EKSTRAKT: | 80% |
---|---|
WASZ EKSTRAKT: | |
Zaloguj, aby ocenić | |
Tytuł | Orły Rzymu #4 |
Scenariusz | Enrico Marini |
Data wydania | luty 2015 |
Rysunki | Enrico Marini |
Wydawca | Taurus Media |
Cykl | Orły Rzymu |
ISBN | 978-83-64360-42-8 |
Cena | 38,00 |
Gatunek | historyczny |
Zobacz w | Kulturowskazie |
Wyszukaj w | MadBooks.pl |
Wyszukaj w | Selkar.pl: 33,47 zł |
Wyszukaj w | Skąpiec.pl |
Wyszukaj w | Amazon.co.uk |
Historia w obrazkach: Miłość, przyjaźń, zdrada, śmierć |
EKSTRAKT: | 80% |
---|---|
WASZ EKSTRAKT: | |
Zaloguj, aby ocenić | |
Tytuł | Orły Rzymu #4 |
Scenariusz | Enrico Marini |
Data wydania | luty 2015 |
Rysunki | Enrico Marini |
Wydawca | Taurus Media |
Cykl | Orły Rzymu |
ISBN | 978-83-64360-42-8 |
Cena | 38,00 |
Gatunek | historyczny |
Zobacz w | Kulturowskazie |
Wyszukaj w | MadBooks.pl |
Wyszukaj w | Selkar.pl: 33,47 zł |
Wyszukaj w | Skąpiec.pl |
Wyszukaj w | Amazon.co.uk |
Sprytnie sobie pogrywają z czytelnikami twórcy serii „Last Man”, wydawanej u nas przez Non Stop Comics. Bawiąc się schematami i popkulturowymi wzorcami nieustannie trzymają nas w napięciu.
więcej »„Daredevil” z historiami Rogera McKenzie był tym tytułem, który utorował drogę do sławy pewnemu młodemu rysownikowi – Frankowi Millerowi. Omawiany już w tym roku pierwszy tom zbiorczej edycji tego runu, zakończył się w momencie, gdy McKenzie odszedł z pracy. Sytuację skwapliwie wykorzystał Miller, który sam zaczął pisać. Mamy styczeń 1981 roku – w 168 numerze „Daredevila” główny bohater spotyka Elektrę.
więcej »Po komiksowej biografii Artemizji Gentileschi wydawnictwo Marginesy oferuje kolejną opowieść o niezależnej kobiecie. Z siedemnastego wieku przeskakujemy wprawdzie do lat dwudziestych XX wieku, ale bohaterka jest bardzo podobna. Tamara Łempicka to również silna i zdeterminowana artystka, wykraczająca poza horyzont swojej epoki.
więcej »Roślinny kryzys tożsamości
— Marcin Knyszyński
No to łups, Asteriksie? No to łups, Obeliksie!
— Marcin Knyszyński
Siła symbolu
— Marcin Knyszyński
Pajęcze lata Todda McFarlane’a
— Marcin Knyszyński
Bilety w pierwszym rzędzie na koniec wszechświata
— Marcin Knyszyński
Wszystko jest złudzeniem
— Marcin Knyszyński
Wystarczy uwierzyć
— Marcin Knyszyński
Odkryj się sam
— Marcin Knyszyński
Protestujemy, ale co dalej?
— Marcin Knyszyński
Rozgrzewka do tańca rzeczywistości
— Marcin Knyszyński
Gdyby nie Trymalchion…
— Sebastian Chosiński
Dolina Krzemowa na Pałukach
— Sebastian Chosiński
Z wojewody – prezydent!
— Sebastian Chosiński
Piękna, zdolna, niezależna
— Sebastian Chosiński
Żądza władzy, która zatruwa umysł
— Sebastian Chosiński
Z ziemi syberyjskiej do Polski
— Wojciech Gołąbowski
Gdy sił brakuje na ostatniej prostej…
— Sebastian Chosiński
„Wybrani”, by zginąć
— Sebastian Chosiński
Warto znać język wroga
— Sebastian Chosiński
Wszystko zostaje w rodzinie
— Sebastian Chosiński
Gotham w akwareli
— Marcin Knyszyński
Drapieżcy w Gotham
— Sebastian Chosiński
Ukąsić Skorpiona!
— Sebastian Chosiński
…and the Winner is…
— Sebastian Chosiński
Wieczne Miasto grzechu i występku
— Sebastian Chosiński
Strzeż się Anioła!
— Sebastian Chosiński
Rozpusta na dworze papieskim
— Sebastian Chosiński
Krótko o komiksach: Lipiec-sierpnień 2005
— Artur Długosz, Daniel Gizicki, Wojciech Gołąbowski, Marcin Herman
Dekoltem i szpadą
— Artur Długosz
Krótko o komiksach: Kwiecień 2004, cz. 2
— Krzysztof Bartnik, Sebastian Chosiński, Artur Długosz, Tomasz Kontny
Non omnis moriar: Klasyczne ornamenty współczesnego jazzu
— Sebastian Chosiński
Tu miejsce na labirynt…: Nad brzegiem Ładogi
— Sebastian Chosiński
PRL w kryminale: Milicjant na stercie złomu
— Sebastian Chosiński
Klasyka kina radzieckiego: Gdy „człowiek” przestało brzmieć dumnie
— Sebastian Chosiński
Tu miejsce na labirynt…: Czy w kosmicznej próżni słychać zgrzyt metalu?
— Sebastian Chosiński
East Side Story: Rosyjscy „chłopcy z ferajny”
— Sebastian Chosiński
Non omnis moriar: Widok na Berlin z tybetańskiej góry
— Sebastian Chosiński
Tu miejsce na labirynt…: Warto czekać na Polskę
— Sebastian Chosiński
PRL w kryminale: Nie zadzieraj z prezesem!
— Sebastian Chosiński
Klasyka kina radzieckiego: Strongmani dawnych czasów
— Sebastian Chosiński
Sebastian "80%" Chosiński.