EKSTRAKT: | 50% |
---|---|
WASZ EKSTRAKT: | |
Zaloguj, aby ocenić | |
Tytuł | Pokój z wami (02): Funkcjonariusz Oddziału Specjalnego |
Tytuł oryginalny | Мир вашему дому (02): Сотрудник Особого отдела |
Reżyseria | Tachir Sabirow |
Zdjęcia | Wiktor Mirzajanc |
Scenariusz | Władimir Akimow |
Obsada | Igor Liedogorow, Muhammad-Ali Machmadow, Tachir Sabirow, Nikołaj Koczegarow, Sitora Alijewa, Galib Isłamow, Isfandijor Guliamow, Abdusałom Rachimow, Nurułło Abdułłajew, Abduchafiz Kadyrow, Szarif Kabułow |
Muzyka | Giennadij Aleksandrow |
Rok produkcji | 1981 |
Kraj produkcji | ZSRR |
Czas trwania | 64 min |
Gatunek | dramat, historyczny, western |
Zobacz w | Kulturowskazie |
Wyszukaj w | Skąpiec.pl |
Wyszukaj w | Amazon.co.uk |
Klasyka kina radzieckiego: O Polaku, który walczy za „czerwony” Turkiestan |
EKSTRAKT: | 50% |
---|---|
WASZ EKSTRAKT: | |
Zaloguj, aby ocenić | |
Tytuł | Pokój z wami (02): Funkcjonariusz Oddziału Specjalnego |
Tytuł oryginalny | Мир вашему дому (02): Сотрудник Особого отдела |
Reżyseria | Tachir Sabirow |
Zdjęcia | Wiktor Mirzajanc |
Scenariusz | Władimir Akimow |
Obsada | Igor Liedogorow, Muhammad-Ali Machmadow, Tachir Sabirow, Nikołaj Koczegarow, Sitora Alijewa, Galib Isłamow, Isfandijor Guliamow, Abdusałom Rachimow, Nurułło Abdułłajew, Abduchafiz Kadyrow, Szarif Kabułow |
Muzyka | Giennadij Aleksandrow |
Rok produkcji | 1981 |
Kraj produkcji | ZSRR |
Czas trwania | 64 min |
Gatunek | dramat, historyczny, western |
Zobacz w | Kulturowskazie |
Wyszukaj w | Skąpiec.pl |
Wyszukaj w | Amazon.co.uk |
To już pewne: „Bohater” – dziewiąty pełnometrażowy film reżysera Asghara Farhadiego – nie przyniesie swojemu twórcy trzeciej w jego dorobku statuetki Oscara. Nie ma jednak co rozpaczać. Obraz Irańczyka został już przecież uhonorowany Grand Prix w Cannes. Na którą zasłużył. Choć zapewne byłoby uczciwiej, gdyby Farhadi bez konieczności udawania się do sądu przyznał, że duży wpływ na powstanie tego dzieła miała jego studentka Azadeh Masihzadeh.
więcej »Po raz kolejny możemy się przekonać, że Marina Quiroga potrafi wyciągnąć daleko idące wnioski nawet na podstawie stosunkowo skąpych wskazówek. Niestety główna bohaterka zarazem nie umie się powstrzymać od pochopnego działania, przez co pakuje w kłopoty nie tylko siebie, lecz także wiernego Héctora.
więcej »Takie kino to z pewnością jeden z kroków w słusznym kierunku, nawet jeśli „Niebezpieczni dżentelmeni” nie są propozycją w pełni udaną.
więcej »Pomsta na ufokach
— Jarosław Loretz
Zupa jednak wyszła za słona
— Jarosław Loretz
Ogień domowy
— Jarosław Loretz
Dom światła
— Jarosław Loretz
Chcesz mieć jeszcze jeden pokój? To kilof w dłoń!
— Jarosław Loretz
Escher w praktyce
— Jarosław Loretz
Porcelana po babci
— Jarosław Loretz
Urok zła
— Jarosław Loretz
Kamień u szyi
— Jarosław Loretz
Mielolot z wytrzeszczem
— Jarosław Loretz
Było ich trzech, w każdym z nich gorąca krew
— Sebastian Chosiński
Żona i mąż po dwóch stronach barykady
— Sebastian Chosiński
Apodyktyczny fundamentalista czy podstępny bolszewik?
— Sebastian Chosiński
Piękna Fatima i sprawiedliwy mułła
— Sebastian Chosiński
Żony mają to do siebie, że odchodzą, a bandyci… na odwrót
— Sebastian Chosiński
Nad wszystkim czuwa towarzysz Lenin!
— Sebastian Chosiński
Zły emir nie daje za wygraną
— Sebastian Chosiński
Nigdy nie ufaj Timurydom!
— Sebastian Chosiński
Mistyczne doznanie z Leninem w tle
— Sebastian Chosiński
Zapomniane arcydzieło kinematografii uzbeckiej
— Sebastian Chosiński
Non omnis moriar: Nie tylko „kupa gówna”
— Sebastian Chosiński
Remanent filmowy 2022: „Idiota” za kratkami
— Sebastian Chosiński
PRL w kryminale: „Przepraszam wszystkie kobiety” – podpisano: Autor
— Sebastian Chosiński
Romantycy muzyki jazzowej
— Sebastian Chosiński
„Kobra” i inne zbrodnie: Zabójczy izotop
— Sebastian Chosiński
Tu miejsce na labirynt…: Gdyby Lemmy trafił do Black Sabbath…
— Sebastian Chosiński
Przeczytaj to jeszcze raz: Na jedną kartę!
— Sebastian Chosiński
East Side Story: Lew i lis stepowy
— Sebastian Chosiński
Non omnis moriar: Hawkwind – wersja amerykańska
— Sebastian Chosiński
PRL w kryminale: Z kurpiowskiej wsi na warszawskie salony
— Sebastian Chosiński