Dołącz do nas na Facebooku

x

Nasza strona używa plików cookies. Korzystając ze strony, wyrażasz zgodę na używanie cookies zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Więcej.

Zapomniałem hasła
Nie mam jeszcze konta
Połącz z Facebookiem Połącz z Google+ Połącz z Twitter
Esensja
dzisiaj: 7 grudnia 2021
w Esensji w Esensjopedii

‹Into Space 3: Xmas Story›

WASZ EKSTRAKT:
0,0 % 
Zaloguj, aby ocenić
TytułInto Space 3: Xmas Story
WWW

Online: Końca nie widać
[„Into Space 3: Xmas Story” - recenzja]

Esensja.pl
Esensja.pl
Jakość świątecznych wersji gier online zależy od jakości wersji oryginalnych. Jeśli więc spędzaliście długie godziny w drodze na Marsa w „Into Space 2”, to z pewnością zmarnujecie trochę poświątecznego czasu zbierając prezenty w „Into Space 3: Xmas Story”.

Miłosz Cybowski

Online: Końca nie widać
[„Into Space 3: Xmas Story” - recenzja]

Jakość świątecznych wersji gier online zależy od jakości wersji oryginalnych. Jeśli więc spędzaliście długie godziny w drodze na Marsa w „Into Space 2”, to z pewnością zmarnujecie trochę poświątecznego czasu zbierając prezenty w „Into Space 3: Xmas Story”.

‹Into Space 3: Xmas Story›

WASZ EKSTRAKT:
0,0 % 
Zaloguj, aby ocenić
TytułInto Space 3: Xmas Story
WWW
Tym razem nie chodzi wcale o dolecenie gdziekolwiek, przenosimy się bowiem do krainy świętego Mikołaja, w której fabryka prezentów została obrabowana przez UFO. Naszym zadaniem będzie więc latanie i zdobywanie unoszących się w powietrzu prezentów, atakowanie latających spodków i, jakże by inaczej, ulepszanie naszej rakiety, by lecieć szybciej, wyżej i sprawniej.
Trzecia odsłona „Into Space” jest typowym przykładem powtórki z rozrywki, ale, jak przyznają twórcy, ich głównym zamiarem było stworzenie gry, w którą będzie można grać długo i bez jakiegoś jasno sprecyzowanego celu. Trzeba przyznać, że im się to udało. Chociaż mamy ustalony limit prezentów, które musimy zdobyć, by uznać rozgrywkę za zakończoną, próg postawiono tak wysoko, że do jego osiągnięcia będziemy musieli spędzić długie godziny na lataniu wśród prezentów, cukierków i wypełnionych elfami samolotów i sterowców.
Jednak poza okołoświąteczną otoczką zmieniło się w grze bardzo niewiele: funkcję waluty pełnią cukierki, wciąż mamy do zdobycia wiele osiągnięć, a do wykonania podczas lotu cały szereg łatwiejszych i trudniejszych misji. Zgodnie z myślą przewodnią, także możliwości nabywania kolejnych udoskonaleń zostały dość ograniczone i rozwój naszej rakiety przebiega znacząco wolniej niż w przypadku części poprzedniej. Czy to wada, czy raczej zaleta? Ciężko powiedzieć, choć przy tak daleko i niejasno sprecyzowanym celu lawirowanie wśród cukierków, prezentów i latających spodków sprawia zdecydowanie mniej frajdy niż lot na Marsa.
koniec
28 grudnia 2013

Komentarze

Dodaj komentarz

Imię:
Treść:
Działanie:
Wynik:

Dodaj komentarz FB

Najnowsze

Krótko o grach: X-Meni nie wystarczają
Miłosz Cybowski

28 XI 2021

„X-Men: Bunt mutantów” nie sprawdza się ani jako gra kooperacyjna, ani jako tytuł wykorzystujący kościaną mechanikę. Mimo różnorodności bohaterów oraz złoczyńców, nie wspominając o wielu fazach rozgrywki, jest to planszówka zupełnie pozbawiona charakteru.

więcej »

Postapokaliptyczna klasyka
Miłosz Cybowski

24 VII 2021

W ostatnich latach mogliśmy obserwować prawdziwy wysyp gier paragrafowych, szczególnie adresowanych do młodszych czytelników. Jak na ich tle prezentuje się „Piekło na autostradzie” (ugrzecznione i mniej kontrowersyjne tłumaczenie oryginalnego „Highway Holocaust”) Joe’go Devera?

więcej »

W świecie pdf-ów: Początki na Arrakis
Miłosz Cybowski

23 VII 2021

Zbliżająca się wielkimi krokami premiera najnowszej ekranizacji „Diuny” Franka Herberta związana jest z całym szeregiem innych publikacji związanych z tym uniwersum. „Wormsign”, przygoda startowa do nowego systemu „Dune: Adventures in the Imperium”, jest jedną z nich.

więcej »

Polecamy

Testowanie szczepionki na wirusa?

Online:

Testowanie szczepionki na wirusa?
— Wojciech Gołąbowski

Manewrowanie atomem
— Wojciech Gołąbowski

Puzzle jako pomoc dydaktyczna
— Wojciech Gołąbowski

Sprzątaczka zamiast Magazyniera?
— Wojciech Gołąbowski

Nie tylko dla szachistów
— Miłosz Cybowski

Z dna w górę arytmetycznej dżungli
— Wojciech Gołąbowski

Błękit
— Miłosz Cybowski

Ale jak to: zablokowane?
— Wojciech Gołąbowski

Owernia latem w szczegółach
— Wojciech Gołąbowski

W zgodzie ze schematami
— Miłosz Cybowski

Zobacz też

Z tego cyklu

Testowanie szczepionki na wirusa?
— Wojciech Gołąbowski

Manewrowanie atomem
— Wojciech Gołąbowski

Puzzle jako pomoc dydaktyczna
— Wojciech Gołąbowski

Sprzątaczka zamiast Magazyniera?
— Wojciech Gołąbowski

Nie tylko dla szachistów
— Miłosz Cybowski

Z dna w górę arytmetycznej dżungli
— Wojciech Gołąbowski

Błękit
— Miłosz Cybowski

Ale jak to: zablokowane?
— Wojciech Gołąbowski

Owernia latem w szczegółach
— Wojciech Gołąbowski

W zgodzie ze schematami
— Miłosz Cybowski

Tegoż autora

Krótko o książkach: Wzloty i (głównie) upadki
— Miłosz Cybowski

Jesteśmy tylko nośnikami
— Miłosz Cybowski

Krótko o grach: X-Meni nie wystarczają
— Miłosz Cybowski

Dwóch panów w drodze (nie licząc lokaja)
— Miłosz Cybowski

Krótko o książkach: Głównie dla specjalistów
— Miłosz Cybowski

Sześć światów Hain: Świat szósty – dwugłos
— Miłosz Cybowski, Beatrycze Nowicka

Krótko o książkach: Na dalekiej Sanocczyznie
— Miłosz Cybowski

Ten okrutny XX wiek: Zbrodnia bez kary
— Miłosz Cybowski

Do księgarni marsz: Listopad 2021
— Miłosz Cybowski, Sławomir Grabowski, Joanna Kapica-Curzytek, Marcin Mroziuk, Joanna Słupek

Krótko o książkach: Potrafił być irytujący
— Miłosz Cybowski

Copyright © 2000- – Esensja. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Jakiekolwiek wykorzystanie materiałów tylko za wyraźną zgodą redakcji magazynu „Esensja”.