à rebours
— Gabriel Krawczyk

Esensja ogląda: Lipiec 2016 (3)
— Jarosław Loretz, Marcin Osuch, Konrad Wągrowski

Eklektyczna Adela
— Jarosław Loretz

Copyright © 2000- – Esensja. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Jakiekolwiek wykorzystanie materiałów tylko za wyraźną zgodą redakcji magazynu „Esensja”.