Dołącz do nas na Facebooku

x

Nasza strona używa plików cookies. Korzystając ze strony, wyrażasz zgodę na używanie cookies zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Więcej.

Zapomniałem hasła
Nie mam jeszcze konta
Połącz z Facebookiem Połącz z Google+ Połącz z Twitter
Esensja
dzisiaj: 7 grudnia 2021
w Esensji w Esensjopedii

‹Rogue Soul 2›

WASZ EKSTRAKT:
0,0 % 
Zaloguj, aby ocenić
TytułRogue Soul 2
WWW

Online: Jeszcze raz to samo, ale lepiej
[„Rogue Soul 2” - recenzja]

Esensja.pl
Esensja.pl
Twórcy „Rogue Soul” nauczyli się kilku rzeczy między pierwszą a drugą odsłoną tej gry. I nie chodzi jedynie o poprawiony system zapisu.

Miłosz Cybowski

Online: Jeszcze raz to samo, ale lepiej
[„Rogue Soul 2” - recenzja]

Twórcy „Rogue Soul” nauczyli się kilku rzeczy między pierwszą a drugą odsłoną tej gry. I nie chodzi jedynie o poprawiony system zapisu.

‹Rogue Soul 2›

WASZ EKSTRAKT:
0,0 % 
Zaloguj, aby ocenić
TytułRogue Soul 2
WWW
W przeciwieństwie do swojego poprzednika, druga część „Rogue Soul” zrywa z dotychczasową bliskowschodnią stylistyką i pozwala nam skakać, biegać i rzucać różnymi przedmiotami w nieco odmiennych, leśnych klimatach. Nie zmienia to oczywiście podstawowego zamysłu samej gry, w której wciąż chodzi o odpowiednie unikanie przeciwników i zdobywanie złota. Tym razem jednak nie jesteśmy ograniczeni do jednej, losowo generowanej planszy i do dyspozycji mamy całą mapę nieco różniących się między sobą pojedynczych misji. I choć różnice są niewielkie (zwykle sprowadzając się do występowania odmiennych, coraz silniejszych przeciwników), to jednak frajda płynąca z zabawy jest o wiele większa. Szczególnie jeśli wziąć pod uwagę tak obowiązkowe już w grach online elementy jak zdobywanie gwiazdek za wykonanie odpowiednich zadań.
Kolejnym ważnym dodatkiem jest wreszcie możliwość rozwijania naszego łotra. Możemy czynić to na dwa sposoby. W pierwszym, do złudzenia przypominającym ten z pierwszej części, dostajemy możliwość zmiany jego wyglądu czy zmiany broni, którą się posługuje. Wpływu (poza estetycznym) na rozgrywkę nie ma to żadnego, ale skoro możemy porzucać w przeciwników gumowymi kaczuszkami, to dlaczego by nie spróbować? Nieco inaczej prezentuje się drugi sposób, bardziej tradycyjny, w którym za zdobyte pieniądze możemy ulepszyć umiejętności bohatera: od szczęścia poczynając, na prędkości kończąc. W nielicznych przypadkach te zmiany mają jakiś znaczący wpływ na samą rozgrywkę, a przynajmniej nie zawsze jest łatwo je dostrzec.
Kiedy uda nam się przejść wszystkie przygotowane przez twórców misje, zawsze możemy wypróbować kilka zadań specjalnych, które sprawdzą naszą zwinność i celne oko. Ten (i kilka innych) dodatków czynią z „Rogue Soul 2” grę na więcej niż kilka minut, zapewniając dość wciągającą (i miejscami dość frustrującą) rozrywkę dla spragnionych dobrej i wymagającej zręcznościówki.
koniec
25 października 2014

Komentarze

Dodaj komentarz

Imię:
Treść:
Działanie:
Wynik:

Dodaj komentarz FB

Najnowsze

Krótko o grach: X-Meni nie wystarczają
Miłosz Cybowski

28 XI 2021

„X-Men: Bunt mutantów” nie sprawdza się ani jako gra kooperacyjna, ani jako tytuł wykorzystujący kościaną mechanikę. Mimo różnorodności bohaterów oraz złoczyńców, nie wspominając o wielu fazach rozgrywki, jest to planszówka zupełnie pozbawiona charakteru.

więcej »

Postapokaliptyczna klasyka
Miłosz Cybowski

24 VII 2021

W ostatnich latach mogliśmy obserwować prawdziwy wysyp gier paragrafowych, szczególnie adresowanych do młodszych czytelników. Jak na ich tle prezentuje się „Piekło na autostradzie” (ugrzecznione i mniej kontrowersyjne tłumaczenie oryginalnego „Highway Holocaust”) Joe’go Devera?

więcej »

W świecie pdf-ów: Początki na Arrakis
Miłosz Cybowski

23 VII 2021

Zbliżająca się wielkimi krokami premiera najnowszej ekranizacji „Diuny” Franka Herberta związana jest z całym szeregiem innych publikacji związanych z tym uniwersum. „Wormsign”, przygoda startowa do nowego systemu „Dune: Adventures in the Imperium”, jest jedną z nich.

więcej »

Polecamy

Testowanie szczepionki na wirusa?

Online:

Testowanie szczepionki na wirusa?
— Wojciech Gołąbowski

Manewrowanie atomem
— Wojciech Gołąbowski

Puzzle jako pomoc dydaktyczna
— Wojciech Gołąbowski

Sprzątaczka zamiast Magazyniera?
— Wojciech Gołąbowski

Nie tylko dla szachistów
— Miłosz Cybowski

Z dna w górę arytmetycznej dżungli
— Wojciech Gołąbowski

Błękit
— Miłosz Cybowski

Ale jak to: zablokowane?
— Wojciech Gołąbowski

Owernia latem w szczegółach
— Wojciech Gołąbowski

W zgodzie ze schematami
— Miłosz Cybowski

Zobacz też

Z tego cyklu

Testowanie szczepionki na wirusa?
— Wojciech Gołąbowski

Manewrowanie atomem
— Wojciech Gołąbowski

Puzzle jako pomoc dydaktyczna
— Wojciech Gołąbowski

Sprzątaczka zamiast Magazyniera?
— Wojciech Gołąbowski

Nie tylko dla szachistów
— Miłosz Cybowski

Z dna w górę arytmetycznej dżungli
— Wojciech Gołąbowski

Błękit
— Miłosz Cybowski

Ale jak to: zablokowane?
— Wojciech Gołąbowski

Owernia latem w szczegółach
— Wojciech Gołąbowski

W zgodzie ze schematami
— Miłosz Cybowski

Tegoż autora

Krótko o książkach: Wzloty i (głównie) upadki
— Miłosz Cybowski

Jesteśmy tylko nośnikami
— Miłosz Cybowski

Krótko o grach: X-Meni nie wystarczają
— Miłosz Cybowski

Dwóch panów w drodze (nie licząc lokaja)
— Miłosz Cybowski

Krótko o książkach: Głównie dla specjalistów
— Miłosz Cybowski

Sześć światów Hain: Świat szósty – dwugłos
— Miłosz Cybowski, Beatrycze Nowicka

Krótko o książkach: Na dalekiej Sanocczyznie
— Miłosz Cybowski

Ten okrutny XX wiek: Zbrodnia bez kary
— Miłosz Cybowski

Do księgarni marsz: Listopad 2021
— Miłosz Cybowski, Sławomir Grabowski, Joanna Kapica-Curzytek, Marcin Mroziuk, Joanna Słupek

Krótko o książkach: Potrafił być irytujący
— Miłosz Cybowski

Copyright © 2000- – Esensja. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Jakiekolwiek wykorzystanie materiałów tylko za wyraźną zgodą redakcji magazynu „Esensja”.