Dołącz do nas na Facebooku

x

Nasza strona używa plików cookies. Korzystając ze strony, wyrażasz zgodę na używanie cookies zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Więcej.

Zapomniałem hasła
Nie mam jeszcze konta
Połącz z Facebookiem Połącz z Google+ Połącz z Twitter
Esensja
dzisiaj: 17 lipca 2018
w Esensji w Esensjopedii

Gary Trousdale, Kirk Wise
‹Atlantyda: Zaginiony ląd›

WASZ EKSTRAKT:
0,0 % 
Zaloguj, aby ocenić
TytułAtlantyda: Zaginiony ląd
Tytuł oryginalnyAtlantis: The Lost Empire
Dystrybutor Syrena
Data premiery23 listopada 2001
ReżyseriaGary Trousdale, Kirk Wise
Scenariusz
MuzykaJames Newton Howard, Diane Warren
Rok produkcji2001
Kraj produkcjiUSA
Czas trwania96 min
WWW
Gatunekanimacja, przygodowy
Zobacz w
Wyszukaj wSkąpiec.pl
Wyszukaj wAmazon.co.uk
Wyszukaj / Kup

Porządny poziom

Esensja.pl
Esensja.pl
"Atlantyda" przede wszystkim komedią, i to obliczoną raczej na dorosłego widza. Takie przynajmniej odniosłem podczas seansu wrażenie - podczas, gdy ja ryczałem ze śmiechu, okoliczne dzieci siedziały skamieniałe i milczące. Żarty podawane są bowiem w oszałamiającym tempie, a pośpieszna gadanina aktorów, choć da się zrozumieć, nie jest zadaniem trywialnym.

Eryk Remiezowicz

Porządny poziom

"Atlantyda" przede wszystkim komedią, i to obliczoną raczej na dorosłego widza. Takie przynajmniej odniosłem podczas seansu wrażenie - podczas, gdy ja ryczałem ze śmiechu, okoliczne dzieci siedziały skamieniałe i milczące. Żarty podawane są bowiem w oszałamiającym tempie, a pośpieszna gadanina aktorów, choć da się zrozumieć, nie jest zadaniem trywialnym.

Gary Trousdale, Kirk Wise
‹Atlantyda: Zaginiony ląd›

WASZ EKSTRAKT:
0,0 % 
Zaloguj, aby ocenić
TytułAtlantyda: Zaginiony ląd
Tytuł oryginalnyAtlantis: The Lost Empire
Dystrybutor Syrena
Data premiery23 listopada 2001
ReżyseriaGary Trousdale, Kirk Wise
Scenariusz
MuzykaJames Newton Howard, Diane Warren
Rok produkcji2001
Kraj produkcjiUSA
Czas trwania96 min
WWW
Gatunekanimacja, przygodowy
Zobacz w
Wyszukaj wSkąpiec.pl
Wyszukaj wAmazon.co.uk
Wyszukaj / Kup
Swój porządny poziom filmowej produkcji to jednak wytwórnia Disneya trzyma. Nigdy nie wychodzi się z seansu rozczarowanym, z ustami pełnymi przekleństw opisujących koligacje i zwyczaje reżysera / scenarzysty / innego filmowca. Zawsze znajdą się w disneyowskim filmie fragmenty, które zachwycą - czy będzie to następny skok przez płotek w wyścigu do animacji doskonałej, czy też rozweselający i radosny humor. "Atlantyda" cieszy przede wszystkim tym ostatnim - rozbawia i raduje wieloma zabawnymi scenkami i dialogami. Podobnie jak "Nowe szaty cesarza", jest "Atlantyda" przede wszystkim komedią, i to obliczoną raczej na dorosłego widza. Takie przynajmniej odniosłem podczas seansu wrażenie - podczas, gdy ja ryczałem ze śmiechu, okoliczne dzieci siedziały skamieniałe i milczące. Żarty podawane są bowiem w oszałamiającym tempie, a pośpieszna gadanina aktorów, choć da się zrozumieć, nie jest zadaniem trywialnym.
Fabułka do filmu jest raczej skromna - odkrywcza wyprawa plus perypetie, do tego, rzecz jasna, morał, czyli standard dla filmów animowanych z wiadomej wytwórni. Wizualnie jest nieźle, aczkolwiek specjalnych cudów nie ujrzymy - no, może za wyjątkiem sekwencji podwodnej walki. Miło, sympatycznie, zabawnie.
koniec
1 grudnia 2001

Komentarze

Dodaj komentarz

Imię:
Treść:
Działanie:
Wynik:

Dodaj komentarz FB

Najnowsze

Krótko o filmach: Bright
Jarosław Loretz

16 VII 2018

Kilka zdań o nowym filmie Davida Ayera.

więcej »

East Side Story: Gdzie diabeł nie może, tam Rosjan pośle
Sebastian Chosiński

15 VII 2018

Trzy lata temu miało swoją premierę „Terytorium” Aleksandra Mielnika – monumentalny obraz o poszukiwaniach złota w północno-wschodniej Syberii. „Pierwsi” Dmitrija Suworowa w pewnym sensie kontynuują ten temat, chociaż opowiadają o wydarzeniach o ponad dwieście lat wcześniejszych, których kanwą są losy tak zwanej Wielkiej Ekspedycji Północnej, w ramach której Rosjanie dotarli półwyspu Tajmyr i odkryli przylądek dzisiaj nazywany Czeluskin.

więcej »

Wszystko zostaje w rodzinie
Joanna Najbor

9 VII 2018

Wydawać by się mogło, że w tematyce filmów z dreszczykiem wszystkie “kropki nad i” zostały już postawione, a hasło na plakacie reklamowym głoszące, że każda rodzina ma coś do ukrycia wywołać może co najwyżej obojętne wzruszenie ramion. Twórcy “Dziedzictwa” podejmują jednak próbę obalenia tej “horroroburczej” tezy, z rozmachem sięgając do większości atrybutów charakterystycznych dla kina grozy. I jeśli sukces ich filmu mierzyć odczuciem strachu (bądź ilością opętanych osób na metr kwadratowy), (...)

więcej »

Polecamy

Nasze mięso armatnie

Z filmu wyjęte:

Nasze mięso armatnie
— Jarosław Loretz

Nasi międzynarodowo
— Jarosław Loretz

Muchy na uwięzi
— Jarosław Loretz

Sierpem go, i kamieniem!
— Jarosław Loretz

Zaciskanie zębów: Level 2
— Jarosław Loretz

Kulturalny człowiek nie niszczy książek, ale…
— Jarosław Loretz

Powiedziałem koledze, że chcę statek kosmiczny
— Jarosław Loretz

Klucz do miasta otworzy każde drzwi
— Jarosław Loretz

Gdy masz niepotrzebną połówkę rekina…
— Jarosław Loretz

I siedzieć nie będzie już nikt
— Jarosław Loretz

Zobacz też

Tegoż autora

Kronika śmierci niezauważonej
— Eryk Remiezowicz

Zamknąć Królikarnię!
— Eryk Remiezowicz

Książka, która nie dotarła do nieba
— Eryk Remiezowicz

Historia żywa
— Eryk Remiezowicz

Na siłę
— Eryk Remiezowicz

Wpadnij do wikingów
— Eryk Remiezowicz

Gdzie korekta to skarb
— Eryk Remiezowicz

Anielski kryminał
— Eryk Remiezowicz

I po co ten pośpiech?
— Eryk Remiezowicz

Nie zawsze szczęście
— Eryk Remiezowicz

Copyright © 2000- – Esensja. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Jakiekolwiek wykorzystanie materiałów tylko za wyraźną zgodą redakcji magazynu „Esensja”.