EKSTRAKT: | 70% |
---|---|
WASZ EKSTRAKT: | |
Zaloguj, aby ocenić | |
Tytuł | Anno Domini High Definition |
Wykonawca / Kompozytor | Riverside |
Data wydania | 15 czerwca 2009 |
Wydawca | Mystic Production |
Nośnik | CD |
Czas trwania | 44:44 |
Gatunek | rock |
Zobacz w | Kulturowskazie |
Wyszukaj w | Skąpiec.pl |
Wyszukaj w | Amazon.co.uk |
Utwory | |
CD1 | |
1) Hyperactive | 5:46 |
2) Driven to Destruction | 7:06 |
3) Egoist Hedonist | 8:57 |
4) Left Out | 10:59 |
5) Hybrid Times | 11:54 |
A imię jego 44:44 |
EKSTRAKT: | 70% |
---|---|
WASZ EKSTRAKT: | |
Zaloguj, aby ocenić | |
Tytuł | Anno Domini High Definition |
Wykonawca / Kompozytor | Riverside |
Data wydania | 15 czerwca 2009 |
Wydawca | Mystic Production |
Nośnik | CD |
Czas trwania | 44:44 |
Gatunek | rock |
Zobacz w | Kulturowskazie |
Wyszukaj w | Skąpiec.pl |
Wyszukaj w | Amazon.co.uk |
Utwory | |
CD1 | |
1) Hyperactive | 5:46 |
2) Driven to Destruction | 7:06 |
3) Egoist Hedonist | 8:57 |
4) Left Out | 10:59 |
5) Hybrid Times | 11:54 |
Izraelskie trio jazzowe Shalosh od pięciu lat związane jest z monachijską wytwórnią ACT, dla której nagrało właśnie swój trzeci (a szósty w ogóle) album – „Tales of Utopia”. Wbrew pozorom nie znajdziemy na nim muzyki klezmerskiej, aczkolwiek pewne elementy folkloru żydowskiego do muzyki artystów z Tel Awiwu mimo wszystko przeniknęły.
więcej »Choć album „In This Forever Unfolding Moment” sygnuje jedynie kontrabasista Vilhelm Bromander, w rzeczywistości został on nagrany przez big band, w którym pojawiają się takie tuzy skandynawskiego jazzu improwizowanego, jak Martin Küchen, Christer Bothén, Mats Äleklint, Mattias Ståhl i Alex Zethson. Efektem ich (i jeszcze kilkorga innych muzyków) pracy jest doskonała muzyka, której majestat w niczym nie ustępuje nostalgii.
więcej »Piotr Komosiński – połowa duetu POLA – postanowił sprawić sobie prezent na trzydziestolecie działalności artystycznej. Wydanie albumu z gatunku „greatest hits” nie wchodziło w rachubę. Zdecydował się więc na wydawnictwo zbierające powstałe w ciągu ostatnich kilku lat instrumentalne kompozycje z pogranicza jazzu i elektroniki. Tak narodziły się „Wietrzne historie”.
więcej »Murray Head – Judasz nocą w Bangkoku
— Wojciech Gołąbowski
Ryan Paris – słodkie życie
— Wojciech Gołąbowski
Gazebo – lubię Szopena
— Wojciech Gołąbowski
Crowded House – hejnał hejnałem, ale pogodę zabierz ze sobą
— Wojciech Gołąbowski
Pepsi & Shirlie – ból serca
— Wojciech Gołąbowski
Chesney Hawkes – jeden jedyny
— Wojciech Gołąbowski
Nik Kershaw – czyż nie byłoby dobrze (wskoczyć w twoje buty)?
— Wojciech Gołąbowski
Howard Jones – czym właściwie jest miłość?
— Wojciech Gołąbowski
The La’s – ona znowu idzie
— Wojciech Gołąbowski
T’Pau – marzenia jak porcelana w dłoniach
— Wojciech Gołąbowski
Tu miejsce na labirynt…: Atmosferycznie, romantycznie… trochę nużąco
— Sebastian Chosiński
Tu miejsce na labirynt…: W połowie drogi… ale dokąd?
— Sebastian Chosiński
Intrygujące czekadełko
— Marcin Piwnik
Nihil Novi
— Przemysław Dobrzyński
Ostateczna granica?
— Przemysław Dobrzyński
Supergrupa: Reaktywacja
— Przemysław Dobrzyński
Nowe szaty króla
— Przemysław Dobrzyński
Czarne chmury nad Teatrem Marzeń
— Przemysław Dobrzyński
Potęga boskiego głosu
— Przemysław Dobrzyński
Przeboje w purpurowym deszczu
— Przemysław Dobrzyński
Pustynia pełna dźwięków
— Przemysław Dobrzyński
Nowoczesne oblicze metalu
— Przemysław Dobrzyński
Green Day w trzech aktach
— Przemysław Dobrzyński