EKSTRAKT: | 80% |
---|---|
WASZ EKSTRAKT: | |
Zaloguj, aby ocenić | |
Tytuł | Frankenweenie |
Dystrybutor | Forum Film |
Data premiery | 7 grudnia 2012 |
Reżyseria | Tim Burton |
Zdjęcia | Peter Sorg |
Scenariusz | Tim Burton, Leonard Ripps, John August screenplay |
Obsada | Winona Ryder, Catherine O'Hara, Conchata Ferrell, Atticus Shaffer, Martin Short, Tom Kenny, Martin Landau, Charlie Tahan, Robert Capron |
Muzyka | Danny Elfman |
Rok produkcji | 2012 |
Kraj produkcji | USA |
Gatunek | animacja, groza / horror, komedia |
Zobacz w | Kulturowskazie |
Wyszukaj w | Skąpiec.pl |
Wyszukaj w | Amazon.co.uk |
Dla dużych dzieci |
EKSTRAKT: | 80% |
---|---|
WASZ EKSTRAKT: | |
Zaloguj, aby ocenić | |
Tytuł | Frankenweenie |
Dystrybutor | Forum Film |
Data premiery | 7 grudnia 2012 |
Reżyseria | Tim Burton |
Zdjęcia | Peter Sorg |
Scenariusz | Tim Burton, Leonard Ripps, John August screenplay |
Obsada | Winona Ryder, Catherine O'Hara, Conchata Ferrell, Atticus Shaffer, Martin Short, Tom Kenny, Martin Landau, Charlie Tahan, Robert Capron |
Muzyka | Danny Elfman |
Rok produkcji | 2012 |
Kraj produkcji | USA |
Gatunek | animacja, groza / horror, komedia |
Zobacz w | Kulturowskazie |
Wyszukaj w | Skąpiec.pl |
Wyszukaj w | Amazon.co.uk |
O wydłużonej wersji animacji było w poprzedniej recenzji, więc nie dziwię się, że Małgorzata nie chciała powtarzać informacji.
Na podstawie dotychczasowych wydarzeń mogliśmy podejrzewać, że zadzieranie z Regusem Patoffem z pewnością nie jest bezpieczne. W jeszcze bardziej niepojącym świetle stawia tego tajemniczego konsultanta historia, którą opowiada Craigowi Frank Florez.
więcej »„Spisek Oberona” to, jak dotąd, jedyny pełnometrażowy film kazachskiego, choć wykształconego poza granicami kraju, reżysera i scenarzysty Ajdara Batałowa (mimo że niebawem od jego premiery minie dekada). To klasyczne kino akcji, które powstało przede wszystkim po to, aby mile połechtać dowództwo wywiadu wojskowego. W każdym razie głównym pozytywnym bohaterem jest narażający życie dla ojczyzny oficer GRU Czingiz Arłanow.
więcej »Cóż z tego, że agenci z Slough House nie mają żadnego związku z niepowodzeniem operacji zaplanowanej przez Dianę Taverner, skoro idealnie nadają się na kozłów ofiarnych. Doskonale zdaje sobie z tego sprawę Jackson Lamb, który nie ma zamiaru poddać się bez walki.
więcej »Indianie też nie mieli się czego wstydzić
— Jarosław Loretz
Życie miejskie dla ubogich
— Jarosław Loretz
Drama na trzy ręce
— Jarosław Loretz
Nie, nie, wejście od frontu odpada
— Jarosław Loretz
Technika zgniłego Zachodu
— Jarosław Loretz
Tam, gdzie nikt nie patrzy
— Jarosław Loretz
Czy Herkules była kobietą?
— Jarosław Loretz
Prosimy nie regulować monitora
— Jarosław Loretz
Patyki eliminacji
— Jarosław Loretz
Pieczęć średniego zapieczętowania
— Jarosław Loretz
Esensja ogląda: Grudzień 2012 (Kino)
— Sebastian Chosiński, Grzegorz Fortuna, Jakub Gałka, Jarosław Loretz, Marcin T.P. Łuczyński, Daniel Markiewicz, Agnieszka Szady, Konrad Wągrowski
Horrorek, horroreczek
— Agnieszka Szady
Ultimate Goth
— Miłosz Cybowski
Solidarni z uchodźcami
— Piotr Dobry
Esensja ogląda: Październik 2016 (3)
— Jarosław Loretz, Jarosław Robak
Gdzie jest autor?
— Karolina Ćwiek-Rogalska
Esensja ogląda: Luty 2013 (DVD i BR)
— Sebastian Chosiński, Jakub Gałka, Jarosław Loretz
Esensja ogląda: Listopad 2012 (DVD i Blu-Ray)
— Sebastian Chosiński, Krystian Fred, Jakub Gałka, Jarosław Loretz, Daniel Markiewicz, Konrad Wągrowski
Duże ilości Burtona naraz
— Grzegorz Fortuna
Wciąż lepsza historia milosna niż „Zmierzch”
— Mateusz Kowalski
Metoda w szaleństwie
— Ewa Drab
Tańczący z brzytwami
— Urszula Lipińska
Na tropie Króla w Żółci
— Gabriel Krawczyk, Krzysztof Spór, Małgorzata Steciak, Konrad Wągrowski
Błyskotka
— Małgorzata Steciak
Bieda z nędzą
— Małgorzata Steciak
Z kamerą wśród zwierząt
— Małgorzata Steciak
Porażki i sukcesy A.D. 2012
— Sebastian Chosiński, Piotr Dobry, Grzegorz Fortuna, Jakub Gałka, Mateusz Kowalski, Gabriel Krawczyk, Małgorzata Steciak, Konrad Wągrowski, Kamil Witek
Wojna ma kolor jesiennych liści
— Małgorzata Steciak, Onet
Pobawmy się w reinterpretację
— Małgorzata Steciak
Nazywanie "najnowszym" filmu Burtona będącego zasadniczo "wydłużoną i zremiksowaną" wersją jego krótkometrażowego debiutu (po którym wywalono go z Disneya, tak nota bene) uroczo świadczy o pewnej ignorancji autorki. podobnie zresztą jak podsumowanie filmu brzmiące "Jest wzruszająca historia, jest wisielczy humor i odrobina makabry". Czego chcieć więcej? Może właśnie czegoś, z czym Burton nie kojarzy się niewolniczo od dekad?