Dołącz do nas na Facebooku

x

Nasza strona używa plików cookies. Korzystając ze strony, wyrażasz zgodę na używanie cookies zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Więcej.

Zapomniałem hasła
Nie mam jeszcze konta
Połącz z Facebookiem Połącz z Google+ Połącz z Twitter
Esensja
dzisiaj: 26 września 2020
w Esensji w Esensjopedii

‹Zajęcia pozalekcyjne›

EKSTRAKT:80%
WASZ EKSTRAKT:
0,0 % 
Zaloguj, aby ocenić
TytułZajęcia pozalekcyjne
Tytuł oryginalny인간수업 [Ingansueop]
Dystrybutor Netflix
Data premiery29 czerwca 2020
ReżyseriaKim Jin-min
ZdjęciaHye-jung Em
Scenariusz
ObsadaKim Dong-hee, Jung Da-bin, Park Joo-hyun, Nam Yoon-soo, Choi Min-soo, Park Hyuk-kwon, Yeo-jini Kim
Rok produkcji2020
Kraj produkcjiKorea Południowa
Liczba odcinków10
Czas trwania odcinka44−72 min
WWW
Gatunekdla dzieci i młodzieży, kryminał
Zobacz w
Wyszukaj wSkąpiec.pl
Wyszukaj wAmazon.co.uk
Wyszukaj / Kup

Zajęcia pozalekcyjne: Odc. 10. Za popełnione błędy trzeba zapłacić
[„Zajęcia pozalekcyjne” - recenzja]

Esensja.pl
Esensja.pl
W poprzednim odcinku Oh Ji-soo i Bae Gyu-ri wprawdzie przeżyli ciężkie chwile w klubie karaoke, ale w sumie wyszli z całego tego zamieszania obronną ręką. Wkrótce jednak się możemy przekonać, że ich kłopoty wcale się jeszcze nie skończyły.

Marcin Mroziuk

Zajęcia pozalekcyjne: Odc. 10. Za popełnione błędy trzeba zapłacić
[„Zajęcia pozalekcyjne” - recenzja]

W poprzednim odcinku Oh Ji-soo i Bae Gyu-ri wprawdzie przeżyli ciężkie chwile w klubie karaoke, ale w sumie wyszli z całego tego zamieszania obronną ręką. Wkrótce jednak się możemy przekonać, że ich kłopoty wcale się jeszcze nie skończyły.

‹Zajęcia pozalekcyjne›

EKSTRAKT:80%
WASZ EKSTRAKT:
0,0 % 
Zaloguj, aby ocenić
TytułZajęcia pozalekcyjne
Tytuł oryginalny인간수업 [Ingansueop]
Dystrybutor Netflix
Data premiery29 czerwca 2020
ReżyseriaKim Jin-min
ZdjęciaHye-jung Em
Scenariusz
ObsadaKim Dong-hee, Jung Da-bin, Park Joo-hyun, Nam Yoon-soo, Choi Min-soo, Park Hyuk-kwon, Yeo-jini Kim
Rok produkcji2020
Kraj produkcjiKorea Południowa
Liczba odcinków10
Czas trwania odcinka44−72 min
WWW
Gatunekdla dzieci i młodzieży, kryminał
Zobacz w
Wyszukaj wSkąpiec.pl
Wyszukaj wAmazon.co.uk
Wyszukaj / Kup
Pierwszym źródłem problemów jest zresztą brak porozumienia między parą głównych bohaterów. Większość widzów – podobnie jak Oh Ji-soo – nie jest w stanie pojąć, czemu Bae Gyu-ri nie chce zrezygnować z prowadzenia ich wspólnego interesu. Chłopak ma przecież w stu procentach rację, że powinni raczej się cieszyć, że uszli z życiem z rąk Ryu Dae-yeola i nie zostali aresztowani przez policję. Wydawałoby się, że skoro dziewczyna ma bogatych rodziców, to nie powinna aż tak potrzebować pieniędzy. Wkrótce możemy się jednak przekonać, że Bae Gyu-ri naprawdę nie chce mieć nic wspólnego ani z ojcem, ani z matką. W dodatku okazuje się, że dziewczyna ma pomysł, jak się od nich zupełnie uniezależnić. To z kolei może otworzyć nowe możliwości przed parą głównych bohaterów – szkopuł w tym, że cały czas trudno dojść im do porozumienia.
Wydaje się, że najmocniej to wszystko przeżyła jednak Seo Min-hee. Nie dość, że nie może się pogodzić z tym, że pan Lee zginął, to jeszcze po szkole rozchodzą się wieści o tym, w jaki sposób zdobywała pieniądze. Ze współczuciem obserwujemy więc, jak dzielnie znosi niewybredne docinki ze strony koleżanek. Z kolei dość zaskakujący przebieg mają jej rozmowy z byłym chłopakiem oraz Oh Ji-soo…
Oczywiście w poważne tarapaty wpadli też Kwak Ki-tae i jego kompani, którzy zostali zgarnięci przez policję z klubu karaoke. W trakcie przesłuchania na komisariacie sprawiają oni wrażenie, jakby kompletnie nie zdawali sobie sprawy, że będą musieli odpowiedzieć za udział w bójce i spowodowane zniszczenia! W sumie i tak mają szczęście, że nie można im udowodnić żadnego związku ze śmiercią pana Lee i Ryu Dae-yeola.
Z kolei właścicielka klubu karaoke na pozór sprawia wrażenie, że zachowuje stoicki spokój mimo śmierci Ryu Dae-yeola. Kilkakrotnie podkreśla choćby, że nie miała z nim ślubu, a także twierdzi, że nic nie wiedziała o jego przestępczej działalności. Nie oznacza to jednak, że zupełnie porzuciła myśli o zemście – a ona wie przecież, kto naprawdę był Wujkiem. Nic dziwnego, że kiedy nadarza się jej okazja do wyrównania rachunków cudzymi rękami, to nie ma żadnych oporów, by z niej skorzystać
Inną sprawą jest, że detektyw Lee Hae-gyoung najwyraźniej nie ma zamiaru zadowolić się wyjaśnieniem, że to Ryu Dae-yeol był wszystkiemu winien – chociaż właśnie u niego znaleziono podrzucony przez Bae Gyu-ri telefon Wujka. Policjantkę nurtuje bowiem, co w tym klubie robił pan Lee i jakim cudem równocześnie z nim pojawił się tam Kwak Ki-tae z chłopakami. Można wprawdzie odnieść wrażenie, że pani detektyw prowadzi to dochodzenie trochę po omacku, ale i tak krok po kroku przybliża się do odkrycia prawdy! To zaś oznaczałoby koniec marzeń pary głównych bohaterów…
Trzeba też przyznać, że wydarzenia w tym odcinku mają naprawdę dramatyczny przebieg i z wypiekami na twarzy obserwujemy, jak wokół Oh Ji-soo i Bae Gyu-ri zacieśnia się pętla. A chociaż niebezpieczeństwo zagraża im z kilku stron, to wydaje się, że mimo to wciąż mają szansę na ucieczkę. I w związku wielkie brawa należą się twórcom serialu za świetne zakończenie pierwszego sezonu, które skutecznie rozbudza ciekawość widzów co do losów kilku kluczowych postaci.
koniec
3 sierpnia 2020

Komentarze

Dodaj komentarz

Imię:
Treść:
Działanie:
Wynik:

Dodaj komentarz FB

Najnowsze

Off Camera 2020: Najsmutniejsza polska komedia
Adam Lewandowski

25 IX 2020

Niby polski, a jakiś taki zupełnie inny. Tak można w jednym zdaniu podsumować film Grzegorza Jaroszuka „Bliscy”, który miał premierę podczas tegorocznej, internetowej edycji festiwalu Off Camera.

więcej »

Off Camera 2020: Stanę się groźna jak słońce
Adam Lewandowski

24 IX 2020

Jedynym polskim filmem w konkursie głównym tegorocznej, internetowej edycji festiwalu Off Camera są „Maryjki” w reżyserii Darii Woszek. Produkcję powinni zobaczyć wszyscy mówiący, że polscy twórcy wciąż skupiają się na podobnych tematach i nie podejmują większego ryzyka.

więcej »

Klasyka kina radzieckiego: Nad pięknym i modrym… Morzem Czarnym
Sebastian Chosiński

23 IX 2020

Jako reżyser pomiędzy 1956 a 1962 rokiem nakręcił zaledwie trzy filmy pełnometrażowe, później poświęcił się już głównie scenariopisarstwu. Jeden z jego obrazów przeszedł do historii kina radzieckiego, o jednym dzisiaj już mało kto pamięta, trzeci natomiast to urokliwe połączenie melodramatu i lirycznej komedii obyczajowej. Wspominanym twórcą jest Feliks Mironier, a jego pożegnalnym reżyserskim dziełem – „Przepustka na ląd”.

więcej »

Polecamy

Kevin Smith. Sprzedawcy 2

Do sedna:

Kevin Smith. Sprzedawcy 2
— Marcin Knyszyński

Kevin Smith. Jay i Cichy Bob kontratakują
— Marcin Knyszyński

Kevin Smith. Dogma
— Marcin Knyszyński

Kevin Smith. W pogoni za Amy
— Marcin Knyszyński

Kevin Smith. Szczury z supermarketu
— Marcin Knyszyński

Kevin Smith. Sprzedawcy
— Marcin Knyszyński

Richard Kelly. Pułapka
— Marcin Knyszyński

Richard Kelly. Koniec świata
— Marcin Knyszyński

Richard Kelly. Donnie Darko
— Marcin Knyszyński

Alejandro González Iñárritu. Zjawa
— Marcin Knyszyński

Zobacz też

Copyright © 2000- – Esensja. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Jakiekolwiek wykorzystanie materiałów tylko za wyraźną zgodą redakcji magazynu „Esensja”.