EKSTRAKT: | 50% |
---|---|
WASZ EKSTRAKT: | |
Zaloguj, aby ocenić | |
Tytuł | Wielka Kolekcja Komiksów Marvela #52: Fantastyczna Czwórka: Koniec |
Tytuł oryginalny | Fantastic Four: The End |
Scenariusz | Alan Davis |
Data wydania | 19 listopada 2014 |
Rysunki | Alan Davis |
Przekład | Marek Starosta |
Wydawca | Hachette |
Cykl | Wielka Kolekcja Marvela |
ISBN | 978-83-7849-301-3 |
Format | 160s. 170×260mm; oprawa twarda |
Cena | 39,99 |
Gatunek | przygodowy, superhero |
Zobacz w | Kulturowskazie |
Wyszukaj w | MadBooks.pl |
Wyszukaj w | Selkar.pl |
Wyszukaj w | Skąpiec.pl |
Wyszukaj w | Amazon.co.uk |
Marvel: Najnudniejsza rodzina Marvela |
EKSTRAKT: | 50% |
---|---|
WASZ EKSTRAKT: | |
Zaloguj, aby ocenić | |
Tytuł | Wielka Kolekcja Komiksów Marvela #52: Fantastyczna Czwórka: Koniec |
Tytuł oryginalny | Fantastic Four: The End |
Scenariusz | Alan Davis |
Data wydania | 19 listopada 2014 |
Rysunki | Alan Davis |
Przekład | Marek Starosta |
Wydawca | Hachette |
Cykl | Wielka Kolekcja Marvela |
ISBN | 978-83-7849-301-3 |
Format | 160s. 170×260mm; oprawa twarda |
Cena | 39,99 |
Gatunek | przygodowy, superhero |
Zobacz w | Kulturowskazie |
Wyszukaj w | MadBooks.pl |
Wyszukaj w | Selkar.pl |
Wyszukaj w | Skąpiec.pl |
Wyszukaj w | Amazon.co.uk |
Sprytnie sobie pogrywają z czytelnikami twórcy serii „Last Man”, wydawanej u nas przez Non Stop Comics. Bawiąc się schematami i popkulturowymi wzorcami nieustannie trzymają nas w napięciu.
więcej »„Daredevil” z historiami Rogera McKenzie był tym tytułem, który utorował drogę do sławy pewnemu młodemu rysownikowi – Frankowi Millerowi. Omawiany już w tym roku pierwszy tom zbiorczej edycji tego runu, zakończył się w momencie, gdy McKenzie odszedł z pracy. Sytuację skwapliwie wykorzystał Miller, który sam zaczął pisać. Mamy styczeń 1981 roku – w 168 numerze „Daredevila” główny bohater spotyka Elektrę.
więcej »Po komiksowej biografii Artemizji Gentileschi wydawnictwo Marginesy oferuje kolejną opowieść o niezależnej kobiecie. Z siedemnastego wieku przeskakujemy wprawdzie do lat dwudziestych XX wieku, ale bohaterka jest bardzo podobna. Tamara Łempicka to również silna i zdeterminowana artystka, wykraczająca poza horyzont swojej epoki.
więcej »Roślinny kryzys tożsamości
— Marcin Knyszyński
No to łups, Asteriksie? No to łups, Obeliksie!
— Marcin Knyszyński
Siła symbolu
— Marcin Knyszyński
Pajęcze lata Todda McFarlane’a
— Marcin Knyszyński
Bilety w pierwszym rzędzie na koniec wszechświata
— Marcin Knyszyński
Wszystko jest złudzeniem
— Marcin Knyszyński
Wystarczy uwierzyć
— Marcin Knyszyński
Odkryj się sam
— Marcin Knyszyński
Protestujemy, ale co dalej?
— Marcin Knyszyński
Rozgrzewka do tańca rzeczywistości
— Marcin Knyszyński
Game over, man, game over!
— Piotr ‘Pi’ Gołębiewski
Dużo szumu i do domu
— Piotr ‘Pi’ Gołębiewski
Kosmos taki wielki, a Avengers malutcy
— Piotr ‘Pi’ Gołębiewski
Hail Kapitanie!
— Piotr ‘Pi’ Gołębiewski
Burzy zmysłów nie ma
— Piotr ‘Pi’ Gołębiewski
Ubogi klon
— Piotr ‘Pi’ Gołębiewski
Przyjdzie Galactus i wyrówna
— Piotr ‘Pi’ Gołębiewski
Pół na pół
— Piotr ‘Pi’ Gołębiewski
A co ty robiłeś w 2013 roku?
— Piotr ‘Pi’ Gołębiewski
Tak niewielu decyduje za tak wielu
— Piotr ‘Pi’ Gołębiewski
Dreszczyk tajemnicy
— Piotr ‘Pi’ Gołębiewski
Uwieranie z tyłu głowy
— Piotr ‘Pi’ Gołębiewski
Jesteśmy trójwymiarowym efektem ubocznym dwuwymiarowego wszechświata
— Piotr ‘Pi’ Gołębiewski
Zmiany… zmiany… zmiany…
— Piotr ‘Pi’ Gołębiewski
Mgły kolejnego eventu
— Piotr ‘Pi’ Gołębiewski
Sześćdziesiąt lat minęło a niebo wciąż na swoim miejscu...
— Piotr ‘Pi’ Gołębiewski, Marcin Knyszyński, Adam Kordaś, Marcin Mroziuk, Marcin Osuch, Konrad Wągrowski
Pot i Kreff: Puk… puk…
— Piotr ‘Pi’ Gołębiewski
Nigdy tak źle, by nie mogło być gorzej
— Piotr ‘Pi’ Gołębiewski
Zanim zagrał to Sam: Missisipi w bluesie
— Piotr ‘Pi’ Gołębiewski
Sny w technicolorze
— Piotr ‘Pi’ Gołębiewski