Dołącz do nas na Facebooku

x

Nasza strona używa plików cookies. Korzystając ze strony, wyrażasz zgodę na używanie cookies zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Więcej.

Zapomniałem hasła
Nie mam jeszcze konta
Połącz z Facebookiem Połącz z Google+ Połącz z Twitter
Esensja
dzisiaj: 17 lipca 2019
w Esensji w Esensjopedii
WASZ EKSTRAKT:
0,0 % 
Zaloguj, aby ocenić
Wyszukaj / Kup

Krótko o filmach: Hotel Transylwania 3
[ - recenzja]

Esensja.pl
Esensja.pl
Film raczej dla dzieci niż dla rodziców.

Marcin Osuch

Krótko o filmach: Hotel Transylwania 3
[ - recenzja]

Film raczej dla dzieci niż dla rodziców.
WASZ EKSTRAKT:
0,0 % 
Zaloguj, aby ocenić
Wyszukaj / Kup
Trzeci film o potworach z Transylwanii zaczyna się od retrospektywnego skoku o ponad wiek wstecz. Okazuje się, że nawet wtedy wampiry, mumie, frankensteiny i ich kumple mieli swoje kłopoty. Ich uosobieniem był niejaki van Helsing, łowca potworów. W tym fachu postać tyle dynamiczna co nieskuteczna. Jego działania od pewnego momentu bardziej męczyły ściganych niż czymś groziły. I już wydawało się, że dostaniemy prequel o tym jak to zmęczony pościgami, Drak wpadnie na pomysł założenia klimatycznego hotelu w nie mniej klimatycznej Transylwanii. A jednak nie. Już współcześnie, po serii rodzinnych dyskusji, Drak z rodziną i przyjaciółmi ruszają w podróż życia oceanicznym wycieczkowcem (mocno przypominającym Titanica). Oczywiście motyw z łowcą potworów z początku filmu wróci z pełną mocą. Nie wiem jak wcześniejsze części (nie oglądałem) ale „trójka” zdecydowanie nie należy do popularnego od dłuższego czasu modelu filmów „z podwójnym dnem” – coś dla dzieci i coś dla dorosłych. Intryga i idące za nią przesłanie są proste – „ludzie i potwory mogą żyć razem”. Nie znajdziecie tutaj przykładów inteligentnego humoru rodem z filmów Pixara, dominuje slapstick. Ot, Frankenstein rozpadł się na kawałki, ktoś puścił bąka i tak dalej. Zabawnie wypadają śledzie w roli załogi i obsługi na statku oraz kulminacyjna scena pojedynku DJ-ów. Czyli film raczej dla dzieci. Rodzice mogą pójść na zakupy, chyba, że niedziela niehandlowa.
koniec
9 października 2018

Komentarze

Dodaj komentarz

Imię:
Treść:
Działanie:
Wynik:

Dodaj komentarz FB

Najnowsze

Klasyka kina radzieckiego: Portret dwóch kobiet w klaustrofobicznym wnętrzu
Sebastian Chosiński

17 VII 2019

Najsłynniejszym i najwybitniejszym filmem Ilji Awerbacha bezsprzecznie pozostaje nakręcony na początku lat 70. ubiegłego wieku dramat psychologiczny „Monolog”. W niczym jednak nie ustępuje mu również kolejne dzieło Rosjanina – opowiadające o skomplikowanych losach młodych kobiet „Cudze listy”, którego bohaterkami reżyser uczynił niespełna siedemnastoletnią uczennicę i jej starszą o kilka lat szkolną wychowawczynię.

więcej »

Krótko o filmach: Demoniczne Buenos
Jarosław Loretz

15 VII 2019

„Nocne istoty” to zupełne zaskoczenie z dalekiej Argentyny. Horror niedrogi, ale przy tym wypchany klimatem po same brzegi.

więcej »

East Side Story: Jak to jest być niedostosowanym Iwanem
Sebastian Chosiński

14 VII 2019

Iwan Sosnin – filmowiec-amator – rozpoczął swój ambitny projekt serii krótkometrażówek realizowanych pod wspólnym hasłem „Iwanowie, pamięć pochodzenia” przed dwoma laty, a wspomogła go w tym firma o nazwie… Wujaszek Wania, która na co dzień zajmuje się produkcją konserwowych i marynowanych warzyw i owoców. Dzisiaj przyjrzymy się dwóm pierwszym filmom cyklu: „Żegnaj, Ameryko!” oraz „Głos morza”.

więcej »

Polecamy

Gdy mści się niechlujstwo

Z filmu wyjęte:

Gdy mści się niechlujstwo
— Jarosław Loretz

22 tancerzy i świński pęcherz
— Jarosław Loretz

Czy duże dziewczynki lubią krew?
— Jarosław Loretz

Czy małe dziewczynki lubią krew?
— Jarosław Loretz

Nasi w zaświatach
— Jarosław Loretz

Meble na wysoki połysk
— Jarosław Loretz

Limuzyna na miarę naszych możliwości
— Jarosław Loretz

RPG a sprawa Dzikiego Zachodu
— Jarosław Loretz

Tania siła robota
— Jarosław Loretz

Samopodający się talerz
— Jarosław Loretz

Zobacz też

Z tego cyklu

Demoniczne Buenos
— Jarosław Loretz

Proszę popatrzeć na światełko
— Agnieszka ‘Achika’ Szady

Sekretne życie emerytki
— Kamil Witek

Houston, mamy kłopot
— Jarosław Loretz

Amisz bez raju
— Jarosław Loretz

Wilczy apetyt
— Jarosław Loretz

Korzenie Lassego i Mai
— Konrad Wągrowski

To właśnie życie
— Jarosław Robak

W rytmie pogrzebów
— Marcin Osuch

Trzy kobiety z butelką
— Konrad Wągrowski

Tegoż twórcy

Esensja ogląda: Marzec 2016 (1)
— Jarosław Loretz, Jarosław Robak, Agnieszka ‘Achika’ Szady

Esensja ogląda: Grudzień 2012 (Kino)
— Sebastian Chosiński, Grzegorz Fortuna, Jakub Gałka, Jarosław Loretz, Marcin T.P. Łuczyński, Daniel Markiewicz, Agnieszka Szady, Konrad Wągrowski

Copyright © 2000- – Esensja. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Jakiekolwiek wykorzystanie materiałów tylko za wyraźną zgodą redakcji magazynu „Esensja”.