EKSTRAKT: | 20% |
---|---|
WASZ EKSTRAKT: | |
Zaloguj, aby ocenić | |
Tytuł | The Cut |
Reżyseria | Fatih Akin |
Zdjęcia | Rainer Klausmann |
Scenariusz | Fatih Akin, Mardik Martin |
Obsada | Tahar Rahim, Simon Abkarian, Makram Khoury, Hindi Zahra, Kevork Malikyan, Bartu Küçükçaglayan, Zein Fakhoury, Dina Fakhoury |
Muzyka | Alexander Hacke |
Rok produkcji | 2014 |
Kraj produkcji | Francja, Kanada, Niemcy, Polska, Rosja, Turcja, Włochy |
Czas trwania | 138 min |
Zobacz w | Kulturowskazie |
Wyszukaj w | Skąpiec.pl |
Wyszukaj w | Amazon.co.uk |
Wenecja 2014: Epopeja narodowa |
EKSTRAKT: | 20% |
---|---|
WASZ EKSTRAKT: | |
Zaloguj, aby ocenić | |
Tytuł | The Cut |
Reżyseria | Fatih Akin |
Zdjęcia | Rainer Klausmann |
Scenariusz | Fatih Akin, Mardik Martin |
Obsada | Tahar Rahim, Simon Abkarian, Makram Khoury, Hindi Zahra, Kevork Malikyan, Bartu Küçükçaglayan, Zein Fakhoury, Dina Fakhoury |
Muzyka | Alexander Hacke |
Rok produkcji | 2014 |
Kraj produkcji | Francja, Kanada, Niemcy, Polska, Rosja, Turcja, Włochy |
Czas trwania | 138 min |
Zobacz w | Kulturowskazie |
Wyszukaj w | Skąpiec.pl |
Wyszukaj w | Amazon.co.uk |
W „Ofierze dla burzy” – ostatniej części kryminalnej trylogii Dolores Redondo – inspektor Amaia Salazar rozwiązuje wszystkie (a przynajmniej tak się wydaje) mroczne tajemnice swojej rodziny. By tak się stało, musi po raz kolejny zaryzykować własnym życiem. Naprzeciw niej staje bowiem sam Inguma – demon zakradający się do domów i mordujący ludzi w czasie snu.
więcej »W ekranizacji drugiej części mrocznej trylogii kryminalnej Dolores Redondo o mieszkańcach doliny Baztán inspektor Amaia Salazar musi podążyć tropem kolejnej mitologicznej postaci – pożerającego ludzi cyklopa Tarttala. Co gorsza, wszystko wskazuje na to, że jego wyznawczynią może być nawet matka policjantki.
więcej »W malowniczo położonej, ale jednocześnie mrocznej nawarskiej dolinie Baztán zaczynają ginąć młode dziewczyny. Przesądni mieszkańcy wierzą, że może za to odpowiadać Basajaun – postać z mitologii baskijskiej. Oddelegowana do przeprowadzenia śledztwa inspektor Amaia Salazar myśli bardziej racjonalnie i szuka nie ducha, lecz człowieka.
więcej »Kevin Smith. Sprzedawcy 2
— Marcin Knyszyński
Kevin Smith. Jay i Cichy Bob kontratakują
— Marcin Knyszyński
Kevin Smith. Dogma
— Marcin Knyszyński
Kevin Smith. W pogoni za Amy
— Marcin Knyszyński
Kevin Smith. Szczury z supermarketu
— Marcin Knyszyński
Kevin Smith. Sprzedawcy
— Marcin Knyszyński
Richard Kelly. Pułapka
— Marcin Knyszyński
Richard Kelly. Koniec świata
— Marcin Knyszyński
Richard Kelly. Donnie Darko
— Marcin Knyszyński
Alejandro González Iñárritu. Zjawa
— Marcin Knyszyński
Niezdrowy styl życia
— Marta Bałaga
Sposób na kryzys
— Marta Bałaga
Skupiam się na uczuciach
— Marta Bałaga
Wielki Joe
— Marta Bałaga
Po godzinach
— Marta Bałaga
Dwaj ludzie z trumną
— Marta Bałaga
Sens życia według Roya Anderssona
— Marta Bałaga
Bo to zła kobieta była
— Marta Bałaga
Cierpienia młodego Leopardiego
— Marta Bałaga
Woody według Petera
— Marta Bałaga
Orlen Cinergia 2017: Na własną rękę
— Konrad Wągrowski
To nie jest kolejny kebab bar dla tureckich emigrantów
— Artur Zaborski
Co nam w kinie gra: Człowiek, który gapił się na kozy, Zakochany Nowy Jork, Toy Story 2
— Jakub Gałka, Michał Oleszczyk
Zaledwie zauroczenie
— Ewa Drab
Co nam w kinie gra: Pakt z diabłem
— Marta Bałaga
Wenecja 2015: Zabić Irlandczyka
— Marta Bałaga
Wenecja 2015: Portret niedokończony
— Marta Bałaga
Wenecja 2015: Na szczytach świata
— Marta Bałaga
Wenecja 2015: Niebezpieczny związek
— Marta Bałaga
Wenecja 2015: Jednym głosem
— Marta Bałaga
Co nam w kinie gra: Pan Turner
— Marta Bałaga
Co nam w kinie gra: Cena sławy
— Marta Bałaga
Co nam w kinie gra: Magical Girl
— Marta Bałaga
Cannes 2015: Wojna jest w nas
— Marta Bałaga