Dołącz do nas na Facebooku

x

Nasza strona używa plików cookies. Korzystając ze strony, wyrażasz zgodę na używanie cookies zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Więcej.

Zapomniałem hasła
Nie mam jeszcze konta
Połącz z Facebookiem Połącz z Google+ Połącz z Twitter
Esensja
dzisiaj: 3 grudnia 2021
w Esensji w Esensjopedii

‹Dead Zed 2›

WASZ EKSTRAKT:
0,0 % 
Zaloguj, aby ocenić
TytułDead Zed 2
WWW

Online: Ciąg dalszy nastąpił #4
[„Dead Zed 2”, „GemCraft Chasing Shadows” - recenzja]

Esensja.pl
Esensja.pl
W dzisiejszym odcinku kontynuacje dwóch niespecjalnie wciągających gier, czyli kolejna odsłona strzelania do zombie oraz żmudnej hodowli kryształów.

Miłosz Cybowski

Online: Ciąg dalszy nastąpił #4
[„Dead Zed 2”, „GemCraft Chasing Shadows” - recenzja]

W dzisiejszym odcinku kontynuacje dwóch niespecjalnie wciągających gier, czyli kolejna odsłona strzelania do zombie oraz żmudnej hodowli kryształów.

‹Dead Zed 2›

WASZ EKSTRAKT:
0,0 % 
Zaloguj, aby ocenić
TytułDead Zed 2
WWW
Reguły „Dead Zed 2” nie zmieniły się zbytnio: wciąż chodzi o przetrwanie czterdziestu dni w miasteczku opanowanym przez nieumarłych. A przetrwać przyjdzie nam nie tylko strzelając do zombie, ale też posyłając swoich ludzi na poszukiwania sprzętu czy jedzenia (przyznaję, że czynnik morale wydaje się odgrywać tutaj rolę trzeciorzędną, bo nie zauważyłem jego wpływu na rozgrywkę). Oczywiście sednem rozgrywki jest jednak właśnie strzelanie i odpowiednie rozporządzanie naszymi zasobami ludzkimi. Pod tym względem zmieniło się niewiele: trzeba wykazać się zręcznością i dobrym okiem, lecz poziom rozgrywki jest na tyle niski, by przetrwanie każdej fali spragnionych mózgów zombie nie stanowiło kłopotu.
• • •

‹GemCraft Chasing Shadows›

WASZ EKSTRAKT:
0,0 % 
Zaloguj, aby ocenić
TytułGemCraft Chasing Shadows
WWW
Dla odmiany po długich korytarzach labiryntu, w których snuliśmy się w części poprzedniej, tym razem mamy niepowtarzalną okazję przemierzać otwarte leśne przestrzenie. Oczywiście zmiana scenerii w żaden sposób nie wpłynęła na samą rozgrywkę: wciąż na każdej planszy są ścieżki, po których wędrują potwory, wciąż możemy stawiać wieże na nasze kryształy i wciąż musimy pilnować naszej magicznej kuli. Nihil novi. Mimo dodania dodatkowych elementów związanych ze zdobywaniem przez nas doświadczenia, jakichś talizmanów i kilku różnych rodzajów punktów, a nawet (kto by pomyślał!) pewnych wątków fabularnych, rozgrywka nie potrafi zainteresować ani wciągnąć na dłużej. Nawet pomimo o wiele lepszej grafiki niż w części poprzedniej.
Dead Zed 2: Czasami trzeba sięgnąć po mocniejsze środki perswazji.
Dead Zed 2: Czasami trzeba sięgnąć po mocniejsze środki perswazji.
GemCraft: Fale potworów potrafią być wyjątkowo uciażliwe.
GemCraft: Fale potworów potrafią być wyjątkowo uciażliwe.
koniec
19 kwietnia 2014

Komentarze

Dodaj komentarz

Imię:
Treść:
Działanie:
Wynik:

Dodaj komentarz FB

Najnowsze

Krótko o grach: X-Meni nie wystarczają
Miłosz Cybowski

28 XI 2021

„X-Men: Bunt mutantów” nie sprawdza się ani jako gra kooperacyjna, ani jako tytuł wykorzystujący kościaną mechanikę. Mimo różnorodności bohaterów oraz złoczyńców, nie wspominając o wielu fazach rozgrywki, jest to planszówka zupełnie pozbawiona charakteru.

więcej »

Postapokaliptyczna klasyka
Miłosz Cybowski

24 VII 2021

W ostatnich latach mogliśmy obserwować prawdziwy wysyp gier paragrafowych, szczególnie adresowanych do młodszych czytelników. Jak na ich tle prezentuje się „Piekło na autostradzie” (ugrzecznione i mniej kontrowersyjne tłumaczenie oryginalnego „Highway Holocaust”) Joe’go Devera?

więcej »

W świecie pdf-ów: Początki na Arrakis
Miłosz Cybowski

23 VII 2021

Zbliżająca się wielkimi krokami premiera najnowszej ekranizacji „Diuny” Franka Herberta związana jest z całym szeregiem innych publikacji związanych z tym uniwersum. „Wormsign”, przygoda startowa do nowego systemu „Dune: Adventures in the Imperium”, jest jedną z nich.

więcej »

Polecamy

Testowanie szczepionki na wirusa?

Online:

Testowanie szczepionki na wirusa?
— Wojciech Gołąbowski

Manewrowanie atomem
— Wojciech Gołąbowski

Puzzle jako pomoc dydaktyczna
— Wojciech Gołąbowski

Sprzątaczka zamiast Magazyniera?
— Wojciech Gołąbowski

Nie tylko dla szachistów
— Miłosz Cybowski

Z dna w górę arytmetycznej dżungli
— Wojciech Gołąbowski

Błękit
— Miłosz Cybowski

Ale jak to: zablokowane?
— Wojciech Gołąbowski

Owernia latem w szczegółach
— Wojciech Gołąbowski

W zgodzie ze schematami
— Miłosz Cybowski

Zobacz też

Z tego cyklu

Testowanie szczepionki na wirusa?
— Wojciech Gołąbowski

Manewrowanie atomem
— Wojciech Gołąbowski

Puzzle jako pomoc dydaktyczna
— Wojciech Gołąbowski

Sprzątaczka zamiast Magazyniera?
— Wojciech Gołąbowski

Nie tylko dla szachistów
— Miłosz Cybowski

Z dna w górę arytmetycznej dżungli
— Wojciech Gołąbowski

Błękit
— Miłosz Cybowski

Ale jak to: zablokowane?
— Wojciech Gołąbowski

Owernia latem w szczegółach
— Wojciech Gołąbowski

W zgodzie ze schematami
— Miłosz Cybowski

Tegoż autora

Jesteśmy tylko nośnikami
— Miłosz Cybowski

Krótko o grach: X-Meni nie wystarczają
— Miłosz Cybowski

Dwóch panów w drodze (nie licząc lokaja)
— Miłosz Cybowski

Krótko o książkach: Głównie dla specjalistów
— Miłosz Cybowski

Sześć światów Hain: Świat szósty – dwugłos
— Miłosz Cybowski, Beatrycze Nowicka

Krótko o książkach: Na dalekiej Sanocczyznie
— Miłosz Cybowski

Ten okrutny XX wiek: Zbrodnia bez kary
— Miłosz Cybowski

Do księgarni marsz: Listopad 2021
— Miłosz Cybowski, Sławomir Grabowski, Joanna Kapica-Curzytek, Marcin Mroziuk, Joanna Słupek

Krótko o książkach: Potrafił być irytujący
— Miłosz Cybowski

Hannibal ante portas
— Miłosz Cybowski

Copyright © 2000- – Esensja. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Jakiekolwiek wykorzystanie materiałów tylko za wyraźną zgodą redakcji magazynu „Esensja”.