EKSTRAKT: | 80% |
---|---|
WASZ EKSTRAKT: | |
Zaloguj, aby ocenić | |
Tytuł | Amores perros |
Dystrybutor | Vision |
Data premiery | 19 października 2001 |
Reżyseria | Alejandro González Iñárritu |
Zdjęcia | Rodrigo Prieto |
Scenariusz | Guillermo Arriaga |
Obsada | Emilio Echevarría, Gael García Bernal, Goya Toledo |
Muzyka | Gustavo Santaolalla |
Rok produkcji | 2000 |
Kraj produkcji | Meksyk |
Czas trwania | 150 min |
WWW | Polska strona Strona |
Gatunek | dramat |
Zobacz w | Kulturowskazie |
Wyszukaj w | Skąpiec.pl |
Wyszukaj w | Amazon.co.uk |
Do sedna: Alejandro González Iñárritu. Amores perros |
EKSTRAKT: | 80% |
---|---|
WASZ EKSTRAKT: | |
Zaloguj, aby ocenić | |
Tytuł | Amores perros |
Dystrybutor | Vision |
Data premiery | 19 października 2001 |
Reżyseria | Alejandro González Iñárritu |
Zdjęcia | Rodrigo Prieto |
Scenariusz | Guillermo Arriaga |
Obsada | Emilio Echevarría, Gael García Bernal, Goya Toledo |
Muzyka | Gustavo Santaolalla |
Rok produkcji | 2000 |
Kraj produkcji | Meksyk |
Czas trwania | 150 min |
WWW | Polska strona Strona |
Gatunek | dramat |
Zobacz w | Kulturowskazie |
Wyszukaj w | Skąpiec.pl |
Wyszukaj w | Amazon.co.uk |
Szczęście, że zdecydowana większość z nas nie ma podobnych doświadczeń! Trudno bowiem sobie nawet wyobrazić, jaką traumą może być niewyjaśnione zniknięcie przyjaciółki. A tego właśnie doświadcza nastoletnia Manuela Pelari, bohaterka „Zaginionej” Alejandra Montiela (będącej ekranizacją powieści Florencii Etcheves). Po czternastu latach, już jako pełnoprawna policjantka, Pipa wraca do tamtej sprawy.
więcej »Jeśli powiedziało się A, to trzeba powiedzieć B. Skoro więc para głównych bohaterów odkryła, że David Choak zlecił zabicie Nathana, zrozumiałe jest, ze teraz pilnie obserwują poczynania bogacza. Dzięki temu udaje im się wpaść na trop jego kolejnego niecnego planu.
więcej »Zrealizowany przez łotewskich autorów – reżysera Iva Briedisa i scenarzystkę Ritę Rudušę – ubiegłoroczny dokument „Homo sovieticus” to jedno z tych dzieł, które pozwalają wedrzeć się do umysłu „człowieka radzieckiego”. I tym samym w większym stopniu zrozumieć współczesną Rosję. Po jego oglądnięciu nie będą też dziwić aż tak bardzo doniesienia na temat tego, co dzieje się dzisiaj w Ukrainie.
więcej »Kevin Smith. Sprzedawcy 2
— Marcin Knyszyński
Kevin Smith. Jay i Cichy Bob kontratakują
— Marcin Knyszyński
Kevin Smith. Dogma
— Marcin Knyszyński
Kevin Smith. W pogoni za Amy
— Marcin Knyszyński
Kevin Smith. Szczury z supermarketu
— Marcin Knyszyński
Kevin Smith. Sprzedawcy
— Marcin Knyszyński
Richard Kelly. Pułapka
— Marcin Knyszyński
Richard Kelly. Koniec świata
— Marcin Knyszyński
Richard Kelly. Donnie Darko
— Marcin Knyszyński
Alejandro González Iñárritu. Zjawa
— Marcin Knyszyński
Kevin Smith. Sprzedawcy 2
— Marcin Knyszyński
Kevin Smith. Jay i Cichy Bob kontratakują
— Marcin Knyszyński
Kevin Smith. Dogma
— Marcin Knyszyński
Kevin Smith. W pogoni za Amy
— Marcin Knyszyński
Kevin Smith. Szczury z supermarketu
— Marcin Knyszyński
Kevin Smith. Sprzedawcy
— Marcin Knyszyński
Richard Kelly. Pułapka
— Marcin Knyszyński
Richard Kelly. Koniec świata
— Marcin Knyszyński
Richard Kelly. Donnie Darko
— Marcin Knyszyński
Alejandro González Iñárritu. Zjawa
— Marcin Knyszyński
Czego wstydzi się Iñárritu
— Piotr Dobry
Transatlantyk 2015: Dzień 3
— Sebastian Chosiński
Co nam w kinie gra: Birdman
— Marta Bałaga
Wenecja 2014: Wielka improwizacja
— Marta Bałaga
Piękno życia w kokonie szpetoty
— Joanna Pienio
Ciężar duszy
— Konrad Wągrowski
Od 01, przez 09, do 11 (w skali dziesięciopunktowej)
— Michał Chaciński
Dziesięć lat wcześniej
— Marcin Knyszyński
Kroniki księżycowe: Zanik ducha albo „jak od pospolitości zbawić świat”
— Marcin Knyszyński
Tysiąc lat w przód, czy trzydzieści w tył?
— Marcin Knyszyński
Po komiks marsz: Maj 2022
— Paweł Ciołkiewicz, Piotr ‘Pi’ Gołębiewski, Marcin Knyszyński, Marcin Osuch
Jak ryba wyjęta z wody
— Marcin Knyszyński
Trzech na trzech
— Marcin Knyszyński
Demony Nowego Jorku
— Marcin Knyszyński
Raz na wodzie, raz pod wodą
— Marcin Knyszyński
W podziemnym kręgu: Rzeczy, które robisz w piekle, będąc martwym
— Marcin Knyszyński
Bez trzymanki
— Marcin Knyszyński