Dołącz do nas na Facebooku

x

Nasza strona używa plików cookies. Korzystając ze strony, wyrażasz zgodę na używanie cookies zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Więcej.

Zapomniałem hasła
Nie mam jeszcze konta
Połącz z Facebookiem Połącz z Google+ Połącz z Twitter
Esensja
dzisiaj: 21 stycznia 2021
w Esensji w Esensjopedii

‹Rogue Soul 2›

WASZ EKSTRAKT:
0,0 % 
Zaloguj, aby ocenić
TytułRogue Soul 2
WWW

Online: Jeszcze raz to samo, ale lepiej
[„Rogue Soul 2” - recenzja]

Esensja.pl
Esensja.pl
Twórcy „Rogue Soul” nauczyli się kilku rzeczy między pierwszą a drugą odsłoną tej gry. I nie chodzi jedynie o poprawiony system zapisu.

Miłosz Cybowski

Online: Jeszcze raz to samo, ale lepiej
[„Rogue Soul 2” - recenzja]

Twórcy „Rogue Soul” nauczyli się kilku rzeczy między pierwszą a drugą odsłoną tej gry. I nie chodzi jedynie o poprawiony system zapisu.

‹Rogue Soul 2›

WASZ EKSTRAKT:
0,0 % 
Zaloguj, aby ocenić
TytułRogue Soul 2
WWW
W przeciwieństwie do swojego poprzednika, druga część „Rogue Soul” zrywa z dotychczasową bliskowschodnią stylistyką i pozwala nam skakać, biegać i rzucać różnymi przedmiotami w nieco odmiennych, leśnych klimatach. Nie zmienia to oczywiście podstawowego zamysłu samej gry, w której wciąż chodzi o odpowiednie unikanie przeciwników i zdobywanie złota. Tym razem jednak nie jesteśmy ograniczeni do jednej, losowo generowanej planszy i do dyspozycji mamy całą mapę nieco różniących się między sobą pojedynczych misji. I choć różnice są niewielkie (zwykle sprowadzając się do występowania odmiennych, coraz silniejszych przeciwników), to jednak frajda płynąca z zabawy jest o wiele większa. Szczególnie jeśli wziąć pod uwagę tak obowiązkowe już w grach online elementy jak zdobywanie gwiazdek za wykonanie odpowiednich zadań.
Kolejnym ważnym dodatkiem jest wreszcie możliwość rozwijania naszego łotra. Możemy czynić to na dwa sposoby. W pierwszym, do złudzenia przypominającym ten z pierwszej części, dostajemy możliwość zmiany jego wyglądu czy zmiany broni, którą się posługuje. Wpływu (poza estetycznym) na rozgrywkę nie ma to żadnego, ale skoro możemy porzucać w przeciwników gumowymi kaczuszkami, to dlaczego by nie spróbować? Nieco inaczej prezentuje się drugi sposób, bardziej tradycyjny, w którym za zdobyte pieniądze możemy ulepszyć umiejętności bohatera: od szczęścia poczynając, na prędkości kończąc. W nielicznych przypadkach te zmiany mają jakiś znaczący wpływ na samą rozgrywkę, a przynajmniej nie zawsze jest łatwo je dostrzec.
Kiedy uda nam się przejść wszystkie przygotowane przez twórców misje, zawsze możemy wypróbować kilka zadań specjalnych, które sprawdzą naszą zwinność i celne oko. Ten (i kilka innych) dodatków czynią z „Rogue Soul 2” grę na więcej niż kilka minut, zapewniając dość wciągającą (i miejscami dość frustrującą) rozrywkę dla spragnionych dobrej i wymagającej zręcznościówki.
koniec
25 października 2014

Komentarze

Dodaj komentarz

Imię:
Treść:
Działanie:
Wynik:

Dodaj komentarz FB

Najnowsze

Podróż na tropikalne wyspy
Agata Hanak

16 I 2021

Papua-Nowa Gwinea jest wyspiarskim państwem Oceanii. To egzotyczne miejsce stało się inspiracją do stworzenia gry, w której będziemy musieli budować mosty, aby połączyć ze sobą rozproszone terytoria.

więcej »

Krótko o grach: Artefakt albo psikus
Miłosz Cybowski

9 I 2021

„Artefakty obcych” opiera się na mechanizmie budowania własnego małego kosmicznego imperium: odkrywaniu planet, wynajdywaniu nowych technologii i rozbudowie floty. Jednak solidnym mankamentem tej karcianki jest bardzo duża losowość.

więcej »

Krótko o grach: O jedną księgę za daleko
Miłosz Cybowski

2 I 2021

„Wielka Księga Szaleństwa” jest przykładem bardzo dobrej mechanicznie karcianej kooperacji, która na dodatek oferuje ciekawy klimat nienachalnie nawiązujący do konwencji znanej z serii książek o Harrym Potterze.

więcej »

Polecamy

Testowanie szczepionki na wirusa?

Online:

Testowanie szczepionki na wirusa?
— Wojciech Gołąbowski

Manewrowanie atomem
— Wojciech Gołąbowski

Puzzle jako pomoc dydaktyczna
— Wojciech Gołąbowski

Sprzątaczka zamiast Magazyniera?
— Wojciech Gołąbowski

Nie tylko dla szachistów
— Miłosz Cybowski

Z dna w górę arytmetycznej dżungli
— Wojciech Gołąbowski

Błękit
— Miłosz Cybowski

Ale jak to: zablokowane?
— Wojciech Gołąbowski

Owernia latem w szczegółach
— Wojciech Gołąbowski

W zgodzie ze schematami
— Miłosz Cybowski

Zobacz też

Z tego cyklu

Testowanie szczepionki na wirusa?
— Wojciech Gołąbowski

Manewrowanie atomem
— Wojciech Gołąbowski

Puzzle jako pomoc dydaktyczna
— Wojciech Gołąbowski

Sprzątaczka zamiast Magazyniera?
— Wojciech Gołąbowski

Nie tylko dla szachistów
— Miłosz Cybowski

Z dna w górę arytmetycznej dżungli
— Wojciech Gołąbowski

Błękit
— Miłosz Cybowski

Ale jak to: zablokowane?
— Wojciech Gołąbowski

Owernia latem w szczegółach
— Wojciech Gołąbowski

W zgodzie ze schematami
— Miłosz Cybowski

Copyright © 2000- – Esensja. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Jakiekolwiek wykorzystanie materiałów tylko za wyraźną zgodą redakcji magazynu „Esensja”.