EKSTRAKT: | 30% |
---|---|
WASZ EKSTRAKT: | |
Zaloguj, aby ocenić | |
Tytuł | Mazurscy w podróży. Bunia kontra fakir |
Data wydania | 15 maja 2019 |
Autor | Agnieszka Stelmaszyk |
Ilustracje | Anna Oparkowska |
Wydawca | Wilga |
Cykl | Mazurscy w podróży |
ISBN | 978-83-2806-645-8 |
Format | 224s. 142×202mm; oprawa twarda |
Cena | 29,99 |
Gatunek | dla dzieci i młodzieży |
Zobacz w | Kulturowskazie |
Wyszukaj w | MadBooks.pl |
Wyszukaj w | Selkar.pl |
Wyszukaj w | Skąpiec.pl |
Krótko o książkach: Fabularyzowany przewodnik turystyczny |
EKSTRAKT: | 30% |
---|---|
WASZ EKSTRAKT: | |
Zaloguj, aby ocenić | |
Tytuł | Mazurscy w podróży. Bunia kontra fakir |
Data wydania | 15 maja 2019 |
Autor | Agnieszka Stelmaszyk |
Ilustracje | Anna Oparkowska |
Wydawca | Wilga |
Cykl | Mazurscy w podróży |
ISBN | 978-83-2806-645-8 |
Format | 224s. 142×202mm; oprawa twarda |
Cena | 29,99 |
Gatunek | dla dzieci i młodzieży |
Zobacz w | Kulturowskazie |
Wyszukaj w | MadBooks.pl |
Wyszukaj w | Selkar.pl |
Wyszukaj w | Skąpiec.pl |
Fabuła powieści Richarda Flanagana okazuje się równie dziwna i podatna na różnorakie interpretacja jak jej tytuł. W każdym razie „Żywe morze snów na jawie” to lektura nie tylko intrygująca, ale także skłaniająca do rozmyślań nad przemijalnością życia.
więcej »Pisząc w połowie lat 60. ubiegłego wieku „Zarazę” – swój najbardziej znany reportaż, poświęcony epidemii ospy prawdziwej we Wrocławiu – Jerzy Ambroziewicz nie mógł wyjawić najważniejszego, czyli tego, skąd choroba wzięła się w stolicy Dolnego Śląska. Ale i bez tej wiedzy jest to fascynująca lektura. Mimo że to opis wydarzeń sprzed kilku dekad, zdaje się być ponownie – po naszych doświadczeniach z pandemią koronawirusa – bardzo aktualny.
więcej »„Fałszywy świadek” to mocny thriller, w którym autorka każe swoim postaciom skonfrontować się z dramatyczną przeszłością. To, co było dawniej, wraca w najmniej spodziewanym momencie i nie da się od tego uciec.
więcej »Terapia szokowa
— Marcin Knyszyński
Seksapokalipsa
— Marcin Knyszyński
Odwieczna dialektyka
— Marcin Knyszyński
Rzeczy, które robisz w piekle, będąc martwym
— Marcin Knyszyński
Bulwar Zachodzącego Słońca 2
— Marcin Knyszyński
Borat Dzong-Un z pasem szahida
— Marcin Knyszyński
Rozkład i rozkładówka
— Marcin Knyszyński
Nowoczesny mit
— Marcin Knyszyński
Horror rzeczywistości
— Marcin Knyszyński
Osaczona
— Marcin Knyszyński
Z pandemią w tle
— Joanna Kapica-Curzytek
Siła więzi
— Joanna Kapica-Curzytek
Polacy też swój cyberpunk mają
— Miłosz Cybowski
W platońskiej jaskini
— Joanna Kapica-Curzytek
Nie tylko prawnicza strategia
— Joanna Kapica-Curzytek
Hołd czy imitacja?
— Miłosz Cybowski
Kryzys męskości?
— Joanna Kapica-Curzytek
Tysiące zapomnianych tragedii
— Miłosz Cybowski
Zawiła droga do prawdy
— Joanna Kapica-Curzytek
Ofiary „piekła kobiet”
— Joanna Kapica-Curzytek
Mała Esensja: Czasem warto porozmawiać z geranium
— Marcin Mroziuk
Mała Esensja: Wszystkie drogi prowadzą do Neapolu
— Marcin Mroziuk
Mała Esensja: Wszystkie bogactwa Czarnego Lądu
— Marcin Mroziuk
Mała Esensja: Indyjskie sekrety Bajkowego Króla
— Marcin Mroziuk
Mała Esensja: Droga do ołtarza pełna przeszkód
— Marcin Mroziuk
Mała Esensja: W poszukiwaniu romantycznego klimatu
— Marcin Mroziuk
Mała Esensja: Droga do El Dorado
— Marcin Mroziuk
Mała Esensja: Na szlaku wikingów
— Marcin Mroziuk
Mała Esensja: Diamenty to nie wszystko
— Marcin Mroziuk
Mała Esensja: Yakuza, piraci i wścibskie dzieciaki
— Marcin Mroziuk
Mała Esensja: Kroszonka-wydmuszka
— Wojciech Gołąbowski
Niewykorzystany potencjał
— Wojciech Gołąbowski
Nawet jeśli nie wierzysz w duchy, one wierzą w ciebie
— Wojciech Gołąbowski
Kadr, który…: Trójwymiarowość
— Wojciech Gołąbowski
Kadr, który…: Sakai i Andreas
— Wojciech Gołąbowski
Historia w obrazkach: Pycha kroczy przed upadkiem
— Wojciech Gołąbowski
Urok małych książek: Dlaczego lepszy rydz?
— Wojciech Gołąbowski
Urok małych książek: Babka mała w cudzych wodach pływała
— Wojciech Gołąbowski
ABBA w studio, cz. 1: Dlaczego nie dzwonisz?
— Wojciech Gołąbowski, Joanna Kapica-Curzytek
Urok małych książek: Swego nie znacie
— Wojciech Gołąbowski