EKSTRAKT: | 80% |
---|---|
WASZ EKSTRAKT: | |
Zaloguj, aby ocenić | |
Tytuł | Message from Era Ora |
Wykonawca / Kompozytor | Embryo, Massimo Urbani |
Data wydania | 2013 |
Wydawca | Black Sweat Records |
Nośnik | Winyl |
Czas trwania | 33:24 |
Gatunek | jazz, rock |
Zobacz w | Kulturowskazie |
Wyszukaj w | Skąpiec.pl |
Wyszukaj w | Amazon.co.uk |
W składzie |
Roman Bunka, Dieter Miekautsch, Uwe Müllrich, Christian Burchard, Massimo Urbani |
Utwory | |
Winyl1 | |
1) Chinna Chinna / Intro for Massimo / Dieter’s Riff | 16:23 |
2) Suite in Five / Call Me / I Get Two Windows | 17:01 |
Non omnis moriar: Nastoletni geniusz w heroinowym ciąguMuzyczna archeologia? Jak najbardziej. Ale w pełni uzasadniona. W myśl Horacjańskiej sentencji: „Nie wszystek umrę” chcemy w naszym cyklu przypominać Wam godne ocalenia płyty sprzed lat. Albumy, które dawno już pokrył kurz, a ich autorów pamięć ludzka najczęściej wymazała ze swoich zasobów. Dzisiaj po raz czternasty niemiecka formacja Embryo, tym razem z gościnnym udziałem włoskiego saksofonisty Massimo Urbaniego.
Sebastian ChosińskiNon omnis moriar: Nastoletni geniusz w heroinowym ciąguMuzyczna archeologia? Jak najbardziej. Ale w pełni uzasadniona. W myśl Horacjańskiej sentencji: „Nie wszystek umrę” chcemy w naszym cyklu przypominać Wam godne ocalenia płyty sprzed lat. Albumy, które dawno już pokrył kurz, a ich autorów pamięć ludzka najczęściej wymazała ze swoich zasobów. Dzisiaj po raz czternasty niemiecka formacja Embryo, tym razem z gościnnym udziałem włoskiego saksofonisty Massimo Urbaniego. Embryo, Massimo Urbani |
EKSTRAKT: | 80% |
---|---|
WASZ EKSTRAKT: | |
Zaloguj, aby ocenić | |
Tytuł | Message from Era Ora |
Wykonawca / Kompozytor | Embryo, Massimo Urbani |
Data wydania | 2013 |
Wydawca | Black Sweat Records |
Nośnik | Winyl |
Czas trwania | 33:24 |
Gatunek | jazz, rock |
Zobacz w | Kulturowskazie |
Wyszukaj w | Skąpiec.pl |
Wyszukaj w | Amazon.co.uk |
W składzie |
Roman Bunka, Dieter Miekautsch, Uwe Müllrich, Christian Burchard, Massimo Urbani |
Utwory | |
Winyl1 | |
1) Chinna Chinna / Intro for Massimo / Dieter’s Riff | 16:23 |
2) Suite in Five / Call Me / I Get Two Windows | 17:01 |
Muzyczna archeologia? Jak najbardziej. Ale w pełni uzasadniona. W myśl Horacjańskiej sentencji: „Nie wszystek umrę” chcemy w naszym cyklu przypominać Wam godne ocalenia płyty sprzed lat. Albumy, które dawno już pokrył kurz, a ich autorów pamięć ludzka nierzadko wymazała ze swoich zasobów. Dzisiaj pierwszy album formacji Hawklords, która przyjęła tę nazwę, ponieważ Dave Brock nie był pewien, czy może zgodnie z prawem używać szyldu Hawkwind.
więcej »W XXI wieku zespół Pink Floyd praktycznie przestał istnieć. Panowie jeśli już nagrywali, to raczej na swój rachunek, a o koncertach mowy być nie mogło. Niemniej fani niemal co roku są uszczęśliwiani kolejnymi albumami sygnowanymi nazwą zespołu. Dziś jednak zajmiemy się solowym wydawnictwem Nicka Masona, boksem „Unattended Luggage” z 2018 roku.
więcej »Muzyczna archeologia? Jak najbardziej. Ale w pełni uzasadniona. W myśl Horacjańskiej sentencji: „Nie wszystek umrę” chcemy w naszym cyklu przypominać Wam godne ocalenia płyty sprzed lat. Albumy, które dawno już pokrył kurz, a ich autorów pamięć ludzka nierzadko wymazała ze swoich zasobów. Dzisiaj koncertowe nagrania zespołu Sonic Assassins, który był jednym z projektów pobocznych muzyków Hawkwind.
więcej »Murray Head – Judasz nocą w Bangkoku
— Wojciech Gołąbowski
Ryan Paris – słodkie życie
— Wojciech Gołąbowski
Gazebo – lubię Szopena
— Wojciech Gołąbowski
Crowded House – hejnał hejnałem, ale pogodę zabierz ze sobą
— Wojciech Gołąbowski
Pepsi & Shirlie – ból serca
— Wojciech Gołąbowski
Chesney Hawkes – jeden jedyny
— Wojciech Gołąbowski
Nik Kershaw – czyż nie byłoby dobrze (wskoczyć w twoje buty)?
— Wojciech Gołąbowski
Howard Jones – czym właściwie jest miłość?
— Wojciech Gołąbowski
The La’s – ona znowu idzie
— Wojciech Gołąbowski
T’Pau – marzenia jak porcelana w dłoniach
— Wojciech Gołąbowski
Lata mijają, świat się zmienia
— Sebastian Chosiński
Przepłynąć Arką z jednego do drugiego brzegu
— Sebastian Chosiński
Hawkwind na fali… „nowej fali”
— Sebastian Chosiński
Kwarki i inne dziwactwa
— Sebastian Chosiński
W nie swoich butach
— Sebastian Chosiński
Wojna światów w Pradze czeskiej
— Sebastian Chosiński
Skrzek vs. Szulkin vs. Wells
— Sebastian Chosiński
Nie tylko „kupa gówna”
— Sebastian Chosiński
Hawkwind – wersja amerykańska
— Sebastian Chosiński
Zaćmienie historii
— Sebastian Chosiński
Tu miejsce na labirynt…: Legenda nie umiera nawet po śmierci
— Sebastian Chosiński
Pieśni o zmartwychwstaniu
— Sebastian Chosiński
Klasyka kina radzieckiego: W starej twierdzy w Kokandzie
— Sebastian Chosiński
Szczęśliwi ludzie z wyspy Fionii
— Sebastian Chosiński
„Kobra” i inne zbrodnie: Oko wykol Krukowi!
— Sebastian Chosiński
East Side Story: „Złota Viagra” na męską niedoskonałość
— Sebastian Chosiński
PRL w kryminale: Siedem lat na tropie
— Sebastian Chosiński
Tu miejsce na labirynt…: Zasnąć i… spać, spać i spać
— Sebastian Chosiński
Klasyka kina radzieckiego: Na horyzoncie sztandar czerwony
— Sebastian Chosiński
„Kobra” i inne zbrodnie: Gestapo, szaleniec i… „afera brylantowa”
— Sebastian Chosiński
Tu miejsce na labirynt…: Między nami kontrabasistami
— Sebastian Chosiński