EKSTRAKT: | 20% |
---|---|
WASZ EKSTRAKT: | |
Zaloguj, aby ocenić | |
Tytuł | Oczy Julii |
Tytuł oryginalny | Los Ojos de Julia |
Dystrybutor | Kino Świat |
Data premiery | 25 marca 2011 |
Reżyseria | Guillem Morales |
Zdjęcia | Óscar Faura |
Scenariusz | Guillem Morales, Oriol Paulo |
Obsada | Belén Rueda, Lluís Homar, Pablo Derqui |
Muzyka | Fernando Velázquez |
Rok produkcji | 2010 |
Kraj produkcji | Hiszpania |
Czas trwania | 112 min |
Gatunek | groza / horror |
Zobacz w | Kulturowskazie |
Wyszukaj w | Skąpiec.pl |
Wyszukaj w | Amazon.co.uk |
Ciemnego pokoju nie trzeba się bać |
EKSTRAKT: | 20% |
---|---|
WASZ EKSTRAKT: | |
Zaloguj, aby ocenić | |
Tytuł | Oczy Julii |
Tytuł oryginalny | Los Ojos de Julia |
Dystrybutor | Kino Świat |
Data premiery | 25 marca 2011 |
Reżyseria | Guillem Morales |
Zdjęcia | Óscar Faura |
Scenariusz | Guillem Morales, Oriol Paulo |
Obsada | Belén Rueda, Lluís Homar, Pablo Derqui |
Muzyka | Fernando Velázquez |
Rok produkcji | 2010 |
Kraj produkcji | Hiszpania |
Czas trwania | 112 min |
Gatunek | groza / horror |
Zobacz w | Kulturowskazie |
Wyszukaj w | Skąpiec.pl |
Wyszukaj w | Amazon.co.uk |
W „Ofierze dla burzy” – ostatniej części kryminalnej trylogii Dolores Redondo – inspektor Amaia Salazar rozwiązuje wszystkie (a przynajmniej tak się wydaje) mroczne tajemnice swojej rodziny. By tak się stało, musi po raz kolejny zaryzykować własnym życiem. Naprzeciw niej staje bowiem sam Inguma – demon zakradający się do domów i mordujący ludzi w czasie snu.
więcej »W ekranizacji drugiej części mrocznej trylogii kryminalnej Dolores Redondo o mieszkańcach doliny Baztán inspektor Amaia Salazar musi podążyć tropem kolejnej mitologicznej postaci – pożerającego ludzi cyklopa Tarttala. Co gorsza, wszystko wskazuje na to, że jego wyznawczynią może być nawet matka policjantki.
więcej »W malowniczo położonej, ale jednocześnie mrocznej nawarskiej dolinie Baztán zaczynają ginąć młode dziewczyny. Przesądni mieszkańcy wierzą, że może za to odpowiadać Basajaun – postać z mitologii baskijskiej. Oddelegowana do przeprowadzenia śledztwa inspektor Amaia Salazar myśli bardziej racjonalnie i szuka nie ducha, lecz człowieka.
więcej »Kevin Smith. Sprzedawcy 2
— Marcin Knyszyński
Kevin Smith. Jay i Cichy Bob kontratakują
— Marcin Knyszyński
Kevin Smith. Dogma
— Marcin Knyszyński
Kevin Smith. W pogoni za Amy
— Marcin Knyszyński
Kevin Smith. Szczury z supermarketu
— Marcin Knyszyński
Kevin Smith. Sprzedawcy
— Marcin Knyszyński
Richard Kelly. Pułapka
— Marcin Knyszyński
Richard Kelly. Koniec świata
— Marcin Knyszyński
Richard Kelly. Donnie Darko
— Marcin Knyszyński
Alejandro González Iñárritu. Zjawa
— Marcin Knyszyński
Czego oczy nie widzą, tego sercu nie żal
— Joanna Pienio
Trójgłos o „Ki”
— Ewa Drab, Zuzanna Witulska, Artur Zaborski
Gdynia 2011 (2): Panorama Polskiego Kina
— Urszula Lipińska, Konrad Wągrowski, Artur Zaborski
Gdynia 2011 (1): Filmy konkursowe
— Urszula Lipińska, Konrad Wągrowski, Artur Zaborski
Off off with head
— Artur Zaborski
O (p)o(d)glądaniu
— Artur Zaborski
Tydzień z hiszpańską sztuką filmową
— Artur Zaborski
Zastrzyk adrenaliny na widok podnoszącej się kurtyny
— Artur Zaborski
Janek Wiśniewski padł, Janek Komasa wstał
— Artur Zaborski
Jak „Och, Karola” zredukować do „Och”
— Artur Zaborski
To nie jest kolejny kebab bar dla tureckich emigrantów
— Artur Zaborski
Ciężki język recenzji, nieprzyjemnie się czyta. Pan A.Z. to początkujący recenzent?