Dziękujemy wydawnictwu Trefl za udostępnienie egzemplarza gry na potrzeby recenzji.
EKSTRAKT: | 90% |
---|---|
WASZ EKSTRAKT: | |
Zaloguj, aby ocenić | |
Tytuł | Gra pomyłek |
Data produkcji | 18 lipca 2016 |
Autor | Bruno Cathala, Ludovic Maublanc |
Wydawca | Fabryka Kart Trefl Kraków |
EAN | 5904262950194 |
Info | 3-10 osób, wiek 10+ |
Zobacz w | Kulturowskazie |
Wyszukaj w | MadBooks.pl |
Wyszukaj w | Skąpiec.pl |
Wyszukaj w | Amazon.co.uk |
Wiesz czy nie wiesz? |
EKSTRAKT: | 90% |
---|---|
WASZ EKSTRAKT: | |
Zaloguj, aby ocenić | |
Tytuł | Gra pomyłek |
Data produkcji | 18 lipca 2016 |
Autor | Bruno Cathala, Ludovic Maublanc |
Wydawca | Fabryka Kart Trefl Kraków |
EAN | 5904262950194 |
Info | 3-10 osób, wiek 10+ |
Zobacz w | Kulturowskazie |
Wyszukaj w | MadBooks.pl |
Wyszukaj w | Skąpiec.pl |
Wyszukaj w | Amazon.co.uk |
„Marvel United: X-Men” oferuje niecodzienne połączenie stosunkowo prostych zasad z całym szeregiem możliwości i ogromną (patrząc na liczbę dodatków) regrywalnością.
więcej »Dawno żadna gra komputerowa (a do tego zręcznościówka!) nie sprawiła mi tyle frajdy co „Streets of Rage 4”. Czwarta odsłona hitu sprzed lat może nie jest żadną rewolucją, ale w świetnym stylu reaktywuje nieco już wyświechtany gatunek.
więcej »„Spaceland” reklamowany jest jako powrót do leciwych gier taktycznych – jeśli pamiętacie „Incubation”, z pewnością wiecie, czego się spodziewać. Kłopot w tym, że komiksowa grafika i niektóre rozwiązania dość mocno psują przyjemność płynącą z rozrywki.
więcej »Testowanie szczepionki na wirusa?
— Wojciech Gołąbowski
Manewrowanie atomem
— Wojciech Gołąbowski
Puzzle jako pomoc dydaktyczna
— Wojciech Gołąbowski
Sprzątaczka zamiast Magazyniera?
— Wojciech Gołąbowski
Nie tylko dla szachistów
— Miłosz Cybowski
Z dna w górę arytmetycznej dżungli
— Wojciech Gołąbowski
Błękit
— Miłosz Cybowski
Ale jak to: zablokowane?
— Wojciech Gołąbowski
Owernia latem w szczegółach
— Wojciech Gołąbowski
W zgodzie ze schematami
— Miłosz Cybowski
Krótko o grach: Asasyni warci wielbłąda
— Miłosz Cybowski
Krótko o grach: Czy Hokusai byłby dumny?
— Miłosz Cybowski
Krótko o grach: Tylko dla dwojga
— Miłosz Cybowski
Bądź jak Indiana Jones
— Agata Hanak
Japońskie pejzaże
— Agata Hanak
Żeglując po japońskich wodach
— Agata Hanak
Mała Esensja: Czarny Kotruś przynosi pecha
— Marcin Mroziuk
Misja na Marsa
— Jacek Jaciubek
Klątwa czarnych pereł
— Agata Hanak
Pojedynek gigantów
— Agata Hanak
Jezioro bez jeziora
— Agata Hanak
Budowanie w pocie czoła
— Agata Hanak
Podróż na tropikalne wyspy
— Agata Hanak
Bądź jak Indiana Jones
— Agata Hanak
Ciężkie życie osadnika
— Agata Hanak
Sztuka czytania w myślach
— Agata Hanak
Podaj mi nazwę drinka, a powiem Ci o czym myślisz
— Agata Hanak
O, cóż jest piękniejszego niż wysokie drzewa
— Agata Hanak
Jeszcze więcej walki na kości
— Agata Hanak
Czy klejnot jest cenniejszy od tarczy i miecza?
— Agata Hanak