Dołącz do nas na Facebooku

x

Nasza strona używa plików cookies. Korzystając ze strony, wyrażasz zgodę na używanie cookies zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Więcej.

Zapomniałem hasła
Nie mam jeszcze konta
Połącz z Facebookiem Połącz z Google+ Połącz z Twitter
Esensja
dzisiaj: 4 grudnia 2021
w Esensji w Esensjopedii

‹Tinysasters 2›

WASZ EKSTRAKT:
0,0 % 
Zaloguj, aby ocenić
TytułTinysasters 2
WWW

Online: Sim-mini-city
[„Tinysasters 2” - recenzja]

Esensja.pl
Esensja.pl
Jako zwolennik spokojnego, powolnego planowania i gier turowych, z dużą nieufnością podszedłem do całkiem ładnie wyglądających „Tinysasters 2”. W końcu kiedy dostaję na zabawę z jedną misją tylko kilka minut, owa zabawa musi sprowadzać się do nieco chaotycznego klikania. Czy w tym przypadku jest inaczej?

Miłosz Cybowski

Online: Sim-mini-city
[„Tinysasters 2” - recenzja]

Jako zwolennik spokojnego, powolnego planowania i gier turowych, z dużą nieufnością podszedłem do całkiem ładnie wyglądających „Tinysasters 2”. W końcu kiedy dostaję na zabawę z jedną misją tylko kilka minut, owa zabawa musi sprowadzać się do nieco chaotycznego klikania. Czy w tym przypadku jest inaczej?

‹Tinysasters 2›

WASZ EKSTRAKT:
0,0 % 
Zaloguj, aby ocenić
TytułTinysasters 2
WWW
Przemieszczając się w kolejnych misjach z jednej unoszącej się w przestrzeni „planety” na drugą, będziemy zabawiali się w demiurgów rozwijających nasze własne cywilizacje, budujących miasta, farmy, świątynie i temu podobne. Wzniesione budowle będą zaopatrywały nas w odpowiednie surowce, za które będziemy mogli udoskonalać kolejne miejsce lub wykupywać specjalne moce. W jakim to wszystko celu? Ano nie do końca jest tam jakiś cel przewodni, bo wymagania zmieniają się z misji na misję, choć sprowadzają się albo do wybudowania czegoś, albo do opanowania konkretnych mocy.
Gra narzuca całkiem duże tempo rozgrywki. Nie dlatego, że mamy limit czasu, ale dlatego, że przecież za ukończenie każdej misji w określonym czasie dostajemy odpowiednią liczbę gwiazdek. Nic to, że na nic nam się one nie przydają (nie możemy kupować uniwersalnych ulepszeń), ale zawsze to lepiej mieć na koncie trzy gwiazdki niż tylko jedną. Poza tym całość nie jest jakoś przesadnie rozbudowana i sprowadza się na dobrą sprawę do budowania kolejnych struktur i wykorzystywania mocy, by uniknąć tytułowych „małych nieszczęść”, które targają każdym z odwiedzonych przez nas światów. Trzęsienia ziemi, ruchy tektoniczne, powodzie, susza i temu podobne: wszystko, byle tylko nie szło nam zbyt łatwo.
Po rozważeniu wszystkich za i przeciw jestem skłonny uznać „Tinysasters 2” za grę całkiem udaną. Nie ma w niej nic przełomowego, ale pobawić się można – szczególnie że po ukończeniu wszystkich głównych misji można wreszcie zabawić się w niekończącą się rozbudowę.
koniec
5 kwietnia 2014

Komentarze

Dodaj komentarz

Imię:
Treść:
Działanie:
Wynik:

Dodaj komentarz FB

Najnowsze

Krótko o grach: X-Meni nie wystarczają
Miłosz Cybowski

28 XI 2021

„X-Men: Bunt mutantów” nie sprawdza się ani jako gra kooperacyjna, ani jako tytuł wykorzystujący kościaną mechanikę. Mimo różnorodności bohaterów oraz złoczyńców, nie wspominając o wielu fazach rozgrywki, jest to planszówka zupełnie pozbawiona charakteru.

więcej »

Postapokaliptyczna klasyka
Miłosz Cybowski

24 VII 2021

W ostatnich latach mogliśmy obserwować prawdziwy wysyp gier paragrafowych, szczególnie adresowanych do młodszych czytelników. Jak na ich tle prezentuje się „Piekło na autostradzie” (ugrzecznione i mniej kontrowersyjne tłumaczenie oryginalnego „Highway Holocaust”) Joe’go Devera?

więcej »

W świecie pdf-ów: Początki na Arrakis
Miłosz Cybowski

23 VII 2021

Zbliżająca się wielkimi krokami premiera najnowszej ekranizacji „Diuny” Franka Herberta związana jest z całym szeregiem innych publikacji związanych z tym uniwersum. „Wormsign”, przygoda startowa do nowego systemu „Dune: Adventures in the Imperium”, jest jedną z nich.

więcej »

Polecamy

Testowanie szczepionki na wirusa?

Online:

Testowanie szczepionki na wirusa?
— Wojciech Gołąbowski

Manewrowanie atomem
— Wojciech Gołąbowski

Puzzle jako pomoc dydaktyczna
— Wojciech Gołąbowski

Sprzątaczka zamiast Magazyniera?
— Wojciech Gołąbowski

Nie tylko dla szachistów
— Miłosz Cybowski

Z dna w górę arytmetycznej dżungli
— Wojciech Gołąbowski

Błękit
— Miłosz Cybowski

Ale jak to: zablokowane?
— Wojciech Gołąbowski

Owernia latem w szczegółach
— Wojciech Gołąbowski

W zgodzie ze schematami
— Miłosz Cybowski

Zobacz też

Z tego cyklu

Testowanie szczepionki na wirusa?
— Wojciech Gołąbowski

Manewrowanie atomem
— Wojciech Gołąbowski

Puzzle jako pomoc dydaktyczna
— Wojciech Gołąbowski

Sprzątaczka zamiast Magazyniera?
— Wojciech Gołąbowski

Nie tylko dla szachistów
— Miłosz Cybowski

Z dna w górę arytmetycznej dżungli
— Wojciech Gołąbowski

Błękit
— Miłosz Cybowski

Ale jak to: zablokowane?
— Wojciech Gołąbowski

Owernia latem w szczegółach
— Wojciech Gołąbowski

W zgodzie ze schematami
— Miłosz Cybowski

Tegoż autora

Jesteśmy tylko nośnikami
— Miłosz Cybowski

Krótko o grach: X-Meni nie wystarczają
— Miłosz Cybowski

Dwóch panów w drodze (nie licząc lokaja)
— Miłosz Cybowski

Krótko o książkach: Głównie dla specjalistów
— Miłosz Cybowski

Sześć światów Hain: Świat szósty – dwugłos
— Miłosz Cybowski, Beatrycze Nowicka

Krótko o książkach: Na dalekiej Sanocczyznie
— Miłosz Cybowski

Ten okrutny XX wiek: Zbrodnia bez kary
— Miłosz Cybowski

Do księgarni marsz: Listopad 2021
— Miłosz Cybowski, Sławomir Grabowski, Joanna Kapica-Curzytek, Marcin Mroziuk, Joanna Słupek

Krótko o książkach: Potrafił być irytujący
— Miłosz Cybowski

Hannibal ante portas
— Miłosz Cybowski

Copyright © 2000- – Esensja. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Jakiekolwiek wykorzystanie materiałów tylko za wyraźną zgodą redakcji magazynu „Esensja”.