Dołącz do nas na Facebooku

x

Nasza strona używa plików cookies. Korzystając ze strony, wyrażasz zgodę na używanie cookies zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Więcej.

Zapomniałem hasła
Nie mam jeszcze konta
Połącz z Facebookiem Połącz z Google+ Połącz z Twitter
Esensja
dzisiaj: 18 października 2018
w Esensji w Esensjopedii

Rejs łodzią w Ustce

Bałtycka Galeria Sztuki Współczesnej
„Rejs łodzią” / Denton Fredrickson w ramach rezydencji artystycznej | Instalacja zewnętrzna przed Hotelem Willa Red, ul. Żeromskiego 1, Ustka | Termin: 19-30 lipca 3028 r. / godz. 21.30-22.00

Bałtycka Galeria Sztuki Współczesnej

Rejs łodzią w Ustce

„Rejs łodzią” / Denton Fredrickson w ramach rezydencji artystycznej | Instalacja zewnętrzna przed Hotelem Willa Red, ul. Żeromskiego 1, Ustka | Termin: 19-30 lipca 3028 r. / godz. 21.30-22.00
„W twórczości Dentona Fredricksona sztuka ludowa przenika się ze sztuką nowych mediów, a alienacja z zachwytem, skłaniając odbiorców do empirycznej i kontemplacyjnej interakcji z dźwiękiem, obiektem i przestrzenią architektoniczną. Artysta uwodzi osobliwymi artefaktami – zarówno starymi jak i nowymi, fantastycznymi wynalazkami i absurdalnymi teoriami. Polegając na metodach badawczych, współpracy, poczuciu humoru oraz rękodzielnictwie. Fredrickson bada ich historię oraz rolę jaką odgrywają w popularnej kulturze. Obecnie artysta skupia się na łączeniu tradycyjnych, opartych na materiałach procesów twórczych z kinetyką, elektroniką i fabrykacją cyfrową, poszukując odpowiedzi na pytanie, czy spekulatywna fikcja może się stać uciążliwym elementem naszej codzienności.”
Szczególne podziękowania dla uczestników zajęć „Aktywne podwórko,” którzy pomogli mi w tworzeniu tej pracy podczas warsztatów kolażu „Robot na plaży”
Denton Fredrickson – urodził się w 1977 roku w Drayton Valley w Albercie. W jego najwcześniejszych wspomnieniach pojawiają się trawiaste prerie, ciągnące się aż do podnóży Gór Skalistych. W 2001 r ukończył studia międzywydziałowe, wcześniej pracował jako spawacz w Kananaskis Provincial Park. Ukończył kurs projektowania i budowy tradycyjnych instrumentów w pracowni Timeless Instruments w prowincji Saskatchewan, otrzymując certyfikat lutniczy. Uzyskał tytuł licencjata na Uniwersytecie w Lethbridge w Kanadzie oraz Uniwersytecie w Pune w Indiach (filozofia/religioznawstwo/antropologia). W 2003 roku otrzymał stopień magistra na wydziale rzeźby i sztuk medialnych w Nova Scotia College of Art and Design.
koniec
15 lipca 2018
Bałtycka Galeria Sztuki Współczesnej
ul. Partyzantów 31a, Słupsk

Komentarze

Dodaj komentarz

Imię:
Treść:
Działanie:
Wynik:

Dodaj komentarz FB

Najnowsze

Sztuka szczęśliwych ludzi w Szczecinie
Muzeum Narodowe w Szczecinie

15 X 2018

Sztuka szczęśliwych ludzi | Malarstwo na Bornholmie w XIX i XX wieku | Muzeum Narodowe w Szczecinie, ul. Wały Chrobrego 3 | Otwarcie wystawy: 6 października 2018 | Wystawa czynna do 17 marca 2019 | Kuratorzy: Lars Kærulf Møller, dr Beata Małgorzata Wolska

więcej »

Histerotomia mózgu — 30 lat później we Wrocławiu
Galeria Entropia

14 X 2018

Tomasz Mniamos | Histerotomia mózgu — 30 lat później | fotografie | szablony | video z lat 1986-91 | 9—19.10.2018

więcej »

Baletnica w oknie we Wrocławiu
Galeria Za szafą ZPAF Okręg Dolnośląski

13 X 2018

Związek Polskich Artystów Fotografików | Okręg Dolnośląski | Galeria Za szafą • Wrocław • ul. Św. Marcina 4 | Paweł Janczaruk i Anna Szafran | Baletnica w oknie. Księga 1 | wystawa czynna 12.10–28.10.2018 r.

więcej »

Polecamy

Wielka historia i jeszcze większa nie-historia

Miejsca, które warto odwiedzić:

Wielka historia i jeszcze większa nie-historia
— Wojciech Gołąbowski

Palisada nad Olzą
— Wojciech Gołąbowski

Małysz w drewnie i czekoladzie
— Wojciech Gołąbowski

Jurajskie Betlejemowo
— Wojciech Gołąbowski

Co dwa młyny to nie jeden
— Wojciech Gołąbowski

Dziewczyna z końskim ogonem w garści
— Agnieszka ‘Achika’ Szady

Skrawek Japonii na ziemi oświęcimskiej
— Wojciech Gołąbowski

Osiemset lat w 4½ godziny
— Agnieszka ‘Achika’ Szady

Fauna i flora morska na Podbeskidziu
— Wojciech Gołąbowski

Tajemnice wschodniej strony Wisły
— Agnieszka ‘Achika’ Szady

Zobacz też

Tegoż autora

Bałtycka Galeria Sztuki Współczesnej
— Porywczy, szorstki w obejściu w Słupsku

Bałtycka Galeria Sztuki Współczesnej
— Portrety w Słupsku

Bałtycka Galeria Sztuki Współczesnej, Centrum Aktywności Twórczej
— Portretu natura martwa w Ustce i Słupsku

Bałtycka Galeria Sztuki Współczesnej, Centrum Aktywności Twórczej
— Pejzaże antropocenu w Ustce i Słupsku

Bałtycka Galeria Sztuki Współczesnej
— Zuzanny i Starcy w Słupsku

Bałtycka Galeria Sztuki Współczesnej
— Prezentacja prac uczestników pracowni CAT w Ustce w Słupsku

Bałtycka Galeria Sztuki Współczesnej, Centrum Aktywności Twórczej
— Biennale Sztuki Młodych Rybie Oko 9 w Ustce i Słupsku

Bałtycka Galeria Sztuki Współczesnej, Centrum Aktywności Twórczej
— Inaczej niż w raju w Słupsku i Ustce

Bałtycka Galeria Sztuki Współczesnej, Centrum Aktywności Twórczej
— Przeszłość jest obcym krajem w Ustce i Słupsku

Bałtycka Galeria Sztuki Współczesnej, Centrum Aktywności Twórczej
— Eksplozja litery w Słupsku i Ustce

W trakcie

zobacz na mapie »
Copyright © 2000- – Esensja. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Jakiekolwiek wykorzystanie materiałów tylko za wyraźną zgodą redakcji magazynu „Esensja”.