EKSTRAKT: | 90% |
---|---|
WASZ EKSTRAKT: | |
Zaloguj, aby ocenić | |
Tytuł | Bleak House |
Wykonawca / Kompozytor | Terje Rypdal |
Data wydania | 1968 |
Wydawca | Polydor |
Nośnik | Winyl |
Czas trwania | 33:08 |
Gatunek | jazz, rock |
Zobacz w | Kulturowskazie |
Wyszukaj w | Skąpiec.pl |
Wyszukaj w | Amazon.co.uk |
Utwory | |
Winyl1 | |
1) Dead Man’s Tale | 07:09 |
2) Wes | 04:15 |
3) Winter Serenade | 06:08 |
4) Bleak House | 07:07 |
5) Sonority | 05:21 |
6) A Feeling of Harmony | 02:29 |
Non omnis moriar: Dom, w którym – wbrew pozorom – nie straszyMuzyczna archeologia? Jak najbardziej. Ale w pełni uzasadniona. W myśl Horacjańskiej sentencji: „Nie wszystek umrę” chcemy w naszym cyklu przypominać Wam godne ocalenia płyty sprzed lat. Albumy, które dawno już pokrył kurz, a ich autorów pamięć ludzka najczęściej wymazała ze swoich zasobów. Dzisiaj debiutancka płyta norweskiego gitarzysty jazzrockowego Terjego Rypdala.
Sebastian ChosińskiNon omnis moriar: Dom, w którym – wbrew pozorom – nie straszyMuzyczna archeologia? Jak najbardziej. Ale w pełni uzasadniona. W myśl Horacjańskiej sentencji: „Nie wszystek umrę” chcemy w naszym cyklu przypominać Wam godne ocalenia płyty sprzed lat. Albumy, które dawno już pokrył kurz, a ich autorów pamięć ludzka najczęściej wymazała ze swoich zasobów. Dzisiaj debiutancka płyta norweskiego gitarzysty jazzrockowego Terjego Rypdala. Terje Rypdal |
EKSTRAKT: | 90% |
---|---|
WASZ EKSTRAKT: | |
Zaloguj, aby ocenić | |
Tytuł | Bleak House |
Wykonawca / Kompozytor | Terje Rypdal |
Data wydania | 1968 |
Wydawca | Polydor |
Nośnik | Winyl |
Czas trwania | 33:08 |
Gatunek | jazz, rock |
Zobacz w | Kulturowskazie |
Wyszukaj w | Skąpiec.pl |
Wyszukaj w | Amazon.co.uk |
Utwory | |
Winyl1 | |
1) Dead Man’s Tale | 07:09 |
2) Wes | 04:15 |
3) Winter Serenade | 06:08 |
4) Bleak House | 07:07 |
5) Sonority | 05:21 |
6) A Feeling of Harmony | 02:29 |
W XXI wieku zespół Pink Floyd praktycznie przestał istnieć. Panowie jeśli już nagrywali, to raczej na swój rachunek, a o koncertach mowy być nie mogło. Niemniej fani niemal co roku są uszczęśliwiani kolejnymi albumami sygnowanymi nazwą zespołu. Na przykład składanką nagrań ze schyłkowego okresu działalności grupy „The Later Years: 1987–2019” z 2019 roku.
więcej »Muzyczna archeologia? Jak najbardziej. Ale w pełni uzasadniona. W myśl Horacjańskiej sentencji: „Nie wszystek umrę” chcemy w naszym cyklu przypominać Wam godne ocalenia płyty sprzed lat. Albumy, które dawno już pokrył kurz, a ich autorów pamięć ludzka nierzadko wymazała ze swoich zasobów. Dzisiaj zawierający nagrania z listopada 1978 roku koncertowy album formacji Hawklords.
więcej »Muzyczna archeologia? Jak najbardziej. Ale w pełni uzasadniona. W myśl Horacjańskiej sentencji: „Nie wszystek umrę” chcemy w naszym cyklu przypominać Wam godne ocalenia płyty sprzed lat. Albumy, które dawno już pokrył kurz, a ich autorów pamięć ludzka nierzadko wymazała ze swoich zasobów. Dzisiaj pierwszy album formacji Hawklords, która przyjęła tę nazwę, ponieważ Dave Brock nie był pewien, czy może zgodnie z prawem używać szyldu Hawkwind.
więcej »Murray Head – Judasz nocą w Bangkoku
— Wojciech Gołąbowski
Ryan Paris – słodkie życie
— Wojciech Gołąbowski
Gazebo – lubię Szopena
— Wojciech Gołąbowski
Crowded House – hejnał hejnałem, ale pogodę zabierz ze sobą
— Wojciech Gołąbowski
Pepsi & Shirlie – ból serca
— Wojciech Gołąbowski
Chesney Hawkes – jeden jedyny
— Wojciech Gołąbowski
Nik Kershaw – czyż nie byłoby dobrze (wskoczyć w twoje buty)?
— Wojciech Gołąbowski
Howard Jones – czym właściwie jest miłość?
— Wojciech Gołąbowski
The La’s – ona znowu idzie
— Wojciech Gołąbowski
T’Pau – marzenia jak porcelana w dłoniach
— Wojciech Gołąbowski
Co by stało się, gdyby…
— Sebastian Chosiński
Lata mijają, świat się zmienia
— Sebastian Chosiński
Przepłynąć Arką z jednego do drugiego brzegu
— Sebastian Chosiński
Hawkwind na fali… „nowej fali”
— Sebastian Chosiński
Kwarki i inne dziwactwa
— Sebastian Chosiński
W nie swoich butach
— Sebastian Chosiński
Wojna światów w Pradze czeskiej
— Sebastian Chosiński
Skrzek vs. Szulkin vs. Wells
— Sebastian Chosiński
Nie tylko „kupa gówna”
— Sebastian Chosiński
Hawkwind – wersja amerykańska
— Sebastian Chosiński
Tu miejsce na labirynt…: W konspiracji z Terjem
— Sebastian Chosiński
Esensja słucha: Październik 2011
— Sebastian Chosiński, Piotr ‘Pi’ Gołębiewski, Bartosz Makświej, Michał Perzyna
PRL w kryminale: Inżynier-bohater czy kat z Gestapo?
— Sebastian Chosiński
Głos z innego świata
— Sebastian Chosiński
Klasyka kina radzieckiego: Basmacz zły i basmacz dobry
— Sebastian Chosiński
„Kobra” i inne zbrodnie: Dziurkacz w roli głównej
— Sebastian Chosiński
Duchy starego pałacu
— Sebastian Chosiński
Demony i halucynogenne grzybki
— Sebastian Chosiński
Seryjni…: „Zawsze starałem się nie zostawiać żadnych śladów”
— Sebastian Chosiński
East Side Story: Ból fantomowy
— Sebastian Chosiński
PRL w kryminale: Ostatni kieliszek koniaku w życiu
— Sebastian Chosiński
Pieśni o zmartwychwstaniu
— Sebastian Chosiński