EKSTRAKT: | 80% |
---|---|
WASZ EKSTRAKT: | |
Zaloguj, aby ocenić | |
Tytuł | XCOM: Enemy Unknown |
Tytuł oryginalny | XCOM: Enemy Unknown |
Data produkcji | 12 października 2012 |
Wydawca | 2K Games |
Dystrybutor | Cenega Poland |
EAN | 5026555060776 |
Cena | 139,99 |
WWW | Polska strona |
Zobacz w | Kulturowskazie |
Wyszukaj w | MadBooks.pl |
Wyszukaj w | Skąpiec.pl |
Wyszukaj w | Amazon.co.uk |
Zagraj w to jeszcze raz: Kosmici są bez szans |
EKSTRAKT: | 80% |
---|---|
WASZ EKSTRAKT: | |
Zaloguj, aby ocenić | |
Tytuł | XCOM: Enemy Unknown |
Tytuł oryginalny | XCOM: Enemy Unknown |
Data produkcji | 12 października 2012 |
Wydawca | 2K Games |
Dystrybutor | Cenega Poland |
EAN | 5026555060776 |
Cena | 139,99 |
WWW | Polska strona |
Zobacz w | Kulturowskazie |
Wyszukaj w | MadBooks.pl |
Wyszukaj w | Skąpiec.pl |
Wyszukaj w | Amazon.co.uk |
Papua-Nowa Gwinea jest wyspiarskim państwem Oceanii. To egzotyczne miejsce stało się inspiracją do stworzenia gry, w której będziemy musieli budować mosty, aby połączyć ze sobą rozproszone terytoria.
więcej »„Artefakty obcych” opiera się na mechanizmie budowania własnego małego kosmicznego imperium: odkrywaniu planet, wynajdywaniu nowych technologii i rozbudowie floty. Jednak solidnym mankamentem tej karcianki jest bardzo duża losowość.
więcej »„Wielka Księga Szaleństwa” jest przykładem bardzo dobrej mechanicznie karcianej kooperacji, która na dodatek oferuje ciekawy klimat nienachalnie nawiązujący do konwencji znanej z serii książek o Harrym Potterze.
więcej »Testowanie szczepionki na wirusa?
— Wojciech Gołąbowski
Manewrowanie atomem
— Wojciech Gołąbowski
Puzzle jako pomoc dydaktyczna
— Wojciech Gołąbowski
Sprzątaczka zamiast Magazyniera?
— Wojciech Gołąbowski
Nie tylko dla szachistów
— Miłosz Cybowski
Z dna w górę arytmetycznej dżungli
— Wojciech Gołąbowski
Błękit
— Miłosz Cybowski
Ale jak to: zablokowane?
— Wojciech Gołąbowski
Owernia latem w szczegółach
— Wojciech Gołąbowski
W zgodzie ze schematami
— Miłosz Cybowski
Zbuduj średniowieczne miasto
— Agata Hanak
Niech się mury pną do góry
— Miłosz Cybowski
Najważniejszy jest sznurek!
— Alicja Kuciel
Imperium (i nie tylko) w płomieniach
— Miłosz Cybowski
Jak dobrze być złym
— Miłosz Cybowski
Pappapisshiu!
— Miłosz Cybowski
Piraci z Karaibów IV: Córka gubernatora
— Kamil Sambor
Zabawa w Kubę Rozpruwacza
— Miłosz Cybowski
Gdzie bohaterki niewinne, a złoczyńcy bezwzględni
— Miłosz Cybowski
Rzeczywistość jest kłamstwem
— Miłosz Cybowski
Krótko o grach: Artefakt albo psikus
— Miłosz Cybowski
Krótko o grach: O jedną księgę za daleko
— Miłosz Cybowski
Krótko o grach: Czy Hokusai byłby dumny?
— Miłosz Cybowski
Sześć światów Hain: Świat trzeci
— Miłosz Cybowski
Władza wszystko tłumaczy
— Miłosz Cybowski
Gruziński rozmach, ormiańska powściągliwość
— Miłosz Cybowski
Ten okrutny XX wiek: Buduj z Hitlerem
— Miłosz Cybowski
Ten dziwny wiek XIX: Wierność skrzywdzonym
— Miłosz Cybowski
Karty superbohaterów
— Miłosz Cybowski
Układ Słoneczny to za mało
— Miłosz Cybowski