Dołącz do nas na Facebooku

x

Nasza strona używa plików cookies. Korzystając ze strony, wyrażasz zgodę na używanie cookies zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Więcej.

Zapomniałem hasła
Nie mam jeszcze konta
Połącz z Facebookiem Połącz z Google+ Połącz z Twitter
Esensja
dzisiaj: 25 sierpnia 2019
w Esensji w Esensjopedii

F. Gary Gray
‹Men in Black International›

EKSTRAKT:60%
WASZ EKSTRAKT:
0,0 % 
Zaloguj, aby ocenić
TytułMen in Black International
Tytuł oryginalnyMen in Black: International
Dystrybutor UIP
Data premiery14 czerwca 2019
ReżyseriaF. Gary Gray
ZdjęciaStuart Dryburgh
Scenariusz
ObsadaRebecca Ferguson, Tessa Thompson, Chris Hemsworth, Emma Thompson, Liam Neeson, Rafe Spall, Kumail Nanjiani, Viktorija Faith
Rok produkcji2019
Kraj produkcjiUSA
CyklFaceci w czerni
WWW
Gatunekkomedia, SF
Zobacz w
Wyszukaj wSkąpiec.pl
Wyszukaj wAmazon.co.uk
Wyszukaj / Kup

Krótko o filmach: Proszę popatrzeć na światełko
[F. Gary Gray „Men in Black International” - recenzja]

Esensja.pl
Esensja.pl
„Men in Black: International”, przetłumaczone na polski jako „Men in Black: International”, to przyzwoita komedia przygodowa, której głównymi zaletami są aktorzy idealnie podobierani do ról – z Tessą Thompson na czele – oraz osadzenie części akcji w Maroku. Czy znajdziemy jeszcze jakieś plusy?

Agnieszka ‘Achika’ Szady

Krótko o filmach: Proszę popatrzeć na światełko
[F. Gary Gray „Men in Black International” - recenzja]

„Men in Black: International”, przetłumaczone na polski jako „Men in Black: International”, to przyzwoita komedia przygodowa, której głównymi zaletami są aktorzy idealnie podobierani do ról – z Tessą Thompson na czele – oraz osadzenie części akcji w Maroku. Czy znajdziemy jeszcze jakieś plusy?

F. Gary Gray
‹Men in Black International›

EKSTRAKT:60%
WASZ EKSTRAKT:
0,0 % 
Zaloguj, aby ocenić
TytułMen in Black International
Tytuł oryginalnyMen in Black: International
Dystrybutor UIP
Data premiery14 czerwca 2019
ReżyseriaF. Gary Gray
ZdjęciaStuart Dryburgh
Scenariusz
ObsadaRebecca Ferguson, Tessa Thompson, Chris Hemsworth, Emma Thompson, Liam Neeson, Rafe Spall, Kumail Nanjiani, Viktorija Faith
Rok produkcji2019
Kraj produkcjiUSA
CyklFaceci w czerni
WWW
Gatunekkomedia, SF
Zobacz w
Wyszukaj wSkąpiec.pl
Wyszukaj wAmazon.co.uk
Wyszukaj / Kup
Po wykorzystaniu różnych możliwości, włącznie z podróżą w czasie, twórcy „Facetów w czerni” sięgnęli po nowy wątek: ktoś w agencji prawdopodobnie jest zdrajcą. Reszta przypomina pierwszy film, to znaczy schemat kompletnego żółtodzioba, który okazuje się sprytem i umiejętnościami dorównywać doświadczonym agentom – szczerze mówiąc, J z pierwszego filmu miał nawet łatwiej, ponieważ był z zawodu policjantem, a nie pracownicą biura obsługi klienta, jak M. Właściwie z tymi „doświadczonymi agentami” jest pewien problem: partner M zachowuje się niczym nastolatek-imprezowicz i aż dziw bierze, jak dał radę przeżyć w tej pracy kilka lat. Troszeczkę mi to zgrzytało, chociaż nie aż tak bardzo, jak przedstawiciel rasy obcych będącej niejako personifikacją szachów (sic!), wyglądający niczym krasnoludek z bajki na dobranoc. Wiadomo, że komiczny przerywnik czasem jest potrzebny, ale ten się jakoś wyjątkowo nie udał (inne obce istoty wypadły OK). Fabuła jest dość standardowa i obawiam się, że już za parę miesięcy niewielu widzów będzie pamiętało coś poza „to ten film, w którym grali Thor i Walkiria”. I nie trzeba nawet w tym celu patrzeć na światełko.
koniec
12 lipca 2019

Komentarze

12 VII 2019   23:41:50

"Wiadomo, że komiczny przerywnik czasem jest potrzebny, ale ten się jakoś wyjątkowo nie udał"

Tak, na ogół lubię Kumaila Nanjianiego, ale jego postać w tym filmie była śmiercią komedii.

Dodaj komentarz

Imię:
Treść:
Działanie:
Wynik:

Dodaj komentarz FB

Najnowsze

East Side Story: Do domu stąd dalej co dzień
Sebastian Chosiński

25 VIII 2019

Zdarza się czasami, że to nie producenci ani reżyserzy, ale aktorzy inspirują powstanie filmu. Podrzucają pomysł, a potem biorą aktywny udział w powstawaniu scenariusza. Oczywiście z myślą o sobie, zależy im na tym, aby postać, w jaką pragną się wcielić idealnie odpowiadała ich zdolnościom, charakterowi czy emploi. Tak właśnie było w przypadku dramatu Dmitrija Mieschijewa „Dwa bilety do domu”, którego fabuła narodziła się w głowie Siergieja Garmasza.

więcej »

Klasyka kina radzieckiego: Słonica w składzie moskiewskiej porcelany
Sebastian Chosiński

21 VIII 2019

Siergiej Gierasimow zapisał się w historii kina radzieckiego dwoma monumentalnymi freskami: opowiadającą o czasach Wielkiej Wojny Ojczyźnianej „Młodą Gwardią” oraz „Cichym Donem”, czyli opartą na powieści Michaiła Szołochowa historią kozaków dońskich, którzy w czasie wojny domowej w Rosji przeszli na stronę „czerwonych”. „Trzecia córka” jest dziełem o tyle nietypowym, że opowiada historię obyczajową z elementami dramatu społecznego.

więcej »

East Side Story: Dramat w trzynastu aktach
Sebastian Chosiński

18 VIII 2019

Przed tygodniem za sprawą filmu Renata Dawletjarowa mogliśmy spojrzeć na konflikt ukraińsko-rosyjski w Donbasie oczyma Rosjan. Dzisiaj dzięki nowemu dziełu Siergieja Łoźnicy zmieniamy optykę. „Donbas” (już bez żadnych podtytułów) to składający się z trzynastu scen obraz ogarniętej wojną wschodniej Ukrainy, której mieszkańcy – na przekór losowi – próbują żyć normalnie w absolutnie nienormalnej sytuacji.

więcej »

Polecamy

Polska szkoła plakatu

Z filmu wyjęte:

Polska szkoła plakatu
— Jarosław Loretz

Dlaczego sypanie soli na drogi jest złym pomysłem
— Jarosław Loretz

Drzewa-zabójcy
— Jarosław Loretz

A w zaświatach tańce i swawole
— Jarosław Loretz

Dla chcącego nic trudnego
— Jarosław Loretz

Gdy mści się niechlujstwo
— Jarosław Loretz

22 tancerzy i świński pęcherz
— Jarosław Loretz

Czy duże dziewczynki lubią krew?
— Jarosław Loretz

Czy małe dziewczynki lubią krew?
— Jarosław Loretz

Nasi w zaświatach
— Jarosław Loretz

Zobacz też

Inne recenzje

WyBLACKnięci
— Kamil Witek

Z tego cyklu

Opiekuńczość po skandynawsku
— Sebastian Chosiński

Film nieoczywisty
— Miłosz Cybowski

Demoniczne Buenos
— Jarosław Loretz

Sekretne życie emerytki
— Kamil Witek

Houston, mamy kłopot
— Jarosław Loretz

Amisz bez raju
— Jarosław Loretz

Wilczy apetyt
— Jarosław Loretz

Korzenie Lassego i Mai
— Konrad Wągrowski

To właśnie życie
— Jarosław Robak

W rytmie pogrzebów
— Marcin Osuch

Tegoż twórcy

Dobra robota
— Konrad Wągrowski

Na ekranach: Październik 2003
— Joanna Bartmańska, Marta Bartnicka, Piotr Dobry, Tomasz Kujawski, Konrad Wągrowski

Tegoż autora

Noc Kultury 2019 w Lublinie – fotorelacja
— Agnieszka ‘Achika’ Szady

A może rzucić to wszystko i wyjechać w kosmos?
— Agnieszka ‘Achika’ Szady

Kadr, który…: Dwanaście i pół fortepianu
— Agnieszka ‘Achika’ Szady

Kadr, który…: Nadchodzą złodupcy
— Agnieszka ‘Achika’ Szady

Kadr, który…: Idę i powiewam
— Agnieszka ‘Achika’ Szady

Krótko o komiksach: To nie flet jest czarodziejski
— Agnieszka ‘Achika’ Szady

Krótko o komiksach: Prawie jak Japonia
— Agnieszka ‘Achika’ Szady

Krótko o komiksach: Zła dziewczynka
— Agnieszka ‘Achika’ Szady

Cudowne lata (oj, lata, lata – jak szalona)
— Agnieszka ‘Achika’ Szady

Krótko o komiksach: Nie będziesz pierwszym, którego zabiłam, kumasz?
— Agnieszka ‘Achika’ Szady

Copyright © 2000- – Esensja. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Jakiekolwiek wykorzystanie materiałów tylko za wyraźną zgodą redakcji magazynu „Esensja”.