EKSTRAKT: | 70% |
---|---|
WASZ EKSTRAKT: | |
Zaloguj, aby ocenić | |
Tytuł | Miasto głęboko uśpione |
Tytuł oryginalny | Город уснул |
Reżyseria | Maria Ignatienko |
Zdjęcia | Weronika Sołowjowa |
Scenariusz | Maria Ignatienko |
Obsada | Wadik Koroliow, Dmitrij Kubasow, Ludmiła Dupliakina, Galina Lebiediniec, Wasilisa Ziemskowa, Andriej Kriwienok, Marina Kriakowa, Aliona Mielnikowa, Polina Lee, Natalia Sidorowa |
Muzyka | Roman Kuroczkin |
Rok produkcji | 2019 |
Kraj produkcji | Rosja |
Czas trwania | 72 miny |
Gatunek | dramat, psychologiczny |
Zobacz w | Kulturowskazie |
Wyszukaj w | Skąpiec.pl |
Wyszukaj w | Amazon.co.uk |
East Side Story: Lepiej się nie budzić |
EKSTRAKT: | 70% |
---|---|
WASZ EKSTRAKT: | |
Zaloguj, aby ocenić | |
Tytuł | Miasto głęboko uśpione |
Tytuł oryginalny | Город уснул |
Reżyseria | Maria Ignatienko |
Zdjęcia | Weronika Sołowjowa |
Scenariusz | Maria Ignatienko |
Obsada | Wadik Koroliow, Dmitrij Kubasow, Ludmiła Dupliakina, Galina Lebiediniec, Wasilisa Ziemskowa, Andriej Kriwienok, Marina Kriakowa, Aliona Mielnikowa, Polina Lee, Natalia Sidorowa |
Muzyka | Roman Kuroczkin |
Rok produkcji | 2019 |
Kraj produkcji | Rosja |
Czas trwania | 72 miny |
Gatunek | dramat, psychologiczny |
Zobacz w | Kulturowskazie |
Wyszukaj w | Skąpiec.pl |
Wyszukaj w | Amazon.co.uk |
Zmagania między stronnikami burmistrza a ludźmi wspierającymi La Garduñę wchodzą wreszcie w decydująca fazę, więc w ostatnim odcinku możemy liczyć na mnóstwo emocji. Co istotne, finał tej historii z jednej strony jest niejednoznaczny, a z drugiej wypada całkiem przekonująco.
więcej »Uwspółcześnione wersje klasycznej literatury (w tym dramatów) nie są niczym nadzwyczajnym. Także w Rosji. Skoro więc przerabia się na współczesną modłę Williama Szekspira, dlaczego nie zrobić tego z Nikołajem Ostrowskim? Zwłaszcza kiedy bierze się za to twórca pokroju Grigorija Konstantinopolskiego, można być pewnym, że będziemy mieć do czynienia z przeróbką w niezwykłym stylu. Jesteście gotowi na „Burzę”?
więcej »Podobno nie ma ludzi niezastąpionych, dlatego nie dziwi nas, że La Garduña nie ma litości dla tych, którzy ją zawiedli, nawet jeśli wcześnie wiernie jej służyli. Za sprawą Conrado przekonamy się jednak, jak cenne mogą być informacje uzyskane od człowieka, który zdecydował się przejść na stronę wroga.
więcej »Kevin Smith. Sprzedawcy 2
— Marcin Knyszyński
Kevin Smith. Jay i Cichy Bob kontratakują
— Marcin Knyszyński
Kevin Smith. Dogma
— Marcin Knyszyński
Kevin Smith. W pogoni za Amy
— Marcin Knyszyński
Kevin Smith. Szczury z supermarketu
— Marcin Knyszyński
Kevin Smith. Sprzedawcy
— Marcin Knyszyński
Richard Kelly. Pułapka
— Marcin Knyszyński
Richard Kelly. Koniec świata
— Marcin Knyszyński
Richard Kelly. Donnie Darko
— Marcin Knyszyński
Alejandro González Iñárritu. Zjawa
— Marcin Knyszyński
Czarne chmury nad… Rosją
— Sebastian Chosiński
Miłość jak rozpalone żelazo
— Sebastian Chosiński
Tajemnice starych ludzi
— Sebastian Chosiński
Gdy nie można zapomnieć…
— Sebastian Chosiński
Miłość i śmierć w bazie wojskowej
— Sebastian Chosiński
Poszukiwana żywa lub martwa
— Sebastian Chosiński
Jeden dzień z życia kobiety sukcesu w Rosji
— Sebastian Chosiński
Zakażenie Złem
— Sebastian Chosiński
Na początku drogi
— Sebastian Chosiński
Miasto skazane na śmierć
— Sebastian Chosiński
Non omnis moriar: Ryzyko wkalkulowane
— Sebastian Chosiński
PRL w kryminale: Polskie porachunki pod italskim niebem
— Sebastian Chosiński
Tu miejsce na labirynt…: Gdzie Rzym, gdzie Krym, a gdzie Oslo?
— Sebastian Chosiński
Zbrodnie w stylu retro: Sanacyjny „Napoleon zbrodni”
— Sebastian Chosiński
Klasyka kina radzieckiego: Iwan, Marika i Garbaty Karp
— Sebastian Chosiński
Tu miejsce na labirynt…: Druga „młodość” pradziadka Nika
— Sebastian Chosiński
Non omnis moriar: Niech was nie zmiecie fala
— Sebastian Chosiński
PRL w kryminale: Zielarz, przemytnik i arabski kochanek
— Sebastian Chosiński
Tu miejsce na labirynt…: Nordic-kraut na organowym „kwasie”
— Sebastian Chosiński
O świecie, którego już nie ma
— Sebastian Chosiński