Nadchodzi Ars MagicaGalmadrin „Możesz zostać największym czarodziejem, jakiego Europa kiedykolwiek widziała. Jeszcze nie teraz, uczniu, ale już niedługo. Gdy tylko skończysz studia ni rycerz, ni król, ani demon, ani smok nie będą kierować twoim przeznaczeniem.”
GalmadrinNadchodzi Ars Magica„Możesz zostać największym czarodziejem, jakiego Europa kiedykolwiek widziała. Jeszcze nie teraz, uczniu, ale już niedługo. Gdy tylko skończysz studia ni rycerz, ni król, ani demon, ani smok nie będą kierować twoim przeznaczeniem.” ![]()
Wyszukaj / Kup Pozwól się porwać przygodzie i udaj się w pełną niebezpieczeństw podróż po mistycznej trzynastowiecznej Europie. Wyobraź sobie świat, w którym legendy opisują rzeczywistość, gdzie piękne nimfy tańczą na leśnych polanach, przepotężne anioły wiernie bronią swych podopiecznych, plugawe demony kuszą słabych i naiwnych, a czarodzieje władają mocą o niepojętej dla zwykłego śmiertelnika sile. Wciel się w rolę potężnego maga i zostań członkiem Zgromadzenia Hermesa. Ucz się od najlepszych i zgłębiaj tajniki sztuki magicznej. Odkrywaj sekrety mocy, poznawaj tajemne formuły i twórz własne, niepowtarzalne zaklęcia. Zmień historię i spraw by twoje czyny stały się legendą. Akcja gry Ars Magica toczy się w wyidealizowanej średniowiecznej Europie około roku 1200. W świecie odwołującym się do autentycznych średniowiecznych wierzeń, legend i mitów. Mechanika gry oparta jest na kościach dziesięciościennych. Postaci opisane są przez osiem ogólnych atrybutów i umiejętności. Bardzo szczegółowo zostały rozpisane umiejętności magiczne, stanowiące sedno systemu. O zdolnościach maga w konkretnej dziedzinie świadczy poziom jego wiedzy z zakresu danej techniki magicznej. Ars Magica piąta edycja otrzymała Origins Award w kategorii Najlepsza Gra Role-Playing 2004 roku. Polska wersja systemu zostanie wydana przez wydawnictwo Galmadrin (wydawcę szóstej edycji Zewu Cthulhu). ![]() 9 września 2011 |
W niedzielę 14 maja ogłoszono laureatów nagrody Nebula za rok 2022.
więcej »Tomasz Kołodziejczak – Dyrektor Działu Komiksów i Gier w Story House Egmont Sp. z o.o. podjął decyzję o odejściu z wydawnictwa z dniem 30 czerwca br.
więcej »Ogłoszono listę finalistów nagród Nebula za rok 2022. Nagrody te przyznawane są przez Amerykańskie Stowarzyszenie Pisarzy Fantasy i SF (Science Fiction Writers of America). Razem z Nebulami poznaliśmy nominacje do nagród Bradbury’ego i Andre Norton, które choć oficjalnie nie są kategoriami Nebuli, ale przyznawane są według tych samych zasad.
więcej »Księga wiedźmich czarów
— Miłosz Cybowski
Pancerni bez psa
— Miłosz Cybowski
Słudzy Pana Rozkładu
— Miłosz Cybowski
Mali, brzydcy i zieloni
— Miłosz Cybowski
Polityka wśród zielonoskórych
— Miłosz Cybowski
Tajemnicza wyspa
— Miłosz Cybowski
Nie trać głowy
— Miłosz Cybowski
Przygoda na Halloween
— Miłosz Cybowski
W ogrodzie Morra
— Miłosz Cybowski
Kaplice zamiast pomników
— Miłosz Cybowski
Pudło czy trafiony?
— Wiktor „Wiki” Matlakiewicz