Dołącz do nas na Facebooku

x

Nasza strona używa plików cookies. Korzystając ze strony, wyrażasz zgodę na używanie cookies zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Więcej.

Zapomniałem hasła
Nie mam jeszcze konta
Połącz z Facebookiem Połącz z Google+ Połącz z Twitter
Esensja
dzisiaj: 28 lutego 2021
w Esensji w Esensjopedii

Online: Ciąg dalszy nastąpił #2
[ - recenzja]

Esensja.pl
Esensja.pl
Oto druga odsłona naszych ulubionych Ciągów Dalszych – czyli kontynuacji udanych gier flashowych, dostępnych online. Pomarańczki wciąż się chowają po kątach, iluzjonista goni za duchami swych widzów i uroczą asystentką, a gracze biorą sprawy we własne ręce.

Wojciech Gołąbowski

Online: Ciąg dalszy nastąpił #2
[ - recenzja]

Oto druga odsłona naszych ulubionych Ciągów Dalszych – czyli kontynuacji udanych gier flashowych, dostępnych online. Pomarańczki wciąż się chowają po kątach, iluzjonista goni za duchami swych widzów i uroczą asystentką, a gracze biorą sprawy we własne ręce.
Cover Orange 2
Cover Orange 2
Cover Orange 2
Kolejne przygody wystraszonych pomarańczek. Tym razem dołączają do nich również zielone jabłuszka. Poziom gry, humor ilustracyjny oraz tło muzyczne w dalszym ciągu sugerują grę dla dzieci, choć niekiedy trzeba się wykazać niezłym refleksem. A może niekoniecznie? W końcu nikt nie powiedział, że daną (wybraną z 25) planszę można „przejść” w tylko jeden sposób…
The Pretender part 2
The Pretender part 2
The Pretender part 2
Nasz pechowy magik ma przed sobą jeszcze długą drogę, nim zdoła zebrać wszystkie dusze, wessane do innego świata podczas swego wielkiego show. Druga część zaczyna się nieoczekiwanie – utonięciem. Jak się rychło okazuje, nasz bohater zyskał kolejne możliwości; obok monstrualnej siły i lekkości piórka (plus podmuch wiatru) może także korzystać z mocy wody – a więc pływać i zsyłać deszcz. W trakcie gry zostanie to wykorzystane do łamigłówek związanych z przesuwaniem chmur i nasion, a następnie wypełnianiem (ulewami) dziur i sadzeniem (podlewaniem) drabiniastych drzew.
Warstwa fabularna także ulega rozbudowaniu. Kilka scenek z udziałem Elizy (asystentki magika) i tajemniczego starszego pana umiejętnie wprowadza widza w klimat tamtego świata. Wyjaśniona zostaje choćby idea „miejsc przemiany”, z których magik cały czas korzysta. Pod koniec gry (składającej się z 32 etapów) nasz bohater zyskuje dodatkową moc, wypływającą z niego samego (bez konieczności przemiany), a tło fabularne nabiera rumieńców. W końcowej zaś scenie (niosącej kolejne pytania w miejsce odpowiedzi) zapowiedziana jest trzecia część „Pretendera”, na którą będę czekał z niecierpliwością.
Cover Orange: Players Pack
Cover Orange: Players Pack
Cover Orange: Players Pack
Krótko po pojawieniu się drugiej części przygód strachliwych pomarańczek (o czym mowa powyżej), rozstrzygnięto konkurs na planszę – graczom udostępniono w tym celu specjalny edytor. Zwycięzca zgarnął 1000 dolarów, a efekty można podziwiać grając w „Players Pack”. Miłośników „szybkiego zabicia czasu” uprzedzam: TO ma 80 plansz, z czego niektóre wymagają precyzji, inne błyskawicznych reakcji, a jeszcze inne – cierpliwości.
Dodatkową ciekawostką jest możliwość zmiany „skórki” gry, czyli szaty graficznej – ze „słodkiej” na „kwaśną” i z powrotem. Co kto lubi.
koniec
10 kwietnia 2010

Komentarze

Dodaj komentarz

Imię:
Treść:
Działanie:
Wynik:

Dodaj komentarz FB

Najnowsze

Jak bardzo mnie (nie) znasz?
Wojciech Gołąbowski

27 II 2021

Żyjąc z kimś (lub blisko kogoś) kilkanaście lub nawet kilkadziesiąt lat, można tę osobę poznać na wylot… lub nie poznać jej wcale. „Mini Maxi” pomoże to zweryfikować w pełen humoru sposób.

więcej »

Krótko o grach: Próba czasu
Miłosz Cybowski

20 II 2021

„Dominion” wraz z licznymi dodatkami należy do klasyków gier karcianych spod znaku mechaniki budowania talii. O ile jednak kiedyś ta gra, z braku innych dostępnych tytułów, mogła wciągać, to dzisiaj nie wytrzymuje już próby czasu.

więcej »

Krótko o grach: Asasyni warci wielbłąda
Miłosz Cybowski

13 II 2021

„Pięć Klanów” to gra, którą swego czasu reklamowano jako przeciwieństwo bardziej klasycznych planszówek: zamiast dokładać pionki na modułową planszę, główna mechanika polega na zabieraniu tychże. I, trzeba przyznać, ta innowacja sprawdza się tutaj bardzo dobrze.

więcej »

Polecamy

Testowanie szczepionki na wirusa?

Online:

Testowanie szczepionki na wirusa?
— Wojciech Gołąbowski

Manewrowanie atomem
— Wojciech Gołąbowski

Puzzle jako pomoc dydaktyczna
— Wojciech Gołąbowski

Sprzątaczka zamiast Magazyniera?
— Wojciech Gołąbowski

Nie tylko dla szachistów
— Miłosz Cybowski

Z dna w górę arytmetycznej dżungli
— Wojciech Gołąbowski

Błękit
— Miłosz Cybowski

Ale jak to: zablokowane?
— Wojciech Gołąbowski

Owernia latem w szczegółach
— Wojciech Gołąbowski

W zgodzie ze schematami
— Miłosz Cybowski

Zobacz też

Z tego cyklu

Testowanie szczepionki na wirusa?
— Wojciech Gołąbowski

Manewrowanie atomem
— Wojciech Gołąbowski

Puzzle jako pomoc dydaktyczna
— Wojciech Gołąbowski

Sprzątaczka zamiast Magazyniera?
— Wojciech Gołąbowski

Nie tylko dla szachistów
— Miłosz Cybowski

Z dna w górę arytmetycznej dżungli
— Wojciech Gołąbowski

Błękit
— Miłosz Cybowski

Ale jak to: zablokowane?
— Wojciech Gołąbowski

Owernia latem w szczegółach
— Wojciech Gołąbowski

W zgodzie ze schematami
— Miłosz Cybowski

Copyright © 2000- – Esensja. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Jakiekolwiek wykorzystanie materiałów tylko za wyraźną zgodą redakcji magazynu „Esensja”.